Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

3-FMP / 3-FA

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » ma aug 29, 2016 11:17 pm

Amvitamientje schreef:Ze is verbannen.

Why?

Ik ben trouwens van plan om donderdag ook even een sampeltje 3-FA te laten testen bij het testcenter. Als ik die verhalen om me heen hoor begin ik toch erg sceptisch te worden of het echte 3-FA is.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Amvitamientje » ma aug 29, 2016 11:24 pm

Gebruiker verbannen om de reden "Persoonlijke informatie openbaar maken"
» MoonLiquid

En het is echt 3-FA. Waarschijnlijk zijn onze dopaminereceptoren in een andere staat dan een paar jaar geleden :P
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » ma aug 29, 2016 11:29 pm

Amvitamientje schreef:Gebruiker verbannen om de reden "Persoonlijke informatie openbaar maken"
» MoonLiquid

En het is echt 3-FA. Waarschijnlijk zijn onze dopaminereceptoren in een andere staat dan een paar jaar geleden :P


This niet te hopen dat zoiets permanent is. Dat zou wel erg sneu zijn... :shock:
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Amvitamientje » ma aug 29, 2016 11:32 pm

Het is dus permanent.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Perry » di aug 30, 2016 12:10 am

De schade aan de dopaminereceptoren lullo :')
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » di aug 30, 2016 12:32 am

Amvitamientje schreef:Het is dus permanent.


Dat vind ik nogal een voorbarige conclusie. Volgens mij is dat nog niet aangetoond zeker niet met de X-FA's die (zover als ik weet) een andere werking hebben dan gewone amphs. En volgens mij is er ook bij gewone amphs nooit aangetoond dat het blijvende schade kan aanrichten bij gebruik met mate..

Ik zou ook niet kunnen begrijpen waarom iemand zou blijven gebruiken wetende dat het echt permanente schade zou kunnen toebrengen. Dat doe je lijkt me alleen als het zich ook weer hersteld na een tijd.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Kikkerr » di aug 30, 2016 12:40 am

spikeycloud schreef:
Amvitamientje schreef:Het is dus permanent.


Dat vind ik nogal een voorbarige conclusie. Volgens mij is dat nog niet aangetoond zeker niet met de X-FA's die (zover als ik weet) een andere werking hebben dan gewone amphs. En volgens mij is er ook bij gewone amphs nooit aangetoond dat het blijvende schade kan aanrichten bij gebruik met mate..

Ik zou ook niet kunnen begrijpen waarom iemand zou blijven gebruiken wetende dat het echt permanente schade zou kunnen toebrengen. Dat doe je lijkt me alleen als het zich ook weer hersteld na een tijd.

Las laats nog een artikel dat de kans op parkinson flink ( zal het moeten terugzoeken hoeveel procent ) toeneemt als je ooit speed/dex etc gebruikt hebt.

Dat zal je toch ook onder permanentte schade kunnen zetten?
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Perry » di aug 30, 2016 12:55 am

spikeycloud schreef:
Amvitamientje schreef:Het is dus permanent.


Dat vind ik nogal een voorbarige conclusie. Volgens mij is dat nog niet aangetoond zeker niet met de X-FA's die (zover als ik weet) een andere werking hebben dan gewone amphs. En volgens mij is er ook bij gewone amphs nooit aangetoond dat het blijvende schade kan aanrichten bij gebruik met mate..

Ik zou ook niet kunnen begrijpen waarom iemand zou blijven gebruiken wetende dat het echt permanente schade zou kunnen toebrengen. Dat doe je lijkt me alleen als het zich ook weer hersteld na een tijd.

Hij refereerde naar MoonLiquid haar ban.

X-FA heeft hoe precies een andere werking? Want ik weet oprecht niet precies hoe drugs een bepaald effect teweeg brengen, ik kan 't me nog altijd niet echt visualiseren, zelfs na een bult wetenschappelijk leeswerk.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » di aug 30, 2016 1:04 am

Perry schreef:
spikeycloud schreef:
Amvitamientje schreef:Het is dus permanent.


Dat vind ik nogal een voorbarige conclusie. Volgens mij is dat nog niet aangetoond zeker niet met de X-FA's die (zover als ik weet) een andere werking hebben dan gewone amphs. En volgens mij is er ook bij gewone amphs nooit aangetoond dat het blijvende schade kan aanrichten bij gebruik met mate..

Ik zou ook niet kunnen begrijpen waarom iemand zou blijven gebruiken wetende dat het echt permanente schade zou kunnen toebrengen. Dat doe je lijkt me alleen als het zich ook weer hersteld na een tijd.

Hij refereerde naar MoonLiquid haar ban.

X-FA heeft hoe precies een andere werking? Want ik weet oprecht niet precies hoe drugs een bepaald effect teweeg brengen, ik kan 't me nog altijd niet echt visualiseren, zelfs na een bult wetenschappelijk leeswerk.


Ah zo, daar had ik nog niet bij stilgestaan dat hij daar ook aan kon refereren lolz.

Same here van dat wetenschappelijke leeswerk. Het is ook erg lastig om er op te focussen maar dit zet je natuurlijk wel aan het denken. Wat ik er van begrepen had was dat de x-fa's in tegenstelling tot gewone amphs niet worden afgebroken in schadelijke metabolieten en dus geen langdurige depletie veroorzaakt. Wil natuurlijk nog niet zeggen dat het daarom ook onschadelijk is.

Maar ik verwacht wel dat als het echt permanente schade zou aanrichten - waar ik echt last van ga krijgen nuchter, ik wel forever zou stoppen. Heb er veel voor over maar dat gaat me dan weer iets te ver :mrgreen:
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » wo aug 31, 2016 12:03 pm

Heb hier die 3-FA jonge!




sorry kon het even niet laten :kleuter:
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Perry » do sep 01, 2016 7:19 am

Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » do sep 01, 2016 11:43 am

Op nu.nl staat dat 4-FA wellicht wat schadelijker is dan men had gedacht (met misschien daarbij ook de andere x-fa's). Heb er ook maar even een nieuw topic voor aangemaakt..
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Kip » zo sep 04, 2016 12:28 pm

Even kort verslag dan maar.
Gisteren zo rond 5 uur de eerste cap van 55mg genomen. Merkte naast een lichte moodlift en ietwat meer energie eigenlijk niet zo veel. Zo rond half 9 tweede cap van 55mg genomen met hetzelfde effect. Hierna zo'n 4 punten pep gepakt nog. Jammer de bammer maar dit wordt hem niet voor mij, effect is niet veel meer dan een lichtere versie van pep imo. Ook zag ik er bijna net zo fijn uit als de gemiddelde mdma-gebruiker en lig ik nu nog steeds wakker. Wat een klote crash ook, zeg.
Nou, lekker onsamenhangend volgens mij maar there ya go spike.
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Prototype » zo sep 04, 2016 3:21 pm

Dr Peakip schreef:Even kort verslag dan maar.
Gisteren zo rond 5 uur de eerste cap van 55mg genomen. Merkte naast een lichte moodlift en ietwat meer energie eigenlijk niet zo veel. Zo rond half 9 tweede cap van 55mg genomen met hetzelfde effect. Hierna zo'n 4 punten pep gepakt nog. Jammer de bammer maar dit wordt hem niet voor mij, effect is niet veel meer dan een lichtere versie van pep imo. Ook zag ik er bijna net zo fijn uit als de gemiddelde mdma-gebruiker en lig ik nu nog steeds wakker. Wat een klote crash ook, zeg.
Nou, lekker onsamenhangend volgens mij maar there ya go spike.

Zei het toch, "lieve pep" :P
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Kip » zo sep 04, 2016 3:32 pm

Ja jammer dat ik nu nog wel met grote doppen en een hartslag van 130 zit. :#:
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Prototype » zo sep 04, 2016 3:34 pm

Klinkt goed inderdaad. :P
Wel mooi feestje geweest verder?
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Kip » zo sep 04, 2016 4:18 pm

Liep veel raar volk rond, wat wel jammer was. Verder natuurlijk te koud buiten en te warm binnen :)
Maar zonder gekheid supergaaf feest.
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » zo sep 04, 2016 6:35 pm

Dr Peakip schreef:Even kort verslag dan maar.
Gisteren zo rond 5 uur de eerste cap van 55mg genomen. Merkte naast een lichte moodlift en ietwat meer energie eigenlijk niet zo veel. Zo rond half 9 tweede cap van 55mg genomen met hetzelfde effect. Hierna zo'n 4 punten pep gepakt nog. Jammer de bammer maar dit wordt hem niet voor mij, effect is niet veel meer dan een lichtere versie van pep imo. Ook zag ik er bijna net zo fijn uit als de gemiddelde mdma-gebruiker en lig ik nu nog steeds wakker. Wat een klote crash ook, zeg.
Nou, lekker onsamenhangend volgens mij maar there ya go spike.


Dat is vervelend om te horen. Heb je hem ook van LS?

Toch vreemd dat er best veel mensen er zo matig op reageren. Ik blijf erbij dat in enorm sceptisch blijf dat dit goede 3-FA is, ondanks vele hier beweren dat het de real deal is.

Verder wil ik je sterkte wensen tijdens de crash/cowedown en bedankt voor je interessante bevinden.

@rest

Vandaag erg last van cravings naar de stims...sinds ik ongeveer 3 weken niet gepakt heb. Dit is de eerste dag waarbij ze vrij hevig zijn. Gelukkig weet ik nog al te goed de katers en het amfetamine level topic. Dit weerhoudt me ervan om te pakken. Anders had ik het waarschijnlijk allang gedaan :kleuter:
Laatst bijgewerkt door spikeycloud op zo sep 04, 2016 6:39 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Prototype » zo sep 04, 2016 6:39 pm

Iedereen hier heeft hem van LS. :P
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Kip » zo sep 04, 2016 8:05 pm

Euuuuh uit mijn hoofd niet van LS. Wel getest.
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » zo sep 04, 2016 8:10 pm

Dr Peakip schreef:Euuuuh uit mijn hoofd niet van LS. Wel getest.


Hm apart, want volgens mij (en andere) heeft LS de enige legit 3-FA.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Prototype » zo sep 04, 2016 8:43 pm

spikeycloud schreef:
Dr Peakip schreef:Euuuuh uit mijn hoofd niet van LS. Wel getest.


Hm apart, want volgens mij (en andere) heeft LS de enige legit 3-FA.

Jup.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Perry » zo sep 04, 2016 8:47 pm

Pompiedom, LS? Werkelijk geen idee welke dat is :') Maaruhm, ik heb de backstory gehoord, die uitlegt hoe zij nog lange tijd na het productie verbod een batch kunnrn/konden hebben. Daardoor moet ik toch echt achter proto en spikey gaan staan. Niet LS is GEEN 3-FA.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Kip » zo sep 04, 2016 9:14 pm

Hmm ik weet t niet zo goed moet ik toegeven. Ik kan bepaalde rc bij een smartshop bij mij in de buurt halen. Kwam er laatst achter dat ze dit ook hadden liggen.
Dat verhaal van die batch had ik gelezen ja, weet niet hoe oud de batches van daarvoor ongeveer zouden moeten zijn? Vriendin van me heeft goed contact met één van de medewerkers daarzo, ze wist me laatst wel te vertellen welke vendor ze de meeste rc vandaan halen, dacht dat t een andere was dan LS. Zal het nog eens navragen, ben zelf ook wel benieuwd.
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » ma sep 05, 2016 1:34 am

Dr Peakip schreef:Hmm ik weet t niet zo goed moet ik toegeven. Ik kan bepaalde rc bij een smartshop bij mij in de buurt halen. Kwam er laatst achter dat ze dit ook hadden liggen.
Dat verhaal van die batch had ik gelezen ja, weet niet hoe oud de batches van daarvoor ongeveer zouden moeten zijn? Vriendin van me heeft goed contact met één van de medewerkers daarzo, ze wist me laatst wel te vertellen welke vendor ze de meeste rc vandaan halen, dacht dat t een andere was dan LS. Zal het nog eens navragen, ben zelf ook wel benieuwd.


Ja doe dat, er wordt namelijk veel valse 3-FA aangeboden. En zover als wij weten is LS de enige die het aanbiedt. En zelfs daarbij heb ik grote twijfels. Toen ik 3-FA nog destijds bij SA had gekocht - kreeg ik bij 20-25 MG 3-FA een geilheid waar je u tegen zegt! Dit terwijl mijn libido over het algemeen om te janken is. Ik was zo geil dat elke seconde dat ik niet met iets sexueels bezig was een verspilde seconde was :love: Elke aanraking voelde als een intense kriebeling van genot, vrouwen leken als hemelse engelen met een mooiheid die ver boven je stoutste dromen gingen. Daar komt dat spul van LS nog van zijn leven niet eens bij in de buurt. Heb het nog maar 1 keer echt geprobeerd tijdens een hoge tolerantie dus miss dat ik er anders over denk als ik het over een tijdje pak...

Het kan zijn dat de 3-FA van SA iets anders was. Maar whatever het was het was goddelijk en maybe even beyond :love: :woeh:
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor omerobert » ma sep 05, 2016 10:11 am

Dr Peakip schreef:Even kort verslag dan maar.
Gisteren zo rond 5 uur de eerste cap van 55mg genomen. Merkte naast een lichte moodlift en ietwat meer energie eigenlijk niet zo veel. Zo rond half 9 tweede cap van 55mg genomen met hetzelfde effect. Hierna zo'n 4 punten pep gepakt nog. Jammer de bammer maar dit wordt hem niet voor mij, effect is niet veel meer dan een lichtere versie van pep imo. Ook zag ik er bijna net zo fijn uit als de gemiddelde mdma-gebruiker en lig ik nu nog steeds wakker. Wat een klote crash ook, zeg.
Nou, lekker onsamenhangend volgens mij maar there ya go spike.


Hm. Tolerantie wellicht? Ik ervaar altijd duidelijk kruistolerantie met pep en 4-FA bijvoorbeeld. De 4-FA is dan echt een stuk minder boeiend, snap ook niet waarom mensen deze twee combineren. Slechts eenmaal 3-FA (100 mg, van LS) gedaan zonder tolerantie (3-4 weken geen pep) en dat was toch echt zeer de moeite waard, kan zelfs wel wat minder doseren de volgende keer denk ik.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Kip » ma sep 05, 2016 2:37 pm

Dat zou het best wel eens kunnen zijn dan, heb 6 augustus nog 4-FA gehad en pep gebruik ik wat regelmatiger.
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Ekte28 » wo sep 07, 2016 9:42 am

Heb vanochtend sinds jaren weer 3-fa genomen 75mg en wel met mijn dagelijkse medicatie wellbutrin 300mg XL en moet zeggen dat ik echt heerlijk ga , echt oldschool dopamine rush gevoel, het kan toch zijn dan de wellbutrin het effect versterkt of niet? Ik weet wel dat ritalin versterkt werd door de wellbutrin maar ritalin heb ik al twee jaar niet meer en dex heb ik alleen de eerste twee weken van mijn psychiater bij de wellbutrin gehad en daarna af gebouwd, dit omdat ik teveel last krijg van bijwerking slapenloosheid en was ook maar 3x daags 5mg dex-amfetamine.
Ekte28
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 56
Geregistreerd: di nov 10, 2015 3:45 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » wo sep 07, 2016 12:46 pm

Ekte28 schreef:Heb vanochtend sinds jaren weer 3-fa genomen 75mg en wel met mijn dagelijkse medicatie wellbutrin 300mg XL en moet zeggen dat ik echt heerlijk ga , echt oldschool dopamine rush gevoel, het kan toch zijn dan de wellbutrin het effect versterkt of niet? Ik weet wel dat ritalin versterkt werd door de wellbutrin maar ritalin heb ik al twee jaar niet meer en dex heb ik alleen de eerste twee weken van mijn psychiater bij de wellbutrin gehad en daarna af gebouwd, dit omdat ik teveel last krijg van bijwerking slapenloosheid en was ook maar 3x daags 5mg dex-amfetamine.


Geen idee eigenlijk..heb je hem ook van LS? En wat merk je aan de libido verhogende aspecten? 75 Mg is niet echt een lage dosis vind ik. Zoals ik al eerder zei had ik al geweldige ervaringen op 25 MG in het verleden.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Perry » wo sep 07, 2016 12:48 pm

wellbutrin heeft een sterke heropname remmende werking op zowel noradrenaline als dopamine. Dat dit de werking versterkt is dus niet zo gek
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron