spikeycloud schreef:
Nadelen die ik ondervonden heb..dat ik dit leven leidt
spikeycloud schreef:Gister weer keer gezondigd
Perry schreef:Wisen is onbeleefd!
Poseidon schreef:spikeycloud schreef:
Nadelen die ik ondervonden heb..dat ik dit leven leidt
@spikecloud Wat bedoel je? Dat je jezelf aan dope-uitspattingen over geeft of bevalt het 'gewone' sobere bestaan je niet?
Het laatstgenoemde zou een ernstige zaak zijn.
Kijk verder uit met die aan bepaalde drugs gekoppelde seksuele kicks. Zoiets kan gemakkelijk met je op de loop gaan kan ik je uit ervaring zeggen. Een van de moeilijkste triggers om los van te komen.
Italiano schreef:spikeycloud schreef:Gister weer keer gezondigd
Ach, zoals William Blake zei: "The fool who persists in his folly will become wise."
spikeycloud schreef:
Ik heb al een tijde moeite om te accepteren dat ik niet mijn gedachtes ben. En vooral dat veel nadelige gedachtes terugkomen terwijl ik beter weet. Is lastig om nu even uit te leggen maar dit is iets waar ik al wat langer mee zit. Misschien dat ik er op een verkeerde manier naar kijk wie weet.
Poseidon schreef:spikeycloud schreef:
Ik heb al een tijde moeite om te accepteren dat ik niet mijn gedachtes ben. En vooral dat veel nadelige gedachtes terugkomen terwijl ik beter weet. Is lastig om nu even uit te leggen maar dit is iets waar ik al wat langer mee zit. Misschien dat ik er op een verkeerde manier naar kijk wie weet.
@spikeycloud De gedachten van vrijwel iedereen zijn sociaal cultureel bepaald. En ze transformeren onophoudelijk door externe factoren als dagelijkse gebeurtenissen, scholing en invloed van allerlei media.
Enkel mensen met ernstige mentale stoornissen zoals paranoïde en schitzofrene psychosen hebben waangedachten die door een cerebraal defect kunnen onstaan. Gezien jij in je posts nogal veel zelfreflectie toont, hoef je jezelf geen zorgen te maken dat jij tot die categorie behoort.
Denk dat veel mensen het niet kunnen accepteren van bepaalde gedachten net als ik wel herkennen. Het is echter iets van voorbijgaande aard dat ook door het betreden van een nieuwe levensfase of zware stress veroorzaakt kan worden.
Zelftwijfel of tijdelijke derealisatie zijn echter geen gunstige factoren om met uppers te gaan stunten. Daarvoor kan je beter lekker in je vel zitten. Het zal je ongenoegen over je eigen gedachtes waarschijnlijk na de rush enkel versterken. Of tot escapisme leiden waardoor drugs een valkuil kunnen worden.
Take care
Poseidon schreef:Klinkt geruststellend gelukkig.
Vind het zelf wel indrukwekkend dat je gedachten door die van een ander gevormd of beïnvloed kunnen worden.
Geen idee of er zonder de machtige bron aan gesprekken, films, boeken etc überhaupt wel gedachten in ons hoofd zouden opkomen. Vermoedelijk zouden ze dan nogal primitief van aard zijn.
Heb wel eens in een boek over taalfilosofie gelezen dat bouwvakkers in Japan in een afgelegen deel van een stad een ingemetseld kind aantroffen toen ze een deel van een flatgebouw sloopten. Dat joch maakte enkel geluiden die op heipalen, generatoren en vrachtwagens leken. Zo had hij al die tijd de herrie van zijn omgeving geïmiteerd in een poging tot communicatie. Af en toe hadden zijn ouders of wie dan ook door een gat eten naar binnen geschoven. Op de vraag of hij kon denken op de wijze waarop wij moderne mensen dat doen gaven psychologen een negatief antwoord. Lukte ook niet meer om hem de taal uit de twintigste eeuw te leren. Wij maken deel uit van de geschiedenis van taal en denken.
Door dingen die je eerder zei vraag ik me nu opeens af hoe dat joch 3 FA ervaren zou hebben Spikey
Poseidon schreef:Lukte ook niet meer om hem de taal uit de twintigste eeuw te leren. Wij maken deel uit van de geschiedenis van taal en denken.
Perry schreef:Dat bestaat niet eens
Het bestaat
Poseidon schreef:Liep net met een mattie een smarshop in t centrum binnen omdat die twee Israëlische chicks die er werken zo lief naar ons lachten maar die hadden daar gewoon 3FMP, 4FMP & 5FMP? liggen. Vanaf hier werd het mistig omdat ze met een buisje aankwammen dat volgens hen een mengsel van LSD en MDMA zou bevatten wat me vrij ongeloofwaardig lijkt want als ik rechercheur was ging hun toko linea directa dicht.
Aan de andere kant maakten ze de indruk licht van het padje te zijn dus wellicht probeerden die Joodse beauties ons niks op de mouw te spelden.
We zijn echter voor de haring met uitjes en zuur verderop gegaan.
Perry schreef:Heel wat zitten zoeken naar informatie omtrent 7-APB en er zijn bijna geen user-reports over te vinden. En alle snippertjes die ik erover kon vinden zeggen dat 't nauwelijks actief is. Dus 't lijkt me dat er iets is misgegaan bij de analyse(?) want ik heb die 3-FA gehad en 't was zeker wel actief
Druks schreef:Ik zal hem volgende week donderdag eens laten testen in Utrecht.
spikeycloud schreef:Zelfs als het een APB is, dan hebben wij hem nog relatief goedkoop Heb dan nooit echt een hogere dosis APB gehad, maar iemand die kan vertellen of dit veel verschil van bijv 6-APB?
djeemen schreef:spikeycloud schreef:Zelfs als het een APB is, dan hebben wij hem nog relatief goedkoop Heb dan nooit echt een hogere dosis APB gehad, maar iemand die kan vertellen of dit veel verschil van bijv 6-APB?
Het is zéker geen 6 APB. Daar zitten meer mentale en psychedelische aspecten aan vast.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Druks schreef:Amvitamientje schreef:De kans is erg klein dat het *-APB is, ik merkte geen serotonerge werkijng.
Ik wel een beetje maar dat was op een dosis van 160 mg.
Amvitamientje schreef:De kans is erg klein dat het *-APB is, ik merkte geen serotonerge werkijng.
spikeycloud schreef:Weer gebeld en volgens het lab was het toch 7-APB. Ik had toen aangegeven dat andere mensen het wel als 3-FA hadden getest en ze vertelde dat dit niet mogelijk is omdat alles naar het zelfde lab gaat. Het kan natuurlijk zijn dat mijn batch verschild van die van Fresh maar dat lijkt me ook wat onwaarschijnlijk.
Ze zei wel dat de sample erg klein was waardoor het kan zijn dat ze wellicht andere stoffen er niet in hebben kunnen zien.
Ik stel voor dat iemand anders nog een sample inleverd om er zeker van te zijn wat het precies is.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten