Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

3-FMP / 3-FA

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Perry » di sep 13, 2016 8:49 pm

gezondigd? geconsumeerd!
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Poseidon » di sep 13, 2016 9:56 pm

spikeycloud schreef:
Nadelen die ik ondervonden heb..dat ik dit leven leidt


@spikecloud Wat bedoel je? Dat je jezelf aan dope-uitspattingen over geeft of bevalt het 'gewone' sobere bestaan je niet?

Het laatstgenoemde zou een ernstige zaak zijn.
Kijk verder uit met die aan bepaalde drugs gekoppelde seksuele kicks. Zoiets kan gemakkelijk met je op de loop gaan kan ik je uit ervaring zeggen. Een van de moeilijkste triggers om los van te komen.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Italiano » wo sep 14, 2016 12:14 am

spikeycloud schreef:Gister weer keer gezondigd :oops:

Ach, zoals William Blake zei: "The fool who persists in his folly will become wise."
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Perry » wo sep 14, 2016 1:23 am

Wisen is onbeleefd!
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » wo sep 14, 2016 11:18 am

Perry schreef:Wisen is onbeleefd!


Ik moest lachen :grin:

Poseidon schreef:
spikeycloud schreef:
Nadelen die ik ondervonden heb..dat ik dit leven leidt


@spikecloud Wat bedoel je? Dat je jezelf aan dope-uitspattingen over geeft of bevalt het 'gewone' sobere bestaan je niet?

Het laatstgenoemde zou een ernstige zaak zijn.
Kijk verder uit met die aan bepaalde drugs gekoppelde seksuele kicks. Zoiets kan gemakkelijk met je op de loop gaan kan ik je uit ervaring zeggen. Een van de moeilijkste triggers om los van te komen.


Beide niet..het sobere leven gaat gelukkig nu (langzaam) de goede kant op.

Ik heb al een tijde moeite om te accepteren dat ik niet mijn gedachtes ben. En vooral dat veel nadelige gedachtes terugkomen terwijl ik beter weet. Is lastig om nu even uit te leggen maar dit is iets waar ik al wat langer mee zit. Misschien dat ik er op een verkeerde manier naar kijk wie weet.

Italiano schreef:
spikeycloud schreef:Gister weer keer gezondigd :oops:

Ach, zoals William Blake zei: "The fool who persists in his folly will become wise."


Naja, ik heb er bewust voor gekozen en ik sta ook achter mijn beslissing. Uiteindelijk is het beter om het niet te doen (maar als we zo redeneren kan net zo goed iedereen zijn shit de plee doorspelen hiero) maar heb er niet echt spijt van. Op de redose cap na dan. Het is immers ook een maand geleden en gelukkig heb ik het weer goed gevoeld zeker gezien mijn dosis nog vrij bescheiden was. Sommige hier hebben 10x zoveel op ;)

De 3-FA zal wellicht iets later zijn ding gedaan hebben. Want ik heb het daarna toch echt wel goed gevoeld. Deze realisatie maakt het ook dat ik dit met mate ga gebruiken.. want dan kan ik er ook van genieten zonder dat ik een bepaalde high na aan het chasen ben. Hetgeen wat er in het verleden mede voor heeft gezorgd dat ik meerdere malen aan het redosen was. Met alle gevolgen van dien de dagen erna..

Ik merk vandaag wel lichte comedown achtige effecten. Maar dat weerhoudt mij niet om zo te gaan sporten en de dingen te doen die ik vandaag van plan was.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Poseidon » wo sep 14, 2016 1:18 pm

spikeycloud schreef:
Ik heb al een tijde moeite om te accepteren dat ik niet mijn gedachtes ben. En vooral dat veel nadelige gedachtes terugkomen terwijl ik beter weet. Is lastig om nu even uit te leggen maar dit is iets waar ik al wat langer mee zit. Misschien dat ik er op een verkeerde manier naar kijk wie weet.



@spikeycloud De gedachten van vrijwel iedereen zijn sociaal cultureel bepaald. En ze transformeren onophoudelijk door externe factoren als dagelijkse gebeurtenissen, scholing en invloed van allerlei media.
Enkel mensen met ernstige mentale stoornissen zoals paranoïde en schitzofrene psychosen hebben waangedachten die door een cerebraal defect kunnen onstaan. Gezien jij in je posts nogal veel zelfreflectie toont, hoef je jezelf geen zorgen te maken dat jij tot die categorie behoort.
Denk dat veel mensen het niet kunnen accepteren van bepaalde gedachten net als ik wel herkennen. Het is echter iets van voorbijgaande aard dat ook door het betreden van een nieuwe levensfase of zware stress veroorzaakt kan worden.

Zelftwijfel of tijdelijke derealisatie zijn echter geen gunstige factoren om met uppers te gaan stunten. Daarvoor kan je beter lekker in je vel zitten. Het zal je ongenoegen over je eigen gedachtes waarschijnlijk na de rush enkel versterken. Of tot escapisme leiden waardoor drugs een valkuil kunnen worden.

Take care :wink:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » wo sep 14, 2016 4:47 pm

Poseidon schreef:
spikeycloud schreef:
Ik heb al een tijde moeite om te accepteren dat ik niet mijn gedachtes ben. En vooral dat veel nadelige gedachtes terugkomen terwijl ik beter weet. Is lastig om nu even uit te leggen maar dit is iets waar ik al wat langer mee zit. Misschien dat ik er op een verkeerde manier naar kijk wie weet.



@spikeycloud De gedachten van vrijwel iedereen zijn sociaal cultureel bepaald. En ze transformeren onophoudelijk door externe factoren als dagelijkse gebeurtenissen, scholing en invloed van allerlei media.
Enkel mensen met ernstige mentale stoornissen zoals paranoïde en schitzofrene psychosen hebben waangedachten die door een cerebraal defect kunnen onstaan. Gezien jij in je posts nogal veel zelfreflectie toont, hoef je jezelf geen zorgen te maken dat jij tot die categorie behoort.
Denk dat veel mensen het niet kunnen accepteren van bepaalde gedachten net als ik wel herkennen. Het is echter iets van voorbijgaande aard dat ook door het betreden van een nieuwe levensfase of zware stress veroorzaakt kan worden.

Zelftwijfel of tijdelijke derealisatie zijn echter geen gunstige factoren om met uppers te gaan stunten. Daarvoor kan je beter lekker in je vel zitten. Het zal je ongenoegen over je eigen gedachtes waarschijnlijk na de rush enkel versterken. Of tot escapisme leiden waardoor drugs een valkuil kunnen worden.

Take care :wink:


Dankje voor je post. Ik ben op de hoogte dat de meeste gedachtes die je hebt van andere mensen media cultuur etc komen. Dat is ook de reden waarom ik zo min mogelijk tv kijk en zo min mogelijk probeer het eens of oneens te zijn met andermans meningen. Is niet altijd even makkelijk maar ik probeer mijn best te doen.

Ergens denk ik nu dat het wel goed is dat ik zon nare comedowns heb gehad in het verleden. Als ik dat niet had gehad, had ik waarschijnlijk niet zoveel aan mezelf gewerkt in de tussentijd. Zoals je al aangaf, is het seksueele gedeelte nog wel een gevaarlijk iets waar ik op moet letten. Maar ik merk nu dat ik niet meer het geloof heb dat ik iets op moet hebben om goede seks te hebben. En dat is natuurlijk erg fijn. :woeh:
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Poseidon » wo sep 14, 2016 9:30 pm

Klinkt geruststellend gelukkig. 8-)
Vind het zelf wel indrukwekkend dat je gedachten door die van een ander gevormd of beïnvloed kunnen worden.
Geen idee of er zonder de machtige bron aan gesprekken, films, boeken etc überhaupt wel gedachten in ons hoofd zouden opkomen. Vermoedelijk zouden ze dan nogal primitief van aard zijn.

Heb wel eens in een boek over taalfilosofie gelezen dat bouwvakkers in Japan in een afgelegen deel van een stad een ingemetseld kind aantroffen toen ze een deel van een flatgebouw sloopten. Dat joch maakte enkel geluiden die op heipalen, generatoren en vrachtwagens leken. Zo had hij al die tijd de herrie van zijn omgeving geïmiteerd in een poging tot communicatie. Af en toe hadden zijn ouders of wie dan ook door een gat eten naar binnen geschoven. Op de vraag of hij kon denken op de wijze waarop wij moderne mensen dat doen gaven psychologen een negatief antwoord. Lukte ook niet meer om hem de taal uit de twintigste eeuw te leren. Wij maken deel uit van de geschiedenis van taal en denken.

Door dingen die je eerder zei vraag ik me nu opeens af hoe dat joch 3 FA ervaren zou hebben Spikey :smokin:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » wo sep 14, 2016 9:44 pm

Poseidon schreef:Klinkt geruststellend gelukkig. 8-)
Vind het zelf wel indrukwekkend dat je gedachten door die van een ander gevormd of beïnvloed kunnen worden.
Geen idee of er zonder de machtige bron aan gesprekken, films, boeken etc überhaupt wel gedachten in ons hoofd zouden opkomen. Vermoedelijk zouden ze dan nogal primitief van aard zijn.

Heb wel eens in een boek over taalfilosofie gelezen dat bouwvakkers in Japan in een afgelegen deel van een stad een ingemetseld kind aantroffen toen ze een deel van een flatgebouw sloopten. Dat joch maakte enkel geluiden die op heipalen, generatoren en vrachtwagens leken. Zo had hij al die tijd de herrie van zijn omgeving geïmiteerd in een poging tot communicatie. Af en toe hadden zijn ouders of wie dan ook door een gat eten naar binnen geschoven. Op de vraag of hij kon denken op de wijze waarop wij moderne mensen dat doen gaven psychologen een negatief antwoord. Lukte ook niet meer om hem de taal uit de twintigste eeuw te leren. Wij maken deel uit van de geschiedenis van taal en denken.

Door dingen die je eerder zei vraag ik me nu opeens af hoe dat joch 3 FA ervaren zou hebben Spikey :smokin:


Ik denk dat taal niet inherent is aan gedachtes. Daarbij denk ik ook dat ieder eigen persoonlijke gedachtes heeft maar deze over het algemeen overschreven worden door gedachtes die gecreëerd worden door alles om je heen. Ieder heeft immers zijn eigen voorkeuren en creativiteit en inspiratie moet ook toch ergens vandaan komen lijkt me. Ik geloof er overigens wel in dat alles uit gedachtes is gecreëerd. Want alles wat bestaat was in feite eerst een gedachte in iemands hoofd.

Moarja we dwalen een beetje af haha
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Poseidon » wo sep 14, 2016 9:49 pm

Hehe..nogal ja. Zolang we het spoor maar niet bijster raken :beer:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Kip » wo sep 14, 2016 9:56 pm

Poseidon schreef:Lukte ook niet meer om hem de taal uit de twintigste eeuw te leren. Wij maken deel uit van de geschiedenis van taal en denken.

Er is een kritieke periode wat betreft taalontwikkeling. Wat die periode precies is, is volgens mij nog niet helemaal duidelijk, maar als je die periode gepasseerd bent, kan je niet of nauwelijks nog taal leren.
Hypnotized.
Avatar gebruiker
Kip
Pro mod
Moderator
Offline
 
Posts: 2074
Geregistreerd: di maart 29, 2016 8:24 pm
Woonplaats: The Happy World Of Haribo

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Poseidon » do sep 15, 2016 11:02 am

Inderdaad. Dat is van cruciaal belang. De mogelijkheidsvoorwaarden tot denken in taal slinken uiteindelijk weg als ze niet benut worden en dan kan zo iemand nooit boeken van Paulus de boskabouter of topics over 3-FA lezen en begrijpen. 8-)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » do sep 15, 2016 7:48 pm

Heb trouwens miss een zeer goede remedie tegen de 3-FA comedown gevonden. Vandaag merkte ik dat de comedown op zijn top was. Aangezien ik nog een aantal dingen moest doen, had ik besloten om 9 mg Isopropylphenidate te pakken om de scherpte randjes er wat af te halen. Een uiterst subtiele clean voelende versie van ritalin. Als ik vele reports mag geloven, dan heeft deze stim bijna geen side effects. En gaat waarschijnlijk ritalin in de toekomst vervangen. Er is nu al patent op gevraagd en er is al uit onderzoeken is al gebleken dat het minder side effects heeft dan ritalin zelf.

Anyway, zelfs op deze lage dosis was mijn comedown (tot mijn verbazing) zowat volledig verdwenen na een uur :shock: . En zelfs nu het is uitgewerkt voel ik me bij lange na niet zo slecht als voordat ik het pakte. Het voelde ook uitermate clean en subtiel. Ik zou het niet willen aanraden om elke dag als je een comedown hebt dit te pakken. Maar als je een dag hebt waar de comedown echt niet gunstig is dan kun je hier goed mee uit de voeten om toch weer helder, alert en scherp te zijn. Hartslag was rond de 67-70 na een stuk lopen dus das heel erg nice.

Ik ga dit stofje zeker in de gate houden :hulde:
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Poseidon » vr sep 16, 2016 1:12 pm

Liep net met een mattie een smarshop in t centrum binnen omdat die twee Israëlische chicks die er werken zo lief naar ons lachten maar die hadden daar gewoon 3FMP, 4FMP & 5FMP? liggen. Vanaf hier werd het mistig omdat ze met een buisje aankwammen dat volgens hen een mengsel van LSD en MDMA zou bevatten wat me vrij ongeloofwaardig lijkt want als ik rechercheur was ging hun toko linea directa dicht.
Aan de andere kant maakten ze de indruk licht van het padje te zijn dus wellicht probeerden die Joodse beauties ons niks op de mouw te spelden.

We zijn echter voor de haring met uitjes en zuur verderop gegaan. :-P
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Perry » vr sep 16, 2016 1:27 pm

6-APDB maybe?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » vr sep 16, 2016 1:33 pm

Het testcenter heb ik net gebeld. Helaas is dit ook geen 3-FA. Maar volgens het testcenter 7-APB. Ik vond het een beetje een vreemd verhaal Die mevrouw gaat nog contact opnemen met het lab ik bel haar straks nog keer terug. En anders kan ik haar volgende week bellen.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Perry » vr sep 16, 2016 1:36 pm

Dat bestaat niet eens :lol:
Het bestaat :para:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » vr sep 16, 2016 1:45 pm

Perry schreef:Dat bestaat niet eens :lol:
Het bestaat :para:


Ik kende het ook nog niet maar toch wel raar dat dit er uit komt. Na half 5 weet ik wat meer en anders volgende week.

Wellicht is het verstandig dat iemand anders hier ook nog een sampeltje inlevert.

Poseidon schreef:Liep net met een mattie een smarshop in t centrum binnen omdat die twee Israëlische chicks die er werken zo lief naar ons lachten maar die hadden daar gewoon 3FMP, 4FMP & 5FMP? liggen. Vanaf hier werd het mistig omdat ze met een buisje aankwammen dat volgens hen een mengsel van LSD en MDMA zou bevatten wat me vrij ongeloofwaardig lijkt want als ik rechercheur was ging hun toko linea directa dicht.
Aan de andere kant maakten ze de indruk licht van het padje te zijn dus wellicht probeerden die Joodse beauties ons niks op de mouw te spelden.

We zijn echter voor de haring met uitjes en zuur verderop gegaan. :-P


Misschien hadden ze gehoopt dat jij hun ging straffen :love: :roll2:
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Poseidon » vr sep 16, 2016 2:05 pm

Hehe was nog niet voldoende wakker om daarop te komen maar had met genoegen hun billen beurs geswaffeld en (...)

@Perry yeah 6-ADPD, geloof idd dat die term ook viel.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » vr sep 16, 2016 4:05 pm

Weer gebeld en volgens het lab was het toch 7-APB. Ik had toen aangegeven dat andere mensen het wel als 3-FA hadden getest en ze vertelde dat dit niet mogelijk is omdat alles naar het zelfde lab gaat. Het kan natuurlijk zijn dat mijn batch verschild van die van Fresh maar dat lijkt me ook wat onwaarschijnlijk.

Ze zei wel dat de sample erg klein was waardoor het kan zijn dat ze wellicht andere stoffen er niet in hebben kunnen zien.

Ik stel voor dat iemand anders nog een sample inleverd om er zeker van te zijn wat het precies is.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Perry » vr sep 16, 2016 4:17 pm

Heel wat zitten zoeken naar informatie omtrent 7-APB en er zijn bijna geen user-reports over te vinden. En alle snippertjes die ik erover kon vinden zeggen dat 't nauwelijks actief is. Dus 't lijkt me dat er iets is misgegaan bij de analyse(?) want ik heb die 3-FA gehad en 't was zeker wel actief :kleuter:

Edit:
YES! Ik heb een verklaring gevonden! Je hebt specifiek om NMR gevraagd, waar het verschil tussen 5-, 6-, en 7-APB nihil is en er dus gemakkelijk een fout gemaakt kan worden. Betekent echter wel dat er waarschijnlijk een mix-up is geweest :s
Bron: Research Gate
@spikeycloud alstu, took some time
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » vr sep 16, 2016 4:40 pm

Perry schreef:Heel wat zitten zoeken naar informatie omtrent 7-APB en er zijn bijna geen user-reports over te vinden. En alle snippertjes die ik erover kon vinden zeggen dat 't nauwelijks actief is. Dus 't lijkt me dat er iets is misgegaan bij de analyse(?) want ik heb die 3-FA gehad en 't was zeker wel actief :kleuter:


Ja daarom is het handig als iemand anders nog een sampeltje inlevert. Bij mij was het ook actief maar wel pas na 1.5 uur de laatste keer. Wat natuurlijk meer in het straatje ligt van de APB series.

De waardering van het vrouwelijke schoon op mijn scherm was ziekelijk hoog al zal dit ook mede dankzij 2C-C, 2-FMA en 4-HO-MET zijn geweest. Had me niet kunnen voorstellen hoe dat wel geweest zou zijn op een dubbele dosis van dit alles :love: Wat ik wel weet is dat de langere pauzes ga aanhouden dan is de high tenminste het nog waard en de low nog redelijk te doen.

Edit:

Zelfs als het een APB is, dan hebben wij hem nog relatief goedkoop :P Heb dan nooit echt een hogere dosis APB gehad, maar iemand die kan vertellen of dit veel verschil van bijv 6-APB?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » vr sep 16, 2016 7:06 pm

Druks schreef:Ik zal hem volgende week donderdag eens laten testen in Utrecht.


Ben benieuwd :rock2:
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor djeemen » vr sep 16, 2016 7:36 pm

spikeycloud schreef:Zelfs als het een APB is, dan hebben wij hem nog relatief goedkoop :P Heb dan nooit echt een hogere dosis APB gehad, maar iemand die kan vertellen of dit veel verschil van bijv 6-APB?


Het is zéker geen 6 APB. Daar zitten meer mentale en psychedelische aspecten aan vast.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » vr sep 16, 2016 8:53 pm

djeemen schreef:
spikeycloud schreef:Zelfs als het een APB is, dan hebben wij hem nog relatief goedkoop :P Heb dan nooit echt een hogere dosis APB gehad, maar iemand die kan vertellen of dit veel verschil van bijv 6-APB?


Het is zéker geen 6 APB. Daar zitten meer mentale en psychedelische aspecten aan vast.


Dan is de kans klein dat het 7-APB is gezien dat een analoge is van MDA. Ik moet toch zeggen dat het bij mij erg tripachtig was. Ik was totaal een ander persoon. Maar dit zal vast door de HO MET komen.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Amvitamientje » vr sep 16, 2016 9:37 pm

De kans is erg klein dat het *-APB is, ik merkte geen serotonerge werkijng.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » vr sep 16, 2016 10:54 pm

Druks schreef:
Amvitamientje schreef:De kans is erg klein dat het *-APB is, ik merkte geen serotonerge werkijng.


Ik wel een beetje maar dat was op een dosis van 160 mg.


Holy fuck 160 mg...dan zal t wel een geile boel zijn geweest gezien hoe ik al op 45 mg reageer :eek:

Kun je wat meer kwijt hoe het was?

Amvitamientje schreef:De kans is erg klein dat het *-APB is, ik merkte geen serotonerge werkijng.


Wat is volgens jou dat verschil precies? De enige echte serotogene drug die ik heb gebruikt in common doses is 4-FA. Dus heb denk ik nog nooit echt een hele sterke serotonine rush meegemaakt.

Heb nog steeds 4 pillen liggen getest op ruim 200-220 mg maar nog steeds niet geprobeerd. Reden hiervoor is vooral het feit dat de eerste keer maar 1 keer kunt ervaren dus dan wil ik het op het perfecte moment doen.
Laatst bijgewerkt door spikeycloud op vr sep 16, 2016 11:05 pm, in totaal 3 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor gorillaz » za sep 17, 2016 1:00 am

Ik heb dit ooit besteld van de aromatische vendor, maar voelde precies hetzelfde als 4-FA
gorillaz
Newbie
Verbannen
 
Posts: 4
Geregistreerd: za sep 17, 2016 12:51 am

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Toiletkop » za sep 17, 2016 1:32 am

lijk mij interresant,ben dat eeuwig geblow nu wel een keer zat :beer:
we moeten nu met zen allah niet gaan overdrijven :stoned: 8-)

11-9 Gehoord in de pinokkio : 'Ben jij stoned' antwoord: nee Kierewiet
Avatar gebruiker
Toiletkop
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 116
Geregistreerd: do feb 21, 2013 9:03 pm
Woonplaats: gelderland

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor omerobert » za sep 17, 2016 12:09 pm

spikeycloud schreef:Weer gebeld en volgens het lab was het toch 7-APB. Ik had toen aangegeven dat andere mensen het wel als 3-FA hadden getest en ze vertelde dat dit niet mogelijk is omdat alles naar het zelfde lab gaat. Het kan natuurlijk zijn dat mijn batch verschild van die van Fresh maar dat lijkt me ook wat onwaarschijnlijk.

Ze zei wel dat de sample erg klein was waardoor het kan zijn dat ze wellicht andere stoffen er niet in hebben kunnen zien.

Ik stel voor dat iemand anders nog een sample inleverd om er zeker van te zijn wat het precies is.

Vreemd. Was het de 3-FA van LS? Heb het zelf ervaren als een soort superdex op 100 mg, het effect lag echt ver af van een X-APB (tenzij er een groot verschil zit tussen 6-APB en 7-APB)
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner