Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Amvitamientje schreef:Omdat het geen 4-FA was.Amvitamientje schreef:En het lijkt mij heel sterk dat die 3-FA van LS 4-FA was.
''Sterk'' betekent in dit geval gewoon 'onwaarschijnlijk'.
Corky schreef:Mijn gevoel zegt dat het 3fa is,heb genoeg ervaring met stims maar vind de verschillende uitslagen zo vreemd dat ik na jaren meelezen misschien nu iets kan betekenen voor het forum
Poseidon schreef:Als de drugsmagiër @Amvitamientje zegt dat het 3-FA is, dan is dat zo. The only one die me het genot van GHB & Keta heeft weten te laten doorgronden.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Protoderator schreef:Poseidon schreef:Als de drugsmagiër @Amvitamientje zegt dat het 3-FA is, dan is dat zo. The only one die me het genot van GHB & Keta heeft weten te laten doorgronden.
Geloof dat Savage en ik de term Greta daar voor hebben uitgevonden.
Inderdaad moeilijk toffe combo.
Corky schreef:Juiste doseringen kunnen voor iedereen verschillend zijn. Na ruim 20 jaar ligt een avondje coke bij mij op 3 gr en voel een beetje serotonine en dopamine/noradrenaline. Speed gaat bij mij lekker op 1 a 1,5 gr en dan is het voor mij dopamine/noradrenaline.
4fa 200 mg is voor mij 2 a 3 uur serotonine en daarna dopamine.
3fa 200 mg is voor mij puur dopamine en voelt beter dan dat het na de serotonine rush van 4fa doet. Zo zitten er hier toch zat ervaringsdeskundigen die weten wat een stof met je doet?
Zeker rc's ben je zelf een wandelend testcentrum.
Voor mijn eigen gemoedsrust en die van jullie zal ik donderdag in Utrecht mijn 3fa van ls laten testen.
Mail naar ls is nog niet op gereageerd.
Perry schreef:Het is dan ook zondag
Nouja, was
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Poseidon schreef:De uitslag die Druks kreeg doet vermoeden dat ze het wel van elkaar kunnen onderscheiden maar niet willen of mogen. Zal vd week eens wat mensen die bij de testcentra van Jellinek en GGD erover aan de tand voelen.
Die lezen de resultaten telefonisch voor. Lijkt me dat er dan wel wat info over de FM's is blijven hangen.
Poseidon schreef:Zou toch je coca eens laten testen Corkey.
Still feels like the first time bij mij na 15 jaar.
Corky schreef:Bedoelde in mijn voorbeeld alleen aan te geven dat als je een beetje ervaring hebt met verschillende drugs je ook wel weet welke neurotransmitters je daarmee aanspreekt door het gevoel wat die drugs je geven.
Simpeler kan ik het niet uitleggen.
Corky schreef:Maakt 3-FA een mens ook zo onverzadigbaar? Heb het zelf niet gebruikt. Heb die rommel niet nodig.
Nou de 3 gram ga ik nooit halen maar ik snuif steeds kleine beetjes.
Na 3 nakkies bijt het nog steeds maar rollen de tranen niet meer over mijn wangen.De rush wordt uiteraard minder na voor mij 200 mg.en bovendien wil ik de volgende dag wel wat kunnen slapen.Waarom vind jij het rotzooi als je het niet eens geprobeerd hebt eigenlijk?
spikeycloud schreef:Wat vinden de andere eigenlijk van PEP t.o.z. van 3-FA?
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Ik heb vandaag zelf wat 3-FA per post (Dit is alleen mogelijk bij RC's die niet onder de Opiumwet vallen) naar het DIMS verzonden om het te laten testen.
Amvitamientje schreef:Ik heb vandaag zelf wat 3-FA per post (Dit is alleen mogelijk bij RC's die niet onder de Opiumwet vallen) naar het DIMS verzonden om het te laten testen.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten