Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

3-FMP / 3-FA

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Poseidon » vr sep 16, 2016 1:12 pm

Liep net met een mattie een smarshop in t centrum binnen omdat die twee Israëlische chicks die er werken zo lief naar ons lachten maar die hadden daar gewoon 3FMP, 4FMP & 5FMP? liggen. Vanaf hier werd het mistig omdat ze met een buisje aankwammen dat volgens hen een mengsel van LSD en MDMA zou bevatten wat me vrij ongeloofwaardig lijkt want als ik rechercheur was ging hun toko linea directa dicht.
Aan de andere kant maakten ze de indruk licht van het padje te zijn dus wellicht probeerden die Joodse beauties ons niks op de mouw te spelden.

We zijn echter voor de haring met uitjes en zuur verderop gegaan. :-P
I will find a center in you
I will chew it up and leave
Trust me
Poseidon
♡♡♡
Donateur

Berichtdoor Perry » vr sep 16, 2016 1:27 pm

6-APDB maybe?
Perry
Methmatician
Donateur

Berichtdoor spikeycloud » vr sep 16, 2016 1:33 pm

Het testcenter heb ik net gebeld. Helaas is dit ook geen 3-FA. Maar volgens het testcenter 7-APB. Ik vond het een beetje een vreemd verhaal Die mevrouw gaat nog contact opnemen met het lab ik bel haar straks nog keer terug. En anders kan ik haar volgende week bellen.
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Perry » vr sep 16, 2016 1:36 pm

Dat bestaat niet eens :lol:
Het bestaat :para:
Perry
Methmatician
Donateur

Berichtdoor spikeycloud » vr sep 16, 2016 1:45 pm

Perry schreef:Dat bestaat niet eens :lol:
Het bestaat :para:

Ik kende het ook nog niet maar toch wel raar dat dit er uit komt. Na half 5 weet ik wat meer en anders volgende week.

Wellicht is het verstandig dat iemand anders hier ook nog een sampeltje inlevert.

Poseidon schreef:Liep net met een mattie een smarshop in t centrum binnen omdat die twee Israëlische chicks die er werken zo lief naar ons lachten maar die hadden daar gewoon 3FMP, 4FMP & 5FMP? liggen. Vanaf hier werd het mistig omdat ze met een buisje aankwammen dat volgens hen een mengsel van LSD en MDMA zou bevatten wat me vrij ongeloofwaardig lijkt want als ik rechercheur was ging hun toko linea directa dicht.
Aan de andere kant maakten ze de indruk licht van het padje te zijn dus wellicht probeerden die Joodse beauties ons niks op de mouw te spelden.

We zijn echter voor de haring met uitjes en zuur verderop gegaan. :-P

Misschien hadden ze gehoopt dat jij hun ging straffen :love: :roll2:
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Poseidon » vr sep 16, 2016 2:05 pm

Hehe was nog niet voldoende wakker om daarop te komen maar had met genoegen hun billen beurs geswaffeld en (...)

@Perry yeah 6-ADPD, geloof idd dat die term ook viel.
I will find a center in you
I will chew it up and leave
Trust me
Poseidon
♡♡♡
Donateur

Berichtdoor spikeycloud » vr sep 16, 2016 4:05 pm

Weer gebeld en volgens het lab was het toch 7-APB. Ik had toen aangegeven dat andere mensen het wel als 3-FA hadden getest en ze vertelde dat dit niet mogelijk is omdat alles naar het zelfde lab gaat. Het kan natuurlijk zijn dat mijn batch verschild van die van Fresh maar dat lijkt me ook wat onwaarschijnlijk.

Ze zei wel dat de sample erg klein was waardoor het kan zijn dat ze wellicht andere stoffen er niet in hebben kunnen zien.

Ik stel voor dat iemand anders nog een sample inleverd om er zeker van te zijn wat het precies is.
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Perry » vr sep 16, 2016 4:17 pm

Heel wat zitten zoeken naar informatie omtrent 7-APB en er zijn bijna geen user-reports over te vinden. En alle snippertjes die ik erover kon vinden zeggen dat 't nauwelijks actief is. Dus 't lijkt me dat er iets is misgegaan bij de analyse(?) want ik heb die 3-FA gehad en 't was zeker wel actief :kleuter:

Edit:
YES! Ik heb een verklaring gevonden! Je hebt specifiek om NMR gevraagd, waar het verschil tussen 5-, 6-, en 7-APB nihil is en er dus gemakkelijk een fout gemaakt kan worden. Betekent echter wel dat er waarschijnlijk een mix-up is geweest :s
Bron: Research Gate
@spikeycloud alstu, took some time
Perry
Methmatician
Donateur

Berichtdoor spikeycloud » vr sep 16, 2016 4:40 pm

Perry schreef:Heel wat zitten zoeken naar informatie omtrent 7-APB en er zijn bijna geen user-reports over te vinden. En alle snippertjes die ik erover kon vinden zeggen dat 't nauwelijks actief is. Dus 't lijkt me dat er iets is misgegaan bij de analyse(?) want ik heb die 3-FA gehad en 't was zeker wel actief :kleuter:

Ja daarom is het handig als iemand anders nog een sampeltje inlevert. Bij mij was het ook actief maar wel pas na 1.5 uur de laatste keer. Wat natuurlijk meer in het straatje ligt van de APB series.

De waardering van het vrouwelijke schoon op mijn scherm was ziekelijk hoog al zal dit ook mede dankzij 2C-C, 2-FMA en 4-HO-MET zijn geweest. Had me niet kunnen voorstellen hoe dat wel geweest zou zijn op een dubbele dosis van dit alles :love: Wat ik wel weet is dat de langere pauzes ga aanhouden dan is de high tenminste het nog waard en de low nog redelijk te doen.

Edit:

Zelfs als het een APB is, dan hebben wij hem nog relatief goedkoop :P Heb dan nooit echt een hogere dosis APB gehad, maar iemand die kan vertellen of dit veel verschil van bijv 6-APB?
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Druks » vr sep 16, 2016 5:37 pm

Ik zal hem volgende week donderdag eens laten testen in Utrecht.
Druks
huba buba
Moderator

Berichtdoor spikeycloud » vr sep 16, 2016 7:06 pm

Druks schreef:Ik zal hem volgende week donderdag eens laten testen in Utrecht.

Ben benieuwd :rock2:
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor djeemen » vr sep 16, 2016 7:36 pm

spikeycloud schreef:Zelfs als het een APB is, dan hebben wij hem nog relatief goedkoop :P Heb dan nooit echt een hogere dosis APB gehad, maar iemand die kan vertellen of dit veel verschil van bijv 6-APB?

Het is zéker geen 6 APB. Daar zitten meer mentale en psychedelische aspecten aan vast.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor spikeycloud » vr sep 16, 2016 8:53 pm

djeemen schreef:
spikeycloud schreef:Zelfs als het een APB is, dan hebben wij hem nog relatief goedkoop :P Heb dan nooit echt een hogere dosis APB gehad, maar iemand die kan vertellen of dit veel verschil van bijv 6-APB?

Het is zéker geen 6 APB. Daar zitten meer mentale en psychedelische aspecten aan vast.

Dan is de kans klein dat het 7-APB is gezien dat een analoge is van MDA. Ik moet toch zeggen dat het bij mij erg tripachtig was. Ik was totaal een ander persoon. Maar dit zal vast door de HO MET komen.
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Amvitamientje » vr sep 16, 2016 9:37 pm

De kans is erg klein dat het *-APB is, ik merkte geen serotonerge werkijng.
Amvitamientje
Moderator

Berichtdoor Druks » vr sep 16, 2016 9:45 pm

Amvitamientje schreef:De kans is erg klein dat het *-APB is, ik merkte geen serotonerge werkijng.

Ik wel een beetje maar dat was op een dosis van 160 mg.
Druks
huba buba
Moderator

Berichtdoor spikeycloud » vr sep 16, 2016 10:54 pm

Druks schreef:
Amvitamientje schreef:De kans is erg klein dat het *-APB is, ik merkte geen serotonerge werkijng.

Ik wel een beetje maar dat was op een dosis van 160 mg.

Holy fuck 160 mg...dan zal t wel een geile boel zijn geweest gezien hoe ik al op 45 mg reageer :eek:

Kun je wat meer kwijt hoe het was?

Wat is volgens jou dat verschil precies? De enige echte serotogene drug die ik heb gebruikt in common doses is 4-FA. Dus heb denk ik nog nooit echt een hele sterke serotonine rush meegemaakt.

Heb nog steeds 4 pillen liggen getest op ruim 200-220 mg maar nog steeds niet geprobeerd. Reden hiervoor is vooral het feit dat de eerste keer maar 1 keer kunt ervaren dus dan wil ik het op het perfecte moment doen.
Laatst bijgewerkt door spikeycloud op vr sep 16, 2016 11:05 pm, in totaal 3 keer bewerkt.
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Druks » vr sep 16, 2016 10:57 pm

Ik stond behoorlijk te stuiteren ja :lol:. Het gaf me ook een enorm ontspannend/warm gevoel in mijn spieren. Iets wat ik eigenlijk alleen ken van serotonerge drugs. Heel geil was ik trouwens niet maar daar was de setting ook niet naar.
Druks
huba buba
Moderator

Berichtdoor gorillaz » za sep 17, 2016 1:00 am

Ik heb dit ooit besteld van de aromatische vendor, maar voelde precies hetzelfde als 4-FA
gorillaz
Newbie
Verbannen

Berichtdoor Toiletkop » za sep 17, 2016 1:32 am

lijk mij interresant,ben dat eeuwig geblow nu wel een keer zat :beer:
we moeten nu met zen allah niet gaan overdrijven :stoned: 8-)

11-9 Gehoord in de pinokkio : 'Ben jij stoned' antwoord: nee Kierewiet
Toiletkop
Belezen Gebruiker
Verbannen

Berichtdoor omerobert » za sep 17, 2016 12:09 pm

spikeycloud schreef:Weer gebeld en volgens het lab was het toch 7-APB. Ik had toen aangegeven dat andere mensen het wel als 3-FA hadden getest en ze vertelde dat dit niet mogelijk is omdat alles naar het zelfde lab gaat. Het kan natuurlijk zijn dat mijn batch verschild van die van Fresh maar dat lijkt me ook wat onwaarschijnlijk.

Ze zei wel dat de sample erg klein was waardoor het kan zijn dat ze wellicht andere stoffen er niet in hebben kunnen zien.

Ik stel voor dat iemand anders nog een sample inleverd om er zeker van te zijn wat het precies is.

Vreemd. Was het de 3-FA van LS? Heb het zelf ervaren als een soort superdex op 100 mg, het effect lag echt ver af van een X-APB (tenzij er een groot verschil zit tussen 6-APB en 7-APB)
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor spikeycloud » za sep 17, 2016 12:47 pm

omerobert schreef:
spikeycloud schreef:Weer gebeld en volgens het lab was het toch 7-APB. Ik had toen aangegeven dat andere mensen het wel als 3-FA hadden getest en ze vertelde dat dit niet mogelijk is omdat alles naar het zelfde lab gaat. Het kan natuurlijk zijn dat mijn batch verschild van die van Fresh maar dat lijkt me ook wat onwaarschijnlijk.

Vreemd. Was het de 3-FA van LS? Heb het zelf ervaren als een soort superdex op 100 mg, het effect lag echt ver af van een X-APB (tenzij er een groot verschil zit tussen 6-APB en 7-APB)

Ja van LS uiteraart.
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor omerobert » za sep 17, 2016 1:16 pm

Vreemd. Misschien ook maar eens langs het TC brengen dan.
omerobert
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor spikeycloud » za sep 17, 2016 5:25 pm

omerobert schreef:Vreemd. Misschien ook maar eens langs het TC brengen dan.

Doe maar! Des te meer uitslagen we hebben, des te meer zekerheid.

@rest

Ik merk vandaag en gister toch nog wel wat van de negatieve effecten (automatisch van het negatieve uitgaan, mezelf daarna op de kop geven dat ik dat doe, zwaar hoofd, veel negatieve interne dialoog, lichte duizelingen geen motivatie etc). Gelukkig niet zo erg als in het verleden en met een beetje afleiding heb ik er ook minder last van. De kater zelf is redelijk te doen maar de de duur vind ik wel lang.

Ik verwacht overigens dat de isopropylphenidate donderdag, wellicht de negatieve effecten heeft verlengt. Dus om dit te gebruiken om de kater te neutraliseren verschuift het probleem vermoedelijk alleen maar. Dus excuses voor de wat eerder snel geposte conclusie. Neemt overigens niet weg dat ik verwacht dat het een vrij schone stim is met niet al te veel bij effecten.
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor spikeycloud » di sep 20, 2016 8:03 pm

Druks en Robert jullie brengen toch overmorgen een sample naar TC toch?
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Druks » di sep 20, 2016 9:09 pm

spikeycloud schreef:Druks en Robert jullie brengen toch overmorgen een sample naar TC toch?

Dat is correct!
Druks
huba buba
Moderator

Berichtdoor omerobert » di sep 20, 2016 10:03 pm

spikeycloud schreef:Druks en Robert jullie brengen toch overmorgen een sample naar TC toch?

Omerobert voor jou he vriend. Denk dat het volgende week wordt!
omerobert
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor spikeycloud » vr sep 23, 2016 1:23 am

Enne heb je het gebracht druks?

If so, ik wacht met spanning op vrijdag :hulde:
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor spikeycloud » do sep 29, 2016 2:22 am

Heeft iemand hier wel eens 3fa met 4fa gemixt? Kan me uit een ver verleden herinneren dat ik dit een keer had gedaan. Was volgens mij een zalige ervaring.
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Druks » do sep 29, 2016 2:37 am

spikeycloud schreef:Enne heb je het gebracht druks?

Euhm nee :s. Vandaag weer een kans.
Druks
huba buba
Moderator

Berichtdoor spikeycloud » do sep 29, 2016 11:05 am

Druks schreef:
spikeycloud schreef:Enne heb je het gebracht druks?

Euhm nee :s. Vandaag weer een kans.

God non de juuuuuu :lol:
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals