Gister weer keer gezondigd
ogv 40 MG 3-FA met 25 MG 2-FMA (omdat ik na een uur nog niet veel voelde) gecombineerd met ongeveer 7/7 MG 2C-C en 4-HO-MET. Ik had eigenlijk nog wat langer willen wachten maar toch besloten om weer wat te proberen.
Het was een best heftige ervaring. In het begin kreeg ik allemaal vervormde gezichten en shit, dit was best freaky. Het midden van de trip was erg erotisch. Niet perse geil maar heel erg ziekelijk erotisch. Nog nooit zo onder de indruk geweest van 2 zoenende dames
. Pikante filmpjes waren heel erg opwindend (terwijl nuchter het me geen zak doet). En bijna alle vrouwen waren super mooi.
Ik verwacht dat dit vooral de HO-MET is. Ook leek mijn ego soms weg te zijn at het lijkt at ik een ander persoon ben zeg maar en dat de realiteit waar wij in leven was verdwenen. Heel lastig uit te leggen
Lijkt me dus geen aanrader op stap
Na een tijdje later vond de persoon die ik toen was dat er nog een 3-FA (25 MG) cap zou bij kunnen. Het heeft een uur geduurd voordat ik dat deed omdat ik gewoon geen zin had om te stoppen om naar de dames te kijken op de computer >:).
De redose had overigens geen enkele meerwaarde. Iig een geslaagde combinatie. Helaas heeft het weer iets te lang geduurd dan geplanned. Sliep pas rond 11:00 next day. Ogv 3-4 uurtjes geslapen i.c.m. etizo vanavond vroeg naar bed.
Nadelen die ik ondervonden heb, is dat ik soms mezelf echt kwijt was en in feite ook dat ik dit leven leef. Droge mond natuurlijk. Had zo nu en dan ook braakneigingen. Maar dit was maar een enkele keer en heb niet gebraakt. Oh jah en zweten natuurlijk.