Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

3-FMP / 3-FA

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » di aug 02, 2016 11:07 pm

Amvitamientje schreef:Die site is over het algemeen voorzichtig met de doseringen. Ze zijn wat aan de lage kant.

spikeycloud schreef:
Kun je dat wat meer nuanceren? 3-FA creëert tolerantie voor alleen 3-FA? Of alle stims? En hoe weerhoudt zich dat in tolerantie die je hebt met 4-FA of 2-FA. Het lijkt me logischer dat je bij 4-FA sneller tolerantie hebt dan bij 3-FA gezien de serotogene werking.

van Fresh kreeg ik het idee dat het juist niet snel is :P Maarja...wat is snel ;)

Alle stims, maar ik heb al een hoge stim tolerantie, maar ik neem nu 200mg 3-fa oraal.

4-FA heb ik weinig ervaring mee, juist door die serotogene werking vanwege mijn SSRI's.


Dat is een behoorlijke dosis 3-FA voor de avarage user. Al verbaast het me in jouw geval niet dat je 200 nodig hebt...je gaf aan op toen je het zakje binnen had, al 50 MG gesnoven te hebben en nog een grotere dosis erbij wou pakken. Creëert 3-FA meer tolerantie dan pep? Hoeveel tijd zit er dan gemiddeld tussen een 3-FA sessie van jou? Als je het al een aantal keer gebruikt hebt, vind ik de 200 MG (qua tolerantie) niet heel erg schokkend.

In de tijd van SA, voelde ik 25 - 30 MG oraal extreem goed. Ik weet niet of dat nu nog zo is. Denk het haast niet eigenlijk.


Excuses voor het vragenvuur ahahha. :rock:
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Italiano » wo aug 03, 2016 12:12 am

Ik vermoed dat 3-FA meer tolerantie veroorzaakt dan amfetamine. Het effect is sterker en dat is oa te verklaren uit de hogere dopamine uitstoot. Ons lichaam houdt graag een balans in stand (homeostase) en stelt zichzelf lager af na gebruik van drugs (dit is nog los van veroorzaakte schade)

In jouw geval spikeycloud vraag ik me af, wil je je op lange termijn goed voelen of wil je op de korte termijn je (steeds meer afnemende) plezier uit 3-FA (of andere stimulanten) halen?
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Amvitamientje » wo aug 03, 2016 1:17 am

Die hogere dopamine uitstoot is ook minimaal, het zit hem meer in een mindere noradrenaline effect.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » wo aug 03, 2016 1:40 am

Italiano schreef:Ik vermoed dat 3-FA meer tolerantie veroorzaakt dan amfetamine. Het effect is sterker en dat is oa te verklaren uit de hogere dopamine uitstoot. Ons lichaam houdt graag een balans in stand (homeostase) en stelt zichzelf lager af na gebruik van drugs (dit is nog los van veroorzaakte schade)

In jouw geval spikeycloud vraag ik me af, wil je je op lange termijn goed voelen of wil je op de korte termijn je (steeds meer afnemende) plezier uit 3-FA (of andere stimulanten) halen?


Het eerste uiteraard. Dat is ook de reden waarom ik kritischer naar mijn gebruik kijk. Dat lukt niet altijd even goed, maar als ik het vergelijk met een jaar terug is het al een heel stuk minder.

Die lows zijn ook een aantal keer zo vervelend geweest dat ik bijna geen andere keuze had dan te minderen. Je weet van te voren dat stoffen zoals 3-FA en andere stims op de lange termijn eerder schadelijk zijn dan goed. Dat is vaak inherent aan drugsgebruik, incl. alcohol en tabak. Maar de lange termijn is altijd onzeker of je, je goed gaat voelen. Je kunt bij wijze van spreken morgen alles weghalen wat ongezond is in je leven, maar voel je, je daarna perse beter? Dat is ook een beetje het lastige, wanneer wordt gebruik misbruik en wanneer gaat het daadwerkelijk de lange termijn negatief beïnvloeden? Dat is ontzettend moeilijk in te schatten met vrij onbekende stoffen. Ik weet in ieder geval van mijzelf, dat een nacht doorhalen en meerdere malen redosen in mijn geval misbruik is.

Amvitamientje schreef:Die hogere dopamine uitstoot is ook minimaal, het zit hem meer in een mindere noradrenaline effect.


Wat is er van begrepen heb is dat 3-FA je dopamine levels naar 1600% kan pushen in het begin. En daarna naar 800% als ik me niet vergis. Zelfs methamphetamine haalt dat niet met zijn 1200% dusja... :mrgreen:
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » wo aug 03, 2016 10:33 pm

Heeft iemand hier wel eens 3-FA gecombineerd met 2Cx? Ik zit er over te denken om het te combineren met een low dose (4-10 MG) 2C-B, C of D.


Edit: of 2C-I maar daar heb ik niet echt super veel meer van, en kwil daar echt zuinig mee zijn gezien het zeldzaam is.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor FRESH » vr aug 05, 2016 11:14 am

haha, ik ben ook super zuinig met m'n 2C-I 8-)
Ik heb nog 0.9gr ofzo, echt te weinig, maarja het zei zo. Maar ben er zo zuinig mee dat ik het niet gebruik nu, ook weer ergens een beetje zonde.

Ik heb 3-FA gebruikt met 9 mg 2C-B, van enig trippen merkte ik niets, wel dat de 3-FA wat sterker doorkwam. Dat is enige dat ik erover kan zeggen :-)
FRESH
Offline
 

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » vr aug 05, 2016 2:21 pm

FRESH schreef:haha, ik ben ook super zuinig met m'n 2C-I 8-)
Ik heb nog 0.9gr ofzo, echt te weinig, maarja het zei zo. Maar ben er zo zuinig mee dat ik het niet gebruik nu, ook weer ergens een beetje zonde.

Ik heb 3-FA gebruikt met 9 mg 2C-B, van enig trippen merkte ik niets, wel dat de 3-FA wat sterker doorkwam. Dat is enige dat ik erover kan zeggen :-)


Wassie gek he! Dan heb je meer dan ik. Ik mag blij zijn alsk nog 250 mg heb lol. Heel erg interresant ik wil juist ook niet teveel trippen. Hoeveel 3fa had je op? En hoe zit het met de hitte ik krijg het warmer met b altijd wat ik niet heb bij c d of i. Kan me voorstellen dat t te warm wordt in zon zweet tent xD. Dat is ook de reden dat ik zo twijfel c en d zijn minder leuk maar ook minder hitte.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Amvitamientje » vr aug 05, 2016 2:46 pm

spikeycloud schreef:
Wat is er van begrepen heb is dat 3-FA je dopamine levels naar 1600% kan pushen in het begin. En daarna naar 800% als ik me niet vergis. Zelfs methamphetamine haalt dat niet met zijn 1200% dusja... :mrgreen:

Heb je een bron hiervoor? Als ik naar de EC50 levels kijk zie ik iets heel anders :p
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » vr aug 05, 2016 3:29 pm

Amvitamientje schreef:
spikeycloud schreef:
Wat is er van begrepen heb is dat 3-FA je dopamine levels naar 1600% kan pushen in het begin. En daarna naar 800% als ik me niet vergis. Zelfs methamphetamine haalt dat niet met zijn 1200% dusja... :mrgreen:

Heb je een bron hiervoor? Als ik naar de EC50 levels kijk zie ik iets heel anders :p


Laatste post. Ik meende dit zelf ook een keer gezien te hebben in een onderzoek. Kan deze niet in 123 vinden maar zal deze nog posten als ik m vind.

http://www.bluelight.org/vb/threads/506664-(3-FA)-3-fluoro-amphetamine-Megathread/page7

http://www.bluelight.org/vb/threads/471 ... mphetamine
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » za aug 06, 2016 3:34 pm

Vanavond waarschijnlijk aan de 3-FA :hulde:. Ik pak er denk ik geen 2C-B bij. Ik heb een propje van 12 MG gemaakt en 1 van 20 met 5 MG 2C-B. Ik kijk vanavond wel of ik dat tweede propje erbij pak nog.

Edit:

Toch besloten vandaag niet te pakken..voel me de hele dag al brak en vind het een beetje zonde als dat de roes beïnvloed. Hoopte dat het over zou gaan naarmate de dag zou vorderen but nooo.

Good thing! Volgende week nog minder tolerantie :kleuter:
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Perry » zo aug 07, 2016 9:58 pm

Heb echt ontzettend lol gehad met 3-FA en GHB :lol: ik was echt een gigantische kleuter geworden, nog ×1000 vergeleken met normaal :kleuter:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Amvitamientje » ma aug 08, 2016 3:02 pm

Perry schreef:Heb echt ontzettend lol gehad met 3-FA en GHB :lol: ik was echt een gigantische kleuter geworden, nog ×1000 vergeleken met normaal :kleuter:

Dat viel reuze mee :lol:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » ma aug 08, 2016 8:16 pm

Gister per ongeluk 2 mg 3-FA genomen. Nu zul je afvragen hoe kun je in godsnaam dit per ongeluk innemen? Nou..ik had nog een propje liggen en ik had voor gisteren een propje gemaakt met 2C-B en 2C-C...ik had dus per ongeluk het verkeerde propje ingenomen. Daarna nog wel de 2C prop gehad though.

Verder op warmte en miss wat minder moeheid na niet veel van vernomen. Ik denk ook dat het niet veel effect heeft gehad gezien mijn hartslag rond de 76 lag. Ik honger had, en tevens vrij snel sliep.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Amvitamientje » ma aug 08, 2016 8:43 pm

Nou is een dosis van 2 mg ook niet echt om naar huis te schrijven.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » ma aug 08, 2016 11:22 pm

Amvitamientje schreef:Nou is een dosis van 2 mg ook niet echt om naar huis te schrijven.


Nee ik had er ook niet echt veel van verwacht, maar hoopte het wel natuurlijk dat het i.c.m. B mijn libido wat omhoog zou gooien. Ja het is een vrij grote obsessie die vrouwen waardering en libido shit. Maar kan daar wel erg intens van genieten als die goed is.

Maar de trip begon al niet al te positief. Het ego zat in het begin flink te bitchen met negatieve toekomstverwachtingen. Heb deze na veel moeite wel wat positiever kunnen krijgen. Op stap was er ook geen zak te doen. Daarna zijn maat en ik naar buiten gegaan en hebben toen wat gechillt en van de schaduwen genoten, daardoor kon ik weer in een wat positievere mindset komen.

Ik heb sws dat de laatste tijd de euforie niet zo van zelfsprekend is. En dat ik ook me best moet doen om er een postitieve ervaring op na te houden. Misschien ergens ook wel goed omdat het anders zon nep euforie is.. :woeh:
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » do aug 11, 2016 4:30 pm

Amvitamientje schreef:Nou is een dosis van 2 mg ook niet echt om naar huis te schrijven.


Enne hoe staat het tegenwoordig met jou pep en 3-FA gebruik? Heb je al wat kunnen minderen?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Amvitamientje » za aug 13, 2016 1:38 pm

3-FA is op, dus dat gebruik ik momenteel niet. Pep gebruik blijft eigenlijk hetzelfde. Ben gestopt met de SSRI's en ben weer begonnen aan een (langzame) afbouwing van mijn benzo gebruik. Als ik geen ontwenningsverschijnselen meer ondervind van het stoppen met de SSRI's ga ik weer eens naar mijn pep gebruik kijken.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor SpeedY » za aug 13, 2016 10:58 pm

Amvitamientje schreef:3-FA is op, dus dat gebruik ik momenteel niet.


Dat was ook pas gisteren avond op :lol:

Amvitamientje schreef:Pep gebruik blijft eigenlijk hetzelfde. Ben gestopt met de SSRI's en ben weer begonnen aan een (langzame) afbouwing van mijn benzo gebruik. Als ik geen ontwenningsverschijnselen meer ondervind van het stoppen met de SSRI's ga ik weer eens naar mijn pep gebruik kijken.


wel beter dat het lukt, langzame vooruitgang is ook vooruitgang!
Avatar gebruiker
SpeedY
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: ma mei 13, 2013 8:22 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Amvitamientje » za aug 13, 2016 11:02 pm

SpeedY schreef:
Amvitamientje schreef:3-FA is op, dus dat gebruik ik momenteel niet.


Dat was ook pas gisteren avond op :lol:


Oh ja, dat was ook het laatste beetje die ik was vergeten :lol:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » ma aug 15, 2016 5:36 pm

Nou afgelopen zaterdag maar eens 3-Fa gepakt had 3 propjes gemaakt een van 16-17 mg 2 van 10 mg een propje met 1-2 2C-I en een propje met 0.5 mg etizo voor eventuele angst. Maat van mij had een combi met 3-FA, 2-FMA en 2C-B op.

Alvorens ik op stap ging flink wat wodka gezopen niet extreem veel maar een beetje dat ik aangeschoten was. Daarna de 2C-I en het propje van 16 MG 3F gepakt. Eenmaal aangekomen op stap voelde ik niet echt veel ervan. Het was een uur later en ik had nu toch wel wat verwacht zodoende dat ik er nog 10 MG bij had gepakt maar ook daar merkte ik niet bijster veel van. In die zin dat het me niet super veel energie gaf niet zo euforisch en niet geil. Daarna ook nog de etizo gepakt en het laatste propje van 10 MG. Maar het wou helaas niet zo deren. Wat nogal jammer was. Wellicht heeft de alcohol het een en het ander onderdrukt, dat zou kunnen.

Anyway, omdat ik teleurstelt was. Had ik besloten om thuis ook nog wat te pakken. Ongeveer 20-25 MG 2-FMA, 30 MG 3-FA en 20 MG 2C-C. Dit gaf een wel wat leukere ervaring. Had hiermee de nacht ook doorgehaald en toen het al middag was en ik niet zocht om te slapen had ik besloten om nog wat 2C-I 2C-C en 20/30 mg 2-FMA/4-FA te pakken. Helaas voegde dit niet veel meer toe ook wel logisch.

Ik heb echt een idee dat deze 3-FA een stuk minder potent is als die van SA vroeger, een maat van mij zei dit ook al. Wellicht had ik ook te hoge verwachtingen en heeft de alcohol en/of etizolam de ervaring minder gemaakt.

Na een nachtje te hebben doorgehaald en de volgende nacht een 10 uur geslapen te hebben. Voel ik me vandaag opmerkelijk waakzaam. De laatste dose is bijna 26 uur geleden lijkt me sterk dat het nog op de achtergrond werkt :P

Ik hoop niet dat ik morgen nog een klap krijg
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Italiano » ma aug 15, 2016 10:33 pm

Niet afgelopen weekend maar het weekend daarvoor heb ik voor het eerst in tijden weer eens 3-FA gebruikt (dezelfde als mensen hierboven) en hoewel het effect zeer beviel was het in vergelijking met vroeger ook wat minder heftig. Ik denk dat dit gewoon te maken heeft met gewenning. Als je iets voor het eerst doet heb je geen verwachtingen en alle keren daarna ga je vergelijken met die geweldige eerste keer.

@ spikeycloud, het is mij een beetje een raadsel waarom je alles zo door elkaar gebruikt ipv gewoon nuchter een capsule met bijv 50 mg te nemen?
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Perry » ma aug 15, 2016 10:53 pm

Combineren kan je leren, duh!
Ik combineer zelf ook vaak vanalles, maar overdenk de combo's wel. Als je er wat ervaring in hebt en kennis over vergaard hebt, dan kan het de negatieve bijeffecten verlichten/verbloemen en/of een toevoeging leveren, zonder een te groot risico voor de gezondheid te vormen.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Italiano » di aug 16, 2016 12:17 am

Dat weet ik Perry, maar ik stel deze vraag niet aan jou. Soms kan het handig zijn je middelengebruik eens onder de loep te nemen ipv allerlei verschillende stofjes (al is t in lage dosis) in de mix te gooien "op zoek naar een oude high" ofzo... Less is more :)
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » di aug 16, 2016 12:29 am

Italiano schreef:Niet afgelopen weekend maar het weekend daarvoor heb ik voor het eerst in tijden weer eens 3-FA gebruikt (dezelfde als mensen hierboven) en hoewel het effect zeer beviel was het in vergelijking met vroeger ook wat minder heftig. Ik denk dat dit gewoon te maken heeft met gewenning. Als je iets voor het eerst doet heb je geen verwachtingen en alle keren daarna ga je vergelijken met die geweldige eerste keer.

@ spikeycloud, het is mij een beetje een raadsel waarom je alles zo door elkaar gebruikt ipv gewoon nuchter een capsule met bijv 50 mg te nemen?


Verwachtingen zijn nooit echt goed. Ik merk dat in heelveel dingen als je verwachtingen hebt zit je in feite in je hoofd en niet in de ervaring. Dit alleen al maakt de ervaring minder intens. Voor mij is het doorgaans niet zo eenvoudig om in de ervaring op te gaan. Meestal zit ik onbewust aan andere dingen te denken. Zelfs in de erotische sessies. Ik denk dat deze 3-Fa kwalitatief minder is dan die van SA vroeger (ik weet niet of je hem daar vandaan had). Hoeveel MG had je genomen?

Bij het alles door elkaar gebruiken heb je een punt dat is voor mij ook soms een raadsel. Alcohol gebruik ik altijd wel bij een stim. Ik ben nogal snel gevoelig voor angst met stims op en met alcohol heb ik daar wat minder last van. Natuurlijk ben ik niet trots op wat na het uitgaan is gebeurd. Maar die grens is wat lager op dat soort momenten voor mij zeker als een uitgaans avond erg tegenvalt. Wellicht was het wel het verstandigste om het alleen bij een 2ctje en 3-FA erna te houden.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Yomabo » di aug 16, 2016 12:43 am

Italiano schreef:Less is more :)

The more the merrier. :rock:
Fresh Popcorn schreef:
In the future I'll be older
Avatar gebruiker
Yomabo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 343
Geregistreerd: wo jan 13, 2016 11:10 pm
Woonplaats: Randstad

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » di aug 16, 2016 9:19 pm

Hebben jullie wel eens last van extreem lage sexual stanima na amfetamine? Een maat van mij kwam hier ook al mee.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Prototype » di aug 16, 2016 9:38 pm

spikeycloud schreef:Hebben jullie wel eens last van extreem lage sexual stanima na amfetamine? Een maat van mij kwam hier ook al mee.

Eerder het tegenovergestelde. :rock2:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » di aug 16, 2016 11:53 pm

Prototype schreef:
spikeycloud schreef:Hebben jullie wel eens last van extreem lage sexual stanima na amfetamine? Een maat van mij kwam hier ook al mee.

Eerder het tegenovergestelde. :rock2:


Ja tijdens vaak wel (bij hoge doseringen), maar dit is ook vooral omdat het zo lang duurt voordat hij eindelijk eens volledig in erectie is. Maar ik merk dat het erna (dus dagen en weken na gebruik) echt te snel gaat..Dus jij hebt daar geen last van de dagen en weken erna?

Misschien maar weer eens mijn pelvic floor oefeningen doen.... :woeh:
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Prototype » di aug 16, 2016 11:59 pm

Nooit last van beken ik. :P
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Poseidon » wo aug 17, 2016 1:55 am

Gewoon goed blijven eten Spyke: zalm, eieren, haring, noten, mosselen en natuurlijk kipnegerbouten.
Rijke bron van L-tyrosine dat in dopamine omgezet wordt. Lekker wat rode wijn erbij om de bloedvaten op te krikken en gaan met die banaan. 8-)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron