Amvitamientje schreef:Die site is over het algemeen voorzichtig met de doseringen. Ze zijn wat aan de lage kant.spikeycloud schreef:
Kun je dat wat meer nuanceren? 3-FA creëert tolerantie voor alleen 3-FA? Of alle stims? En hoe weerhoudt zich dat in tolerantie die je hebt met 4-FA of 2-FA. Het lijkt me logischer dat je bij 4-FA sneller tolerantie hebt dan bij 3-FA gezien de serotogene werking.
van Fresh kreeg ik het idee dat het juist niet snel is Maarja...wat is snel
Alle stims, maar ik heb al een hoge stim tolerantie, maar ik neem nu 200mg 3-fa oraal.
4-FA heb ik weinig ervaring mee, juist door die serotogene werking vanwege mijn SSRI's.
Dat is een behoorlijke dosis 3-FA voor de avarage user. Al verbaast het me in jouw geval niet dat je 200 nodig hebt...je gaf aan op toen je het zakje binnen had, al 50 MG gesnoven te hebben en nog een grotere dosis erbij wou pakken. Creëert 3-FA meer tolerantie dan pep? Hoeveel tijd zit er dan gemiddeld tussen een 3-FA sessie van jou? Als je het al een aantal keer gebruikt hebt, vind ik de 200 MG (qua tolerantie) niet heel erg schokkend.
In de tijd van SA, voelde ik 25 - 30 MG oraal extreem goed. Ik weet niet of dat nu nog zo is. Denk het haast niet eigenlijk.
Excuses voor het vragenvuur ahahha.