Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

3-FMP / 3-FA

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 3-FMP

Berichtdoor spikeycloud » za jan 10, 2015 12:25 pm

Piotr schreef:Ik vind pep ronduit kut, zeker op hoge dosissen wordt ik er ongemakkelijk van, maar angst? :conf:

Morgen ga ik het dus proberen. Eerst naar Amsterdam, dopje G en wat jointjes vooraf. Verder gaat er een LSD-zegeltje mee van 100ug en eventueel wat 2C-C. Afhankelijk van de drukte en de stemming neem ik waarschijnlijk 50-100ug LSD bij binnenkomst. Zodra die zijn werk doet wil ik de 3-FA doseren afhankelijk van de trip en de vermoeidheid. Ik wil het dus snuiven, zodat ik het effect beter kan doseren itt. één bom die de trip misschien wel meteen overstemd.

Ik had toen 70 MG oraal gehad bij het uitgaaan. Ennu op een gegeven moment werd ik super para en dacht dat iedereen op me lette. Ik kon geen ruimte ingaan waar veel mensen waren. Dit was nog erger dan wiet para. Had het daarna beetje kunnen wegnemen door wat biertjes.

Maar even voor de duidelijkheid jij hebt het dus bij die eerder genoemde Nederlandse vendor gehaald toch? Is de structuur van de 3-FA toevallig een beetje clumpy?

Verder ben ik benieuwd naar je ervaringen vanaaf. Al vind ik jammer dat je meteen 5 dingen door elkaar gaat combineren. Buiten het feit dat ik dat op zijn minst gezegd onverstandig vind, geeft het natuurlijk geen goed beeld over de 3-FA. Hoeveel 3-FA ga je ogv pakken? En zou je ook een beetje kunnen letten wat het met je libido en je tactile sensations doet? Thx 8-)

Ohja, heb je al eerdere ervaringen met 3-FA? Ik had die destijds van SA.
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Piotr » za jan 10, 2015 2:00 pm

Tja, ik zocht gewoon een stimulant voor tijdens mijn LSD trip, daarnaast zal ik de GHB ook erg gematigd doseren. Als ik ervan uitga dat het met pep te vergelijken is zie ik geen extra risico's voor deze combinatie en verwacht ik ook gewoon een vrij heldere ervaring.

De 3-FA was volgens mij inderdaad een beetje 'clumpy'. Ik neem 250mg mee, maar ik verwacht toch wel onder de 100mg te blijven. Misschien dat ik het zelfs bij één puntje houd, want het is puur zodat ik de nacht makkelijker vol kan houden.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor spikeycloud » za jan 10, 2015 5:24 pm

Piotr schreef:Tja, ik zocht gewoon een stimulant voor tijdens mijn LSD trip, daarnaast zal ik de GHB ook erg gematigd doseren. Als ik ervan uitga dat het met pep te vergelijken is zie ik geen extra risico's voor deze combinatie en verwacht ik ook gewoon een vrij heldere ervaring.

De 3-FA was volgens mij inderdaad een beetje 'clumpy'. Ik neem 250mg mee, maar ik verwacht toch wel onder de 100mg te blijven. Misschien dat ik het zelfs bij één puntje houd, want het is puur zodat ik de nacht makkelijker vol kan houden.

wat ik er van begrepen had is dat het qua dopamine release nog meer was dan methamphetamine. Dus denk dat je zelfs met 50 MG al meer dan genoeg hebt. Zeker nasaal.
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Italiano » za jan 10, 2015 8:43 pm

De aanvankelijke dopamine release is inderdaad zeer hoog.

Dit level daalt wel weer vrij snel, al zit je dan alsnog op een 200% baseline geloof ik.

Volgens mij is het die hoge dopamine spike die inderdaad wat rand psychotische verschijnselen kan veroorzaken (zelf ook vaker meegemaakt op dit spul, al droeg in sommige gevallen het slaaptekort daar ook sterk aan bij)

spikeycloud schreef:Goed om te horen dat het weer te koop is, ik ken verder Nox niet. Maar is er wel vannuit te gaan dat hij niet zelf van de Nederlandse vendor in kwestie is?

Ben stiekem wel benieuwd hoe dit zit? Doet me denken aan de (tevens Nederlandse) DA tijden, lekker betalen met iDeal, soms al volgende dag in huis etc. :)

Ik heb die van mij rechtstreeks uit China namelijk.
Italiano
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Perry » za jan 10, 2015 8:55 pm

Als je iets besteld is het er sowieso in 1-2 dagen, maar of het is wat erop staat weet ik nog niet. Ik ga het onder de IR gooien als ik ongezien binnen kan stappen.
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor noxcoaster » za jan 10, 2015 10:51 pm

Italiano schreef:De aanvankelijke dopamine release is inderdaad zeer hoog.

Dit level daalt wel weer vrij snel, al zit je dan alsnog op een 200% baseline geloof ik.

Volgens mij is het die hoge dopamine spike die inderdaad wat rand psychotische verschijnselen kan veroorzaken (zelf ook vaker meegemaakt op dit spul, al droeg in sommige gevallen het slaaptekort daar ook sterk aan bij)

spikeycloud schreef:Goed om te horen dat het weer te koop is, ik ken verder Nox niet. Maar is er wel vannuit te gaan dat hij niet zelf van de Nederlandse vendor in kwestie is?

Ben stiekem wel benieuwd hoe dit zit? Doet me denken aan de (tevens Nederlandse) DA tijden, lekker betalen met iDeal, soms al volgende dag in huis etc. :)

Ik heb die van mij rechtstreeks uit China namelijk.

Haha ja hoor daar mag je vanuit gaan, hoewel dat natuurlijk nog steeds geen reet zegt :lol: , maar er zijn inmiddels wel een aantal mensen around op df die dat kunnen bevestigen. Ik heb deze vendor destijds (augustus vorig jaar) ook gewoon via onze vriend google gevonden. Dit was overigens de eerste keer dat ik RC's kocht en toevallig van een NL vendor meteen.
Done: paracetamol

To do: heroïne
noxcoaster
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Fool » zo jan 11, 2015 12:10 am

noxcoaster schreef:maar er zijn inmiddels wel een aantal mensen around op df die dat kunnen bevestigen.

Ik ben er vrij zeker van dat nox geen vendor is. :P
Fool
Stom
Badass Junkie

Berichtdoor spikeycloud » zo jan 11, 2015 4:44 am

Fool schreef:
noxcoaster schreef:maar er zijn inmiddels wel een aantal mensen around op df die dat kunnen bevestigen.

Ik ben er vrij zeker van dat nox geen vendor is. :P

Ok dan zal t wel snor zitten.

Heeft iemand trouwens een idee of l-tyrosine tolerantie voor amfetamine kan geven? Ik had vandaag welliswaar kleine dosis 2-FMA gehad (30 MG). Maar had eigenlijk alleen maar zin om te zitten..... dansen moest ik mezelf echt forceren. Op 500 MG tyrosine heb ik doorgaans meer energie. De laatste keer amph is al bijna maand terug dus dat kan het ook niet zijn lijkt me... Had deze week wel bijna elke dag 500 MG l-tyrosine gehad though.
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Partypipo » zo jan 11, 2015 6:16 pm

Op 500 mg tyrosine energie krijgen klinkt bijzonder. Tyrosine haalt ons lichaam uit ieder eiwit, dus tenzij je geen eiwitten eet zal je er niets van merken denk ik. En bij experimenten of tyrosine supplementen werken of niet gaan ze meestal uit van 100 tot 150 mg per kg lichaamsgewicht, volgens het wiki artikel erover. Dan zou je dagelijks dus 10 gram opvreten hiervan. Dus dan nemen ze voor de experimenten of gewoon een keer of 20 te veel in en doet het niks extra's dan 500mg nemen, of 500mg ga je niet eens merken.

Zo lang je eiwitten binnen krijgt heb je genoeg tyrosine. Dus energie van 500mg tyrosine lijkt mij eerder placebo.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor Piotr » ma jan 12, 2015 10:55 am

Heb zaterdagnacht dus inderdaad ca. 100mg 3-FA genomen verspreid over een paar uur na inname van 100ug LSD. Vond het een fijnere stimulant dan amfetamine. Het is wat subtieler, werkt wat korter en eten ging gemakkelijker. Eerste puntje brandde flink, maar de punten daarna vielen wel mee. Vandaag echter wel een bloedneus gehad... al met al wel de moeite waard!

Maat van me, een amfetamine-fan, nam 300 à 400mg verspreid over het feest en vond het een waardige vervanger voor de afwisseling.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Partypipo » ma jan 12, 2015 6:29 pm

300-400mg? Bwaaaahh, das gek veel! Ik heb van een beetje 3fa al dat ik veeeeeel warmer wordt dan met normale amfetamine. Ik zou bang zijn voor oververhitting bij zoveel.
Maar prima overleefd dus?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor Piotr » ma jan 12, 2015 6:33 pm

Verder geen problemen mee gehad nee. Hij had zich er geweldig op vermaakt! ;)
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor spikeycloud » ma jan 12, 2015 9:11 pm

Piotr schreef:Verder geen problemen mee gehad nee. Hij had zich er geweldig op vermaakt! ;)

Heb je nog iets van een kater oid gehad?
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Piotr » ma jan 12, 2015 9:26 pm

Ik zelf niet echt. Heb na zaterdagnacht niet geslapen en 's middags nog 20mg gedropt om het makkelijker vol te houden. Die maat van me heeft er natuurlijk wel wat meer last van, maar in zijn opzicht minder dan een amfetamine-kater.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor spikeycloud » ma jan 12, 2015 10:48 pm

Piotr schreef:Ik zelf niet echt. Heb na zaterdagnacht niet geslapen en 's middags nog 20mg gedropt om het makkelijker vol te houden. Die maat van me heeft er natuurlijk wel wat meer last van, maar in zijn opzicht minder dan een amfetamine-kater.

Ok, en hoe zal je de libido increase kunnen beschrijven? Of heb je niks op dat gebied gedaan while under influence.
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Piotr » ma jan 12, 2015 10:55 pm

Niks van gemerkt. Het kan door de LSD komen, maar het feest was er dan ook niet echt geschikt voor, om het maar zacht uit te drukken! :-P
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor spikeycloud » ma jan 12, 2015 11:40 pm

Piotr schreef:Niks van gemerkt. Het kan door de LSD komen, maar het feest was er dan ook niet echt geschikt voor, om het maar zacht uit te drukken! :-P

Je had de dag erna ook gepakt toch.
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor noxcoaster » di feb 10, 2015 1:55 pm

Ik ben van plan om zaterdag dit goedje te doen op een feestje. Ervan uitgaande dat ik redelijke pep tolerantie heb wat zou een goede dosering zijn? Een dosering van 70 mg enkele weken terug voelde ik iig helemaal niets van. Ik was nu van plan om over de 100 te gaan. Suggesties iemand?

noxcoaster
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Italiano » di feb 10, 2015 4:25 pm

Ik heb ook redelijke pep tolerantie en gebruik meestal 130 mg.
Italiano
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Piotr » wo feb 11, 2015 1:23 am

Die maat van mij had dus zo'n 350mg en normaal werkt hij het dubbele aan speed weg. Hij vond het effect toen iets sterker dan 700mg amfetamine, maar niet veel.

ik zou echter niet zo belachelijk veel pakken. Gezien het gegeven dat het vrij kort werkt zou ik wel wat extra's meenemen. Met 200mg kom je een heel eind lijkt me zo.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor noxcoaster » wo feb 11, 2015 11:56 am

Piotr schreef:Die maat van mij had dus zo'n 350mg en normaal werkt hij het dubbele aan speed weg. Hij vond het effect toen iets sterker dan 700mg amfetamine, maar niet veel.

ik zou echter niet zo belachelijk veel pakken. Gezien het gegeven dat het vrij kort werkt zou ik wel wat extra's meenemen. Met 200mg kom je een heel eind lijkt me zo.

Maar dan bijv. 130mg. en paar uur daarna nog 70 of de hele hap in eén keer? Ik zie nl. ook dosissen voorbij komen vergelijkbaar met 4-FA en die doseer ik zelf zo rond de 180-200 mg in eén keer voor een leuk effect, en dan sta ik niet eens helemaal kneiterstrak.

noxcoaster
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Italiano » wo feb 11, 2015 10:30 pm

Piotr schreef:Gezien het gegeven dat het vrij kort werkt zou ik wel wat extra's meenemen.

Ik vermoed dat de halfwaardetijden van 3-FA en normale amphetamine niet heel erg van elkaar zullen verschillen.
Italiano
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Perry » wo feb 11, 2015 10:51 pm

3-FA is ongeveer 5.5-6 uur, speed toch wel minstens 7
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor noxcoaster » do feb 12, 2015 12:49 am

noxcoaster schreef:
Piotr schreef:Die maat van mij had dus zo'n 350mg en normaal werkt hij het dubbele aan speed weg. Hij vond het effect toen iets sterker dan 700mg amfetamine, maar niet veel.

Maar dan bijv. 130mg. en paar uur daarna nog 70 of de hele hap in eén keer? Ik zie nl. ook dosissen voorbij komen vergelijkbaar met 4-FA en die doseer ik zelf zo rond de 180-200 mg in eén keer voor een leuk effect, en dan sta ik niet eens helemaal kneiterstrak.

Maar dan nog verder advies omtrent mijn dosis?
Bvd!

noxcoaster
Belezen Gebruiker

Berichtdoor spikeycloud » do feb 12, 2015 2:33 am

Huh vrij kort werkt? Dat is niet mijn ervaring. Tevens had ik ik al meer dan genoeg aan 30 MG dan zat ik al te kaakschaatsen als de malle en kon zeker de eerste komende 14 uur fso niet slapen. En dan heb ik heb ik het over de 3-FA van goede oude SA tijd.

3-FA is ongeveer 2 keer zo potent als 4-FA je moet wel een idioot hoge tolerantie hebben wil je 350 MG wegwerken :shock: Of het spul van deze vendor is gewoonweg niet potent. 700 MG speed jezus :eek: functioneren die dopamine receptoren nog wel een beetje van die gast of heeft hij die allemaal al om zeep geholpen..
noxcoaster schreef:
noxcoaster schreef:

Maar dan nog verder advies omtrent mijn dosis?
Bvd!

De helft van je gangbare 4-FA dosis, Ik zou op safe spelen en 90 MG pakken je kunt de volgende keer altijd meer pakken. Redose zou ik nooit willen aanraden. Vooral omdat de cravings vrij hoog zijn bij 3-FA. En redosen met amfetamines staat bekend als veel ongezonder te zijn dan een single dosis. En je tolerantie schiet ook omhoog als de malle. Btw als je niks van 70 MG voelt is het wellicht verstandig om een break te nemen. :roll2:
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Italiano » do feb 12, 2015 9:32 pm

JongGeleerd schreef:3-FA is ongeveer 5.5-6 uur, speed toch wel minstens 7

Waar heb jij de halfwaardetijd van 3-FA kunnen vinden?
Italiano
Wijs Gebruiker

Berichtdoor Piotr » do feb 12, 2015 9:42 pm

spikeycloud schreef:functioneren die dopamine receptoren nog wel een beetje van die gast of heeft hij die allemaal al om zeep geholpen..

Nouja, hij gebruikt ongeveer eens per maand speed. Altijd wel erg veel, maar verder is het een verstandige gebruiker. Als je van een hoge dosis speed neemt zal je hiervan ook wel veel nodig hebben. Lijkt me ook vrij logisch gezien kruistolerantie enzo.
L S D
Piotr
Wijs Gebruiker

Berichtdoor spikeycloud » vr feb 13, 2015 11:49 pm

Piotr schreef:
spikeycloud schreef:functioneren die dopamine receptoren nog wel een beetje van die gast of heeft hij die allemaal al om zeep geholpen..

Nouja, hij gebruikt ongeveer eens per maand speed. Altijd wel erg veel, maar verder is het een verstandige gebruiker. Als je van een hoge dosis speed neemt zal je hiervan ook wel veel nodig hebben. Lijkt me ook vrij logisch gezien kruistolerantie enzo.

Wat kan jij melden over de structuur en kleur van 3-FA? Is het een hele fijne structuur donker gelig. Of meer clumpy etc.

Ennuh Nox, wel reportje schijven he :P
Laatst bijgewerkt door spikeycloud op za feb 14, 2015 2:04 am, in totaal 1 keer bewerkt.
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Perry » za feb 14, 2015 12:40 am

Italiano schreef:
JongGeleerd schreef:3-FA is ongeveer 5.5-6 uur, speed toch wel minstens 7

Waar heb jij de halfwaardetijd van 3-FA kunnen vinden?

Nee, dit was mijn ervaring
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor spikeycloud » za feb 14, 2015 2:01 pm

Ik heb nu 3-FA binnen van een Duitse vendor. This geel meelachtig fijn poeder. Ik ga het volgende week es proberen. Khoop dat het zo goed is als die van de oude SA tijd :rock:

This dat t nu 4 dagen carnaval is, anders had ik het vandaag al geprobeerd :kleuter:

Overigens blijkt 3-FA in het begin je dopamine levels te verhogen naar een insane 1500% from baseline. :eek: En daarna naar 800% enige tijd. Denk da dit goedje daarom super verslavend is en een grote urge om te redosen omdat de reward boost in het begin zo ontiegelijk groot is.
spikeycloud
Bewuste Gebruiker

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals