Piotr schreef:Ik vind pep ronduit kut, zeker op hoge dosissen wordt ik er ongemakkelijk van, maar angst?
Morgen ga ik het dus proberen. Eerst naar Amsterdam, dopje G en wat jointjes vooraf. Verder gaat er een LSD-zegeltje mee van 100ug en eventueel wat 2C-C. Afhankelijk van de drukte en de stemming neem ik waarschijnlijk 50-100ug LSD bij binnenkomst. Zodra die zijn werk doet wil ik de 3-FA doseren afhankelijk van de trip en de vermoeidheid. Ik wil het dus snuiven, zodat ik het effect beter kan doseren itt. één bom die de trip misschien wel meteen overstemd.
Ik had toen 70 MG oraal gehad bij het uitgaaan. Ennu op een gegeven moment werd ik super para en dacht dat iedereen op me lette. Ik kon geen ruimte ingaan waar veel mensen waren. Dit was nog erger dan wiet para. Had het daarna beetje kunnen wegnemen door wat biertjes.
Maar even voor de duidelijkheid jij hebt het dus bij die eerder genoemde Nederlandse vendor gehaald toch? Is de structuur van de 3-FA toevallig een beetje clumpy?
Verder ben ik benieuwd naar je ervaringen vanaaf. Al vind ik jammer dat je meteen 5 dingen door elkaar gaat combineren. Buiten het feit dat ik dat op zijn minst gezegd onverstandig vind, geeft het natuurlijk geen goed beeld over de 3-FA. Hoeveel 3-FA ga je ogv pakken? En zou je ook een beetje kunnen letten wat het met je libido en je tactile sensations doet? Thx
Ohja, heb je al eerdere ervaringen met 3-FA? Ik had die destijds van SA.