Hakvlees schreef:Ik heb hier 2 pilletjes van 20mg van binnen, wil het binnenkort eens proberen. Is 20mg een goede niet al te heftige dosis als ik meestal goed trip op +-28mg 2C-C of 10-12 gram truffels?
20mg 4-AcO-DMT is een mild tripje met net een beetje visuals, heb wel eens 25mg gedaan en dit was gemiddeld/mild.
Ik heb echter gisteren ook 15mg 4-AcO-DMT gensnoven en dat werkt als een tierelier, ik zag allerlei dieren en monsters en entiteiten in de woonkamer en soms leek er een scheur naar andere realiteit te ontstaan. Lichte inmenging van dissociatief kan hiermee te maken hebben maar ik weet ook uit eerdere ervaring dan 4-AcO-DMT zich vrij efficiënt leent voor nasaal voor rappe opkomst en een kort en heftig tripje.
Vet spul in ieder geval, maar onderschat het vooral niet, de 4-AcO-DMT nasaal stunts die ik hier begrijp zijn echt niet voor iedereen weg gelegd en kan zeer snel zeer/te intens worden. Overingens ook totaal niet vervelend om te snuiven i.t.t. de meeste drugs, beetje naspoelen met water neusspray kan wellicht echter helpen.