Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Aco-dmt

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Aco-dmt

Berichtdoor Zinnentuimel » za mei 25, 2019 7:47 pm

Ah nice! Ik ben het met je eens, vind het ook best een potent stofje. Vond 28mg zeker niet geniddeld/mild; ik werd echt overgenomen door de trip. Eerst eens 15mg proberen is een prima idee denk ik, dan kan je gewoon rustig kennismaken met de stof. Het is echt mijn favoriete tripmiddel. Zo’n vriendelijk stofje. Binnenkort maar weer eens een keertje inplannen, haha.
Avatar gebruiker
Zinnentuimel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: di dec 01, 2015 7:19 pm

Re: 4-Aco-dmt

Berichtdoor Hakvlees » za jun 15, 2019 12:08 pm

Na 15 genomen te hebben vond ik dat ik toch beter gewoon 20 had kunnen nemen, het mocht nog wel ietsje harder gaan 8-)
Alleen toen had mijn leverancier het niet meer op voorraad. Heb het nu van een andere marktkoopman afgenomen, alleen dit zijn geen pilletjes maar capsules, en de inhoud ziet er meer uit als Kratom. Ik weet niet of iemand anders toevallig ook soortgelijke 4-aco-dmt heeft gehad van een huischemie winkel uit nederland, en of dit wel het juiste is. (ja ik weet het, je weet het nooit zeker tenzij je het laat testen maar misschien heeft iemand toevallig eens dezelfde gekocht)
Hakvlees
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 174
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:30 pm

Re: 4-Aco-dmt

Berichtdoor Hakvlees » wo jun 19, 2019 8:30 pm

Ik heb een capsule open gemaakt om eens na te checken, de inhoud woog zo'n 150mg. Ik heb geen smaaktest gedaan omdat ik niet weet wat voor spul het is, maar het lijkt het meest op witte kratom. Hoogstwaarschijnlijk ben ik dus voor het eerst opgelicht met RC's, of het zijn gevaarlijke amateurs en stoppen ruim 10x de dosis in 1 capsule. Het eerste lijkt me aannemelijker.
Hakvlees
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 174
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:30 pm

Re: 4-Aco-dmt

Berichtdoor Jmths » do jun 20, 2019 12:02 pm

Hakvlees schreef:Ik heb een capsule open gemaakt om eens na te checken, de inhoud woog zo'n 150mg.

Het kan gewoon vulmiddel wezen maar ik zou ook een beetje huiverig worden. :')
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 4-Aco-dmt

Berichtdoor Hakvlees » do jun 20, 2019 6:26 pm

Ze hebben eindelijk op mijn mail gereageerd en zeggen inderdaad dat het om opvulling gaat zodat lage dosissen beter uit te meten zijn. Klinkt aannemelijk, had het alleen nooit eerder gezien. Met pillen is het logisch dat ze bindmiddel gebruiken, ik verwachtte in capsules gewoon de exacte dosis.
Hakvlees
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 174
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:30 pm

Vorige

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner