JongGeleerd schreef:Ik vond t samen met MXE anders heel overdonderend en verwarrend
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Sunseed schreef:Combineert ook perfect met wat dan ook
Partypipo schreef:Sunseed schreef:Partypipo, ik bestel ook vast van R-S, ziet er krak hetzelfde uit, no worries klopt gewoon hoor!
En JongGeleerd, klopt ook, als je de volledige chemische naam googled van 4-aco-dmt krijg je vooral resultaten van 4-HO-DMT.
Ik heb nu gisteren ECHT een verkeerde levering gekregen van R-S, 1 gram 2c-E ipv 1 gram 2c-C, stond wel gewoon op het zakje, ze hebben me een gram 2c-c gratis gestuurd als compensatie..
De EZ test zegt dat het niet klopt...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Piotr schreef:Gister gedaan dus. 15mg 4-aco-dmt + 75mg mdma tegelijk gedropt. Het duurde wel bijna 2 uur voordat beide drugs volledig door waren gekomen en de 4-aco-dmt was sterk op de achtergrond gebleven, terwijl ik toch wel een redelijke mdma tolerantie heb. De visuals vielen sterk tegen. Naast wat vibraties en minimale kleurveranderingen was er echt niks spectaculairs te zien. Ik was enerzijds ook nog heel erg helder.
De volgende keer toch zeker 30mg!
totally_wallarized schreef:Is dit nog bestelbaar bij een betrouwbare vendor?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Piotr schreef:Gister gedaan dus. 15mg 4-aco-dmt + 75mg mdma tegelijk gedropt. Het duurde wel bijna 2 uur voordat beide drugs volledig door waren gekomen en de 4-aco-dmt was sterk op de achtergrond gebleven, terwijl ik toch wel een redelijke mdma tolerantie heb. De visuals vielen sterk tegen. Naast wat vibraties en minimale kleurveranderingen was er echt niks spectaculairs te zien. Ik was enerzijds ook nog heel erg helder.
De volgende keer toch zeker 30mg!
bam. schreef:Ik ben van plan dit zaterdag op een klein festivalletje in een bos te proberen. Het spul is bruin (een beetje zoals die foto van partypipo op de vorige pagina). Ik zit zelf te denken aan +-20 mg omdat ik niet te hard wil trippen daar, of moet ik door de verkleuring meer rekening houden met afgenomen sterkte? Wat zijn jullie ervaringen mee?
JongGeleerd schreef:Erg van genoten!... totdat ik er MXE bij nam
Druks schreef:Je beschrijft heel mooi de visuals maar hoe waren de mindfucks? Ik vind het vervelend aan paddo's dat het zo enorm introspectief wordt op een gegeven moment.
FRESH schreef:Wat mij ook opvalt, en misschien wel aardig om ook te vermelden, is dat je geen loops krijgt. Met paddo's had ik altijd dat ik in bepaalde cirkels bleef hangen en dingen keer op keer moest bekijken/bedenken of interpreteren en bij 4-AcO kon ik niet eens IN cirkels komen.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast