JongGeleerd schreef:Erg van genoten!... totdat ik er MXE bij nam
King schreef:Ik heb nu 31mg liggen. Zal dat genoeg zijn voor 2 personen? Ik neem normaal 15gr truffels.
Frog schreef:JongGeleerd schreef:Erg van genoten!... totdat ik er MXE bij nam
Jouw moesten ze echt is goed door mekaar schudden
Aandachtshoertje dat je er bent!
en wat ben je verschrikkelijk zielig soms
en wat ben je op zoek naar een sterke hand die je een face slap geeft en zegt, NU IS HET GENOEG!
Playtime is over bitch
Ahote schreef:King schreef:Ik heb nu 31mg liggen. Zal dat genoeg zijn voor 2 personen? Ik neem normaal 15gr truffels.
Echt niet, ik vind 27 mg ideaal voor een enkele dosis. 31 mg is één heftige trip maar niet genoeg voor 2 lichte trips
Miss E schreef:Ik zou iets meer nemen, 25 mg. Of gewoon de volledige sample van 30 mg als je een grote man bent.
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
King schreef:moet echt snel op kamers.
Sunseed schreef:Ahote schreef:Heb gisteren een eerder moeilijke trip gehad nadat ik zo'n 30 mg had gesnoven (ging heel goed, je voelt het amper). Ik was eigenlijk amper "van de wereld" maar het was een enorm confronterende trip omdat ik mijzelf was tegengekomen en mij opeens heel klein, zwak en onzeker voelde. Eerste keer dat ik zoiets voorheb en ik vond het, zeker in het begin, niet zo gemakkelijk om er mee om te gaan. Had trouwens naar het einde toe heel hard het gevoel dat ik dit nog is ga voorhebben en dat er van mij verwacht word dat ik tegen dan "vooruitgang" heb gemaakt. Het was niet echt een bad trip maar toch ook zeker geen plezier-trip.
Herkenbaar, eerste trips had ik dit niet maar na enkele wel, ik moet zeggen dat 5-10 mg diazepam mij hier wel uit heeft geholpen..
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Vandaag matreaal binnen gekregen van R-S.
500mg 4-aco-dmt, 250 mg 2c-d en een gratis sample 130mg 6-apb.
2c-d had ik nog nooit eerder gezien, wit poedertje.
6-apb had ik eerder in pilvorm gezien en dat was lichtbruin. Zo ziet het poeder er nu ook uit en ik weet van lezen dat dat in principe op hoort.
4-aco-dmt had ik al een keer eerder van R-S en dat was toen ook een mooi wit poedertje.
Nu is het een bruine poeder. Donkerder dan die 6-apb. Meer een kleur die ik zou denken dat heroine zou zijn (al heb ik dat nog nooit in het echt live gezien). Is dit op zich normaal? Of heb ik te maken met een fuck-up van R-S en sterf ik bij een dosis van 25mg? Dat zou niet echt mijn bedoeling zijn namelijk...
Partypipo schreef:Kut, het is géén 4-aco-dmt!
EZ-Test Ehrlich geeft GEEN verkleuring (ja, het wordt bruinig, omdat het poeder bruin is).
EZ-Test MCPP geeft bij de "4-aco-DMT" en de 6-apb sample dezelfde reactie.
Einstein schreef:Toegevoegd aan het 4-AcO-DMT-topic.
De 4-AcO-DMT van Mr T. was ook plakkerig en werd bruinerig na zeer korte blootstelling aan lucht. Heb het spul, daarna nog, zelf geproefd en het werkte prima
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
highrutosen schreef:Partypipo schreef:Vandaag matreaal binnen gekregen van R-S.
500mg 4-aco-dmt, 250 mg 2c-d en een gratis sample 130mg 6-apb.
2c-d had ik nog nooit eerder gezien, wit poedertje.
6-apb had ik eerder in pilvorm gezien en dat was lichtbruin. Zo ziet het poeder er nu ook uit en ik weet van lezen dat dat in principe op hoort.
4-aco-dmt had ik al een keer eerder van R-S en dat was toen ook een mooi wit poedertje.
Nu is het een bruine poeder. Donkerder dan die 6-apb. Meer een kleur die ik zou denken dat heroine zou zijn (al heb ik dat nog nooit in het echt live gezien). Is dit op zich normaal? Of heb ik te maken met een fuck-up van R-S en sterf ik bij een dosis van 25mg? Dat zou niet echt mijn bedoeling zijn namelijk...
Kunnen wij natuurlijk nooit zeggen. Het beste zou zijn om het naar een testcentrum te brengen.
Neem anders in ieder geval eerst een allergietest van 5mg. Stay safe
JongGeleerd schreef:Even je tekst op 't label gegoogled:
4-HO-DMT
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Sunseed schreef:Partypipo, ik bestel ook vast van R-S, ziet er krak hetzelfde uit, no worries klopt gewoon hoor!
En JongGeleerd, klopt ook, als je de volledige chemische naam googled van 4-aco-dmt krijg je vooral resultaten van 4-HO-DMT.
Ik heb nu gisteren ECHT een verkeerde levering gekregen van R-S, 1 gram 2c-E ipv 1 gram 2c-C, stond wel gewoon op het zakje, ze hebben me een gram 2c-c gratis gestuurd als compensatie..
JongGeleerd schreef:Even je tekst op 't label gegoogled:
4-HO-DMT
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten