Vorig weekend 32 mg gedaan (insufflated/gesnoven) samen met mijn vriendin
Extreem gelukzalig gevoel, absoluut zalige OEV's en fenomenale CEV's.
De locatie was een chalet omringd door natuur, geen greintje maatschappij rond ons, dit was echt één van de mooiste ervaringen in m'n leven, adio-vervorming was ook extreem nice, elk nummer van Deadmau5 of OVERWERK was echt ongelooflijk prachtig, in het speciaal deze 2:
Echt heel diep en intens, alle maatschappij werd weggehaald door de trip en enkel wij 2 en de natuur bleven over, kben er nog steeds niet goed van! Het gevoel was zoveel mooier dan zelfs MDMA, veel natuurlijker en minder geforceerd
Ik heb vorige keer nog eens truffels gedaan na een lange tijd, het lijkt heel hard op elkaar vind ik, alleen hebben echte truffels een veel zwaardere bodyload, ook last van m'n maag bij truffels, ik had hierbij 32 mg 2c-c gedaan en dit gaf echt extreem mooie OEV's, van alle objecten spatte lichtgevende gekleurde vonken, en op de muren zate een soort elektrostatische golven, heel mooi! Dit wil ik wel eens proberen bij 4-aco-dmt! Iemand ervaringen per toeval?
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase