FranX schreef:Het bruine plakkerige spul werkt (net als de mooiere witte variant) net zo goed (weten we inmiddels uit ervaring) 20-30 mg zou ik als dosis kunnen aanbevelen.
Destudent schreef:Gister 100mg in 100ml jenever opgelost en ong 15 ml opgedronken met sap.
Mijn vraag: hoe goed zou het te bewaren zijn in alcohol? Beter of slechter dan in een gripzakje? Anders ga ik de rest van mijn materiaal ook oplossen, is zoveel makkelijker doseren!
Afca_Remy schreef:Destudent schreef:Gister 100mg in 100ml jenever opgelost en ong 15 ml opgedronken met sap.
Mijn vraag: hoe goed zou het te bewaren zijn in alcohol? Beter of slechter dan in een gripzakje? Anders ga ik de rest van mijn materiaal ook oplossen, is zoveel makkelijker doseren!
Kerel jij bent een genie!
Ideaal om zo te doseren!
Hopelijk is het lang houdbaar op deze manier.. Dan kan ik alles (260 mg ) oplossen in jenever!
Afca_Remy schreef:Bij mij is het al zwart geworden.. Beetje huiverig nog om het te proberen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
[/quote]FranX schreef:Afca_Remy schreef:
Kerel jij bent een genie!
Ideaal om zo te doseren!
Idd heel slim... laat je tzt nog even wat weten over de houdbaarheid?
Ivo schreef:Afca_Remy schreef:Bij mij is het al zwart geworden.. Beetje huiverig nog om het te proberen.
http://www.bluelight.ru/vb/threads/6178 ... n-fumurate zegt het dat het waarschijnlijk wel veilig is om op te eten, maar niemand is 100% zeker. Ik denk dat je het best weggooit en nieuwe bestelt...
Eriksson schreef:Ik heb net dit stofje voor de eerste keer tot mij genomen en moet zeggen dat ik nog nooit zoiets meegemaakt heb. Ik heb enkel nog maar LSD en 2c-b/d als psychedelica gedaan maar dit was toch compleet anders; ik kan mij bijna niets herinneren van de trip alleen dat het één grote mindfuck was. Ik was compleet de weg kwijt in de wereld; ik wist niet meer wie ik was, dacht dat ik schizofreen was etc.. Kon realiteit niet meer van fictie onderscheiden... bizar goedje en zeer vermoeiend.
Afca_Remy schreef:Eriksson schreef:Ik heb net dit stofje voor de eerste keer tot mij genomen en moet zeggen dat ik nog nooit zoiets meegemaakt heb. Ik heb enkel nog maar LSD en 2c-b/d als psychedelica gedaan maar dit was toch compleet anders; ik kan mij bijna niets herinneren van de trip alleen dat het één grote mindfuck was. Ik was compleet de weg kwijt in de wereld; ik wist niet meer wie ik was, dacht dat ik schizofreen was etc.. Kon realiteit niet meer van fictie onderscheiden... bizar goedje en zeer vermoeiend.
Serieus??
Dat is wel wat anders dan wat ik tot nu toe erover heb gehoord!
Einstein schreef:Zal wel een zeer hoge dosis geweest zijn, daar kan ik het me best van voorstellen. Al met al staat dit spul dicht in de buurt van paddenstoelen, ook niet het lichtste spul.
Eriksson schreef:Ik zat alleen op mn studio. Ik zou denk ik helemaal niet in staat zijn geweest om te converseren met mensen. Ik was compleet weg van de wereld. Het beste woord om de trip te omschrijven is: totale verwarring. Ik ken me zelfs niets of weinig van visuals herinneren. Alles was gewoon heel verwarrend. Bij toeval had ik enkele afleveringen van 'pretty little liars' gezien. En ik wist niet of ik in deze wereld leefde of ik in die wereld behoorde. Ik snapte voortdurend weg van de ene naar de andere realiteit denk ik. Daarom dat het schizofreen aanvoelde. Heb ook gewoon heel de tijd in mn bed gelegen.
Eriksson schreef:Iig het was een sample van 30 mg en heb het zelf niet meer nagewogen. 30 mg is bij mijn weten een normale dosis.
Afca_Remy schreef:Verdomme wil ik gisteren extra 4-aco-dmt bestellen om te vergelijken met de aco die al zwart geworden is.. Is het nergens meer te verkrijgen (3-4 verschillende vendors) heb ik weer!
En de enige vendor dienog wel heeft levert niet aan NL!! Dan toch maar die zwarte proberen...
AgeOfLove schreef:Vrije dag en juist vandaag kwam dit stofje binnen
10mg en eens zien wat het geeft
Afca_Remy schreef:[
Was het niet vies om weg te snatzen ?! Veel plezier anyway en hou ons op dr hoogte
Afca_Remy schreef:Inmiddels 4 uur verder.. Hoe gaat het?
AgeOfLove schreef:Afca_Remy schreef:Inmiddels 4 uur verder.. Hoe gaat het?
Ben er juist uit moet ik zeggen. ( edit: in feite zit ik nog in een soort afterglow... kan het moeilijk beschrijven, maar ik heb heb momentjes dat ik secondenlang naar iets bleef staren... )
Heel bizar, met niets te vergelijken voor mij. Sowieso heb ik nog zitten bijnemen. 30-40mg wellicht?
Muziek en de zaken ik zag ik les hadden veel emotie voor mij. Ofwel heel negatief ofwel heel vrolijk en zelfs lachkicks om niets.
Bij momenten ook gewoon staan dansen en happy zijn. De visuals vond ik gelijkaardig met 2c-c Precies alsof ik in een discobal zat.
Sorry besef nu al dat dit bericht op weinig slaat. Was wel echt leuk om te doen. Tijd vloog ook voorbij damn...
Vrijdag ga ik dit eens uittesten in de Deca denk ik
AgeOfLove schreef:Afca_Remy schreef:Inmiddels 4 uur verder.. Hoe gaat het?
Ben er juist uit moet ik zeggen. ( edit: in feite zit ik nog in een soort afterglow... kan het moeilijk beschrijven, maar ik heb heb momentjes dat ik secondenlang naar iets bleef staren... )
Heel bizar, met niets te vergelijken voor mij. Sowieso heb ik nog zitten bijnemen. 30-40mg wellicht?
Muziek en de zaken ik zag ik les hadden veel emotie voor mij. Ofwel heel negatief ofwel heel vrolijk en zelfs lachkicks om niets.
Bij momenten ook gewoon staan dansen en happy zijn. De visuals vond ik gelijkaardig met 2c-c Precies alsof ik in een discobal zat.
Sorry besef nu al dat dit bericht op weinig slaat. Was wel echt leuk om te doen. Tijd vloog ook voorbij damn...
Vrijdag ga ik dit eens uittesten in de Deca denk ik
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten