Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 4-Fluoroamfetamine (4-FMP / 4-FA)

Berichtdoor davy jones » ma okt 17, 2016 6:12 pm

Aight. Was beetje onduidelijk voor mij. Heb de middelbare school niet voltooid dus niet zo snel van begrip. Sorry :oops:
I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
davy jones
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Ketamientje » wo okt 26, 2016 12:40 pm

Binnenkort weer een feest op komst (Shockerz), en ben benieuwd naar een nieuwe combinatie.
Ik ben helemaal klaar met alleen MDMA (veel te vaak, frequent en te hoge dosering). Nu denk ik aan enkel 4FMP. Ik heb er ervaring mee, maar alleen in combinatie met XTC. ben benieuwd hoe het alleen valt, en hoe vroeg ik het moet nemen wil ik nog een beetje kunnen slapen. Shockerz begint om 14:00 en eindigt om 1.00. Ik ben dus ook van plan het te nemen om 13.30. Tegen 3-4 uur s'nachts lig ik dan in mijn bed. Op de terugweg het liefst nog wat keta als deze combinatie aan te raden valt en mij niet onnodig uit mijn slaap houdt.

Laatste wat ik heb gebruikt is 1,5 tablet XTC over de hele avond (oranje burgerking in combinatie met blauwe audi zelf getest van 215MG). Voor dat we weg gingen nog even een halve genomen en op de piek nog wat ketamine bij genomen. Ik vond dit een prachtige combinatie maar meer om thuis te spacen.

Ik heb op dominator een combinatie gehad van 4FMP, pillen en op de terugweg ketamine. Dit was ook wel aangenaam, maar met de neurotoxiteit van deze combinatie laat ik dit liever liggen. Ook heb ik het idee dat mijn serotonine voorraad er niet zo blij mee is.

Nu ben ik benieuwd naar de combinatie van ketamine + 4FMP (aangezien ik helemaal klaar ben met xtc). Wie heeft hier ervaring mee, en is het aan te raden? Ik ben van plan, aangezien het al vroeg begint de 4FMP net voordat we het feest binnenkomen te droppen.

Iemand advies, desnoods een andere combi? Wat zijn de voordelen van 4FMP ten opzichte van PEP? De laatste keer pep was 8 jaar terug, en toen sliep ik praktisch 2 nachten niet van een sleutelpunt.
Ketamientje
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor FRESH » do okt 27, 2016 10:31 am

Ketamientje schreef:combinatie gehad van 4FMP, pillen en op de terugweg ketamine. Dit was ook wel aangenaam, maar met de neurotoxiteit van deze combinatie laat ik dit liever liggen. Ook heb ik het idee dat mijn serotonine voorraad er niet zo blij mee is.

Klopt de combi amfetamine-achtige en MDMA-achtige is ronduit slecht en 'goed' voor de neurotoxiteit. Niet doen dus!

Ketamientje schreef:Nu ben ik benieuwd naar de combinatie van ketamine + 4FMP (aangezien ik helemaal klaar ben met xtc). Wie heeft hier ervaring mee, en is het aan te raden? Ik ben van plan, aangezien het al vroeg begint de 4FMP net voordat we het feest binnenkomen te droppen.

Oke, even voor mijn beeldvorming; je wilt dus 4-FMP nemen op het feest én ketamine, dus letterlijk een combinatie? Of wil je die ketamine achteraf doen? Bijv. als je thuis bent?

Ketamientje schreef:Iemand advies, desnoods een andere combi? Wat zijn de voordelen van 4FMP ten opzichte van PEP? De laatste keer pep was 8 jaar terug, en toen sliep ik praktisch 2 nachten niet van een sleutelpunt.

2 nachten niet slapen, is dat een pluspunt of minpunt? :-)
Ik kan niet echt zeggen dat 4-FMP meer voordelen heeft ten opzichte dan pep of andersom, het ligt er gewoon aan wat je wilt bereiken en dan kan je beter voor de een als voor de ander kiezen.
Het ligt gewoon iets genuanceerder.
You can't buy happiness,
but buying dope is pretty close

One friend can change your whole life

If You Pay Peanuts, You Get Monkeys

FRESH
in the MIX 3.0
Donateur

Berichtdoor TESTOSTERONBOM » do okt 27, 2016 12:08 pm

Over of keta je niet onnodig uit.je slaap haalt:

Weet niet of dat ook voor jou geldt maar zelf kan ik als ik nog echt waus ben niet slapen van ket, maar werkt het wel (relatief) vrij snel uit en.kan ik prima slapen als ik stop met bijpakken en het grotendeels uitgewerkt is.
TESTOSTERONBOM
Belezen Gebruiker

Berichtdoor TESTOSTERONBOM » do okt 27, 2016 12:11 pm

Misschien dat iemand anders wat over het volgende kan zeggen: ik weet wel dat je van mdma plus keta echt heeele leipe visuals kan krijgen. Dat kan behoorlijk vet zijn of juist supereng. Geen idee maar geldt dit ook voor 4-fa (omdat het beiden op serotonine werkt)?
TESTOSTERONBOM
Belezen Gebruiker

Berichtdoor FRESH » vr okt 28, 2016 12:34 pm

fietscrossfanaat schreef:Misschien dat iemand anders wat over het volgende kan zeggen: ik weet wel dat je van mdma plus keta echt heeele leipe visuals kan krijgen. Dat kan behoorlijk vet zijn of juist supereng. Geen idee maar geldt dit ook voor 4-fa (omdat het beiden op serotonine werkt)?

Kan wel inderdaad, maar stukken minder dan alleen ket en mdma
You can't buy happiness,

FRESH
in the MIX 3.0
Donateur

Berichtdoor TattooBoy » ma nov 14, 2016 9:58 am

Afgelopen zaterdag bij We Are Electric een fantastische ervaring gehad met 4f.

Mijn vriendin en ik hebben wat ervaring met xtc en eind zomer een keer 4f op maar gecombineerd met x.

Nu wilden we het bij de 4f houden om te kijken wat dat effect was. Capsules van 190/200 mg meegenomen en iets voor half 1 ingenomen. Al na 15 minuten kwamen de eerste effecten op. Ik begon lekkerder in mijn vel te zitten, ging meer glimlachen en het dansen ging soepeler.

Ongeveer een uur na inname begon BoysNoize met zijn set en ik stond helemaal vooraan. Wauw, alles klopte. Ik dansde als een koning, muziek was episch, lichten waren helder, heerlijk gevoel. Na zo'n 45 minuten gestampt te hebben wilde mijn meisje even rusten dus gingen we naar de rookruimte voor een peuk. Het lopen ging op wolkjes zo fijn. En het mooie was dat alles gewoon helder bleef. De sigaretten gingen er die nacht hard doorheen want ze smaakten echt fantastisch.

Het fijnste vond ik dat je het goed kon sturen. Als je wilde dansen ging dat super soepel, als je wilde kletsen had je de meest verhelderende gesprekken en een stukje lopen ging heerlijk warm en sloom.

Al met al een topnacht gehad en pas na zo'n 5 uur merkte ik dat het echt afnam maar dit ging heel geleidelijk.

Ook totaal geen dip nu.
TattooBoy

Berichtdoor FRESH » ma nov 14, 2016 10:41 am

TattooBoy schreef:Capsules van 190/200 mg meegenomen

Da's niet weinig..Weet je hoeveel % je 4-F is?
You can't buy happiness,

FRESH
in the MIX 3.0
Donateur

Berichtdoor Amvitamientje » ma nov 14, 2016 11:31 am

FRESH schreef:

Ik vind dat niet echt zo veel, waarschijnlijk door de tolerantie.
Amvitamientje
Moderator

Berichtdoor Maus » ma nov 14, 2016 7:30 pm

TattooBoy schreef:Afgelopen zaterdag bij We Are Electric een fantastische ervaring gehad met 4f.

Mijn vriendin en ik hebben wat ervaring met xtc en eind zomer een keer 4f op maar gecombineerd met x.

Nu wilden we het bij de 4f houden om te kijken wat dat effect was. Capsules van 190/200 mg meegenomen en iets voor half 1 ingenomen. Al na 15 minuten kwamen de eerste effecten op. Ik begon lekkerder in mijn vel te zitten, ging meer glimlachen en het dansen ging soepeler.

Ongeveer een uur na inname begon BoysNoize met zijn set en ik stond helemaal vooraan. Wauw, alles klopte. Ik dansde als een koning, muziek was episch, lichten waren helder, heerlijk gevoel. Na zo'n 45 minuten gestampt te hebben wilde mijn meisje even rusten dus gingen we naar de rookruimte voor een peuk. Het lopen ging op wolkjes zo fijn. En het mooie was dat alles gewoon helder bleef. De sigaretten gingen er die nacht hard doorheen want ze smaakten echt fantastisch.

Het fijnste vond ik dat je het goed kon sturen. Als je wilde dansen ging dat super soepel, als je wilde kletsen had je de meest verhelderende gesprekken en een stukje lopen ging heerlijk warm en sloom.

Al met al een topnacht gehad en pas na zo'n 5 uur merkte ik dat het echt afnam maar dit ging heel geleidelijk.

Ook totaal geen dip nu.

Mooie ervaring @TattooBoy :hulde:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:
Maus
Eternal Shitposter
Donateur

Berichtdoor TattooBoy » di nov 15, 2016 9:28 am

Helaas weet ik niet hoeveel % ze waren maar via hun en al hun vrienden betrouwbare verhalen gehoord. Afgelopen jaar inderdaad best wat tolerantie opgebouwd door x.

Nu weer lekker rustig aandoen komende tijd dan blijft het leuk
TattooBoy

Berichtdoor edblok2 » di nov 15, 2016 1:59 pm

Zijn de gevaren reëel of slechts propaganda? Heb nml niet het idee dat het minder gebruikt wordt in mijn omgeving.
Heb het ooit weleens gebruikt maar vind de 4/3mmc´s veel euforischer en beduidend zachter tijdens de comedown. 4FA heeft een irritante nastimulatie die ik niet relaxt vindt.
Maar tegelijk wat is er nou eigenlijk bekend over cathinones?
Is er een club mensen ergens die het geheel overziet en een zinnig antwoord kan geven op de vraag hoe (on)veilig al die middelen zijn, de rc´s en rare wietvervangers etc
edblok2
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Poseidon » di nov 15, 2016 4:55 pm

Denk dat er voorlopig weinig anders op zit de ervaringen van mensen hier en elders te lezen en er creatief op los te googlen. Wellicht heb je hier alvast wat aan. Onderaan kan je weer doorklikken naar andere links over dit onderwerp:

https://drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=81007
I will find a center in you
I will chew it up and leave
Trust me
Poseidon
♡♡♡
Donateur

Berichtdoor TattooBoy » wo nov 16, 2016 10:23 am

Het blijft drugs maar mijn mening is dat het vooral bangmakerij is. Verder reageert iedereen er anders op. Zo krijg ik zelfs met 4f behoorlijk grote doppen. Maar die uitzending van spuiten en slikken was sowieso propaganda
TattooBoy

Berichtdoor FRESH » do nov 17, 2016 1:10 pm

Amvitamientje schreef:
FRESH schreef:

Ik vind dat niet echt zo veel, waarschijnlijk door de tolerantie.

Nou ik zeg dit, omdat het nogal scheef vergelijken is hoeveel milligram iemand neemt als je het percentage niet weet.
Er zijn batches van rond de 72% maar er is ook al rond de 50% gesignaleerd.
Mensen die dit voor het eerst nemen zouden kunnen denken dat 190mg bijvoorbeeld goed is.
Nee, als je 50% zuiverheid hebt misschien wel, maar als je dan bijv. +70% hebt, dan scheelt dat best wel een boel.
You can't buy happiness,

FRESH
in the MIX 3.0
Donateur

Berichtdoor Poseidon » di nov 22, 2016 11:26 pm

Blijf hier af en toe polsen bij smartshops of ze 2, 3 en/of 4-FMP hebben.
Liep vandaag een zaak binnen die door 2 Roemenen beheert werd. Zeiden dat de eerste twee helaas uitverkocht waren maar 4-FMP nog wel in store was.
Komen ze met een vloeibare variant in buisjes aan. WTF?
Ben wel bekend met pillen en poeder.
Had er mijn twijfels bij. Vooral toen ze zeiden dat het te gek spul was om op te studeren en op te sporten :#:
Kwam helemaal niet bij op het moment dat ze via het bruggetje van serotonine beweerden dat je koekwaus van XTC wordt maar van MDMA lekker rustig. :para:
Trust me
Poseidon
♡♡♡
Donateur

Berichtdoor Maus » di nov 22, 2016 11:39 pm

Poseidon schreef:Blijf hier af en toe polsen bij smartshops of ze 2, 3 en/of 4-FMP hebben.
Liep vandaag een zaak binnen die door 2 Roemenen beheert werd. Zeiden dat de eerste twee helaas uitverkocht waren maar 4-FMP nog wel in store was.
Had er mijn twijfels bij. Vooral toen ze zeiden dat het te gek spul was om op te studeren en op te sporten :#:
Kwam helemaal niet bij op het moment dat ze via het bruggetje van serotonine beweerden dat je koekwaus van XTC wordt maar van MDMA lekker rustig. :para:

Oostblokkers :#:

Spoiler! :
:blowkiss:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:
Maus
Eternal Shitposter
Donateur

Berichtdoor Amvitamientje » wo nov 23, 2016 12:27 am

Hier verkopen ze ook nog gewoon 4-fa in de smartshops.
Amvitamientje
Moderator

Berichtdoor omerobert » wo nov 23, 2016 11:49 am

Poseidon schreef:Blijf hier af en toe polsen bij smartshops of ze 2, 3 en/of 4-FMP hebben.

Vloeibaar heb ik wel eens vaker voorbij zien komen, wordt als 'flux' verkocht meen ik.

Goed geïnformeerde lui wel, die twee. Vraag volgende keer ff of ze 4-FA hebben, kan je ook spektakel verwachten als ik het zo hoor.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Poseidon » wo nov 23, 2016 12:00 pm

Ter Uwer informatie mijn waarde Robert: Ze zijn in de Staalstraat gesitueerd. :wink:
Trust me
Poseidon
♡♡♡
Donateur

Berichtdoor omerobert » do nov 24, 2016 1:34 pm

Poseidon schreef:Ter Uwer informatie mijn waarde Robert: Ze zijn in de Staalstraat gesitueerd. :wink:

Oh die ken ik wel ja. Kom eigenlijk alleen nog bij de Kokopelli, daar hebben/weten ze veel meer dan de average toeristenshop.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Ekte28 » wo dec 07, 2016 3:34 pm

Het verbod op 4-fa komt er als nog!
http://www.nu.nl/gezondheid/4361826/kab ... 4-fa-.html
Nu snel inslaan hihi
Ekte28

Berichtdoor Sweetangel » wo dec 07, 2016 4:23 pm

Ekte28 schreef:Het verbod op 4-fa komt er als nog!
http://www.nu.nl/gezondheid/4361826/kab ... 4-fa-.html
Nu snel inslaan hihi

Als je het nog kunt krijgen! Door een wildgroei van online shops die het aanbieden is het niet duidelijk welke wel en welke niet echt 4FA leveren met een zuiverheid van 70% a 80%.
Sweetangel

Vorige

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals