Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

De verschillende fases bij speedgebruik

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Moondude » ma jan 02, 2012 2:28 am

Jack Daniels schreef:ik zat ooit in 3.. nu terug in 2 omdat ik alleen nog maar op dikke feesten gebruik


Dat blijft volgens mij de beste manier, gewoon af en toe bij gelegenheid eens gebruiken! Maar dat moet je ook kunnen uiteraard :) Ikzelf zit ook in 2, en beperk het gebruik ook tot een paar keer per jaar. Zelfdiscipline FTW! :rock:
Moondude
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: ma jan 02, 2012 1:41 am
Woonplaats: Vlaanderen

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor misantropie » wo jan 11, 2012 9:12 am

ik gebruik niet meer vaak, maar als ik toch koop is het eerder fase 4-5 waarin ik me herken. De positieve effecten zijn er inderdaad bijna niet meer. Maar toch als ik het aangeboden krijg zeg ik soms toch toe omdat ik precies vergeten ben dat het toch meer negatieve als positieve effecten meebrengt. Echt juist zoals hier beschreven wordt.
done: tabak, alcohol, weed, hasj, poppers, relatine, paddo's, GHB, speed, coke, mdma, truffels, ketamine, 2c-b, LSD, mephedrone, 4-FMP, crystal meth, dichloropane, DMT, NRG-2.
to do: 4-HO-MiPT, 3-FMC, ethcathinone.
Avatar gebruiker
misantropie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 76
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 5:38 am
Woonplaats: Antwerpen

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Doc » wo jan 11, 2012 11:32 am

ben in fase 3 geweest en ook heel even, in fase 4 denk ik.

onderhand is het fase 2.

allemaal vanzelf gegaan, mijn belangstelling werd gewoon minder. Heb nu al eeuwe speed liggen maar krijg het nauwelijks op, mijn vrienden gebruiken meer van mijn speed dan ikzelf :P (waarschijnlijk ook door 4-FMP en ik waardeer dissocatieven steeds meer op feesten/chillsessies)
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor 88_Aquarius » ma feb 27, 2012 3:06 pm

Hey, bedankt voor dit topic!
Ikzelf ben nu zo'n 1,5 tot 2 jaar recreatief gebruiker, dus alleen in het weekend en denk nu ongeveer op eind fase 1, begin fase 2 te zitten..

heb zelf ook altijd heel erg, dat als ik gebruikt heb ik de dag erna (of dezelfde dag..) echt zo'n beetje niks door me strot kan krijgen (kameraden hebben dit minder erg..), maar zie dat wel als drijfveer om t alleen in 't weekend te gebruiken. Aangezien ik best sportief ben en weinig vet heb vreet het dan allemaal aan spieren, waar ik doordeweeks juist weer voor train.. (verbeter me als iemand hier anders over denkt..)

Dankzij dit topic heb ik wel ondervonden dat mijn lichaam wel erg gauw oversprong op verschillende fase's bij MDMA, na dit een aantal weekenden hebben gebruikt had ik al heel gauw dat ik gewoon chagrijnig werd wanneer ik wat had genomen, terwijl ik in het begin een prachtige euforie ondervond. Zodoende ben ik maar (verplicht :P) overgegaan op amfetamine, maar adviseer het iedereen, en vooral in combinatie met wiet..!!
Aqua :snort:
88_Aquarius
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: ma feb 27, 2012 2:42 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Einstein » ma feb 27, 2012 11:32 pm

Niets eten tijdens pepgebruik is voor iedereen wel herkenbaar :P De tolerantie bij MDMA ook. :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » zo jun 24, 2012 10:33 pm

tsja. denk dat ik ook in 2 zit? Ik geniet ervan iig. Maar zeker, speed is geen speelgoed. laat dat duidelijk zijn.




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Ivo » zo jun 24, 2012 10:35 pm

Fase 3 sluipt er veel sneller in dan je zou denken... Ik zit ergens tussen 2 en 3. Gelukkig moet ik niks doen waar ik geconcentreerd voor moet zijn...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor LuchtiNgtoetje » zo jun 24, 2012 10:47 pm

ja dat is het gevaarlijke van pep. het sluipt erin zonder dat je het door hebt. En voor je het weet gebruik je dagelijks.




Avatar gebruiker
LuchtiNgtoetje
<3
Donateur
Offline
 
Posts: 1577
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:26 am

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Dreuge » di jun 26, 2012 10:40 pm

LuchtiNgtoetje schreef:ja dat is het gevaarlijke van pep. het sluipt erin zonder dat je het door hebt. En voor je het weet gebruik je dagelijks.


das het gevaarlijke van verslaving, willem
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Stefaan » do jun 28, 2012 12:53 am

Ik heb toch het idee dat je grofweg onderscheidt kunt maken tussen instant-verslavingen en insluip-verslavingen. Bv hero of meth schijnbaar (nooit gebruikt) waarbij mensen vaak de allereerste intense high najagen elke keer opnieuw. En de speed en ghb verslaving die erin kruipt zonder dat je er erg in hebt omdat het effect juist niet zo extreem is, en vrij onbewust en onopvallend zich in je leven manouvreert.

Beide zijn erger zwaar kut. :)
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Ivo » do jun 28, 2012 4:56 am

Hero sluipt er toch ook in? Berbatov heeft daar ergens een mooi stuk over geschreven. En meth volgt basically dezelfde stappen als speed (volgens de originele poster van de fases), maar sneller omdat je minder slaapt :P
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Dreuge » do jun 28, 2012 11:50 am

idd, lees berbatovtopique en kom hier terug om je te verontschuldigen
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor wimpyw » wo okt 17, 2012 2:34 pm

dan maar hopen dat ik lang in fase 1 blijf (A)
wimpyw
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: wo mei 23, 2012 9:49 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Taxi. » wo okt 17, 2012 11:31 pm

Zit nog altijd bazig in fase 1 :love:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Saikedellik » do okt 18, 2012 11:44 am

Zit ook nog altijd tussen fase 1 en 2, heb heel even in 3 gezeten, maar toen 3 maanden gestopt waardoor ik weer wat fases terug ben gevallen gelukkig! :love:
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Guapo Temudgin » ma nov 26, 2012 12:53 am

Na 2,5 jaar geen lijntje meer gesnoven te hebben ben ik toch in fase 3 geraakt. Iemand een idee hoe dit komt? :')
Guapo Temudgin
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: wo maart 09, 2011 9:35 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor peprick » vr dec 07, 2012 3:12 am

ik gebruik al 2 jaar best vaak speed, 2 of 3 keer per maand, en soms ff 2 maandjes niks.
ik zit in fase 2 en als je speed leert gebruiken, of beter nog: er leert van genieten dan blijf je ook in fase 2. das voor mij de lekkerste! want t is controleerbaar
I use to do a little, but a little wouldn't do, so the little got more and more.
I just keep try to get a little better, just a little better then before.
~WAUS-PAUS~
Avatar gebruiker
peprick
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 198
Geregistreerd: do maart 31, 2011 2:26 am
Woonplaats: rotterdam

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Stefaan » vr dec 07, 2012 1:00 pm

peprick schreef:ik gebruik al 2 jaar best vaak speed, 2 of 3 keer per maand, en soms ff 2 maandjes niks.
ik zit in fase 2 en als je speed leert gebruiken, of beter nog: er leert van genieten dan blijf je ook in fase 2. das voor mij de lekkerste! want t is controleerbaar



Dus in totaal zo'n 30 keer per jaar, haal dr 5 af omdat je soms 2 maandjes niks gebruikt. Afgelopen 2 jaar heb je dan zo'n 50 x gebruikt, en in die 50 keer 200 gram weggesnoven? 4 gram per avond? wat een troep snuif je :P
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor peprick » vr dec 07, 2012 1:12 pm

de eerste 10 maanden zoiets deed ik 5, 6, gram per week, en nu als k gebruik, 1,5 of 2 gram per keer, (in 48uur) en in de zomers ben ik veel naar festivals geweest waar ik wel t dubbele als normaal nam.
jah ik weet het, ik heb abnormale dosiss.
en neej ik heb echt geen troep, het is duur en heb t laten testen, en de kwaliteit is voor mn gevoel nooit veranderd.
ik ben geen recreatie gebruiker...
I use to do a little, but a little wouldn't do, so the little got more and more.
I just keep try to get a little better, just a little better then before.
~WAUS-PAUS~
Avatar gebruiker
peprick
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 198
Geregistreerd: do maart 31, 2011 2:26 am
Woonplaats: rotterdam

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor peprick » vr dec 07, 2012 1:15 pm

en als ik gebruik, betreft dat geen avondje, 2 of 3 avondjes zeker
I use to do a little, but a little wouldn't do, so the little got more and more.
I just keep try to get a little better, just a little better then before.
~WAUS-PAUS~
Avatar gebruiker
peprick
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 198
Geregistreerd: do maart 31, 2011 2:26 am
Woonplaats: rotterdam

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor TrippingCow » do jan 24, 2013 1:12 am

Ik gebruik pas sinds kort en zit dus nog steeds in fase 1, vriend van me gebruikt enkel in het weekend, wel al wat langer dan mij, dus ik veronderstel dat die in fase 2 zit, maar het stotteren en niet vinden van de woorden tijdens een gesprek valt me wel heel erg op bij hem :conf: Ligt dat dan ook aan het gebruik of toch aan wat anders?
DONE: Weed, xtc, speed, cocaine, GHB, Ketamine

TODO: MDMA, LSD
Avatar gebruiker
TrippingCow
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: di jan 15, 2013 1:46 am

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor FranX » do jan 24, 2013 11:51 am

Vanaf begin 2011 tot op heden hebben wij ongeveer 50 x amfetamine gebruikt.
De laatste maanden is het gebruik gestegen naar gemiddeld 1 x per 9 dagen.
De gemiddelde dosis die we nemen ligt zo rond de 20-40 mg en het gebeurt zelden dat we een tweede keer bijpakken.

Daags na gebruik nemen we meestal Tyrosine en een multivitamine (of B complex) en zorgen we ervoor dat we voldoende rust/slaap krijgen. We halen nooit 24 uur of langer door op amfetamine en de kortste periode tussen gebruik was 3 dagen.
Een maal is het voorgekomen dat we twee dagen achter elkaar amf hebben genomen.

Hoewel het moeilijk exact te zeggen is zijn we van subjectieve mening dat we ergens tussen eind fase 1 en begin fase 2 in zitten. (ik denk wat meer in fase 2 te zitten en vrouwlief in fase 1)
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Stefaan » do jan 24, 2013 1:01 pm

Naar mijn mening beginnen de problemen op het moment dat je nachten gaat doorhalen. Op dit punt kun je jezelf niet meer genoeg beheersen om aan het einde van de avond niks bij te pakken en lekker in elkaar te kakken. Zodra je eenmaal een tijdje nachten gaat overslaan is het hek van de dam want als je dat vaak doet gaat je geestelijke gezondheid ook rap achteruit.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Ivo » do jan 24, 2013 1:02 pm

Inderdaad, de beste manier om zo veel mogelijk uit speed te halen is gewoon normaal slapen en eten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor XperiaZ » do feb 28, 2013 10:23 pm

respect als je fase 8 haalt :hulde:
XperiaZ
Newbie
Offline
 
Posts: 9
Geregistreerd: do feb 28, 2013 10:07 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Multitude » do feb 28, 2013 10:27 pm

Jij bent daar al?
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor UneFleur » wo aug 14, 2013 5:47 pm

Ik denk dat het juist gevaarlijk is wanneer je pep gebruikt en daarbij dan normaal blijft eten en slapen. Dan denk je het allemaal onder controle te hebben. Dan denk je dat je je lichaam niet sloopt. Maar nu ben ik dus 3 maanden clean en nog altijd in de ziektewet omdat ik niet in staat ben om te werken wegens extreme vermoeidheid.
UneFleur
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: ma mei 13, 2013 3:50 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Ivo » wo aug 14, 2013 6:27 pm

UneFleur schreef:Ik denk dat het juist gevaarlijk is wanneer je pep gebruikt en daarbij dan normaal blijft eten en slapen.

Dat sowieso, maar het is in ieder geval gezonder dan niet eten en niet slapen. Je sloopt je lichaam wel, maar minder snel en dat kan gevaarlijk zijn omdat je inderdaad denkt dat het wel meevalt.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Sterre » wo aug 21, 2013 2:34 am

NorthernLightBE schreef:Shit man :|speed is écht geen speelgoed


Dat ondervind ik nu ook inderdaad. :keta:
A girl who lives between fantasy and reality

keep your feet on the ground
when your head's in the clouds

Avatar gebruiker
Sterre
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: do jun 06, 2013 11:42 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Fristiboi7 » wo nov 06, 2013 4:46 pm

Grapje :P
Laatst bijgewerkt door Fristiboi7 op do nov 07, 2013 12:12 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Fristiboi7
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 412
Geregistreerd: ma nov 04, 2013 1:20 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron