Klimtox schreef:je had beter kunnen bijsmuie dam wewas jed at raooam ook mie verget edenK ik oo
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Klimtox schreef:....
Ga ergens anders nieuwe leden wegjagen. Zou je na 2 (nu 3) warns toch al mogen weten.
JongGeleerd schreef:Maar de hamvraag is: Voor herhaling vatbaar?
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Frog schreef:Die fases gaat dat ongeveer gelijk op met Dexamfetamine, of is daar te weinig onderzoek naar gedaan, of zou je kunnen stellen dat het vergelijkbaar werkt?
Tolerantie treed(e) mij inziens redelijk vlot op bij Dex.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Druks schreef:Alleen gebruiken op een feestje en niet eindeloos bij blijven pakken.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
peprick schreef:ik gebruik al 2 jaar best vaak speed, 2 of 3 keer per maand, en soms ff 2 maandjes niks.
ik zit in fase 2 en als je speed leert gebruiken, of beter nog: er leert van genieten dan blijf je ook in fase 2. das voor mij de lekkerste! want t is controleerbaar
MoonBeMoon schreef: Dit kan vermoeiend zijn, maar is de prijs die ik betaal.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten