Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

De verschillende fases bij speedgebruik

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Rudolph » za aug 01, 2015 12:56 pm

JongGeleerd schreef:Je zou er eens bij moeten zijn, is ronduit vermakelijk hoe ze reageert als ik druk ben

Denk dat het vooral vermakelijk is als je doorgesnoven 3 dagen wakker bent.
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Perry » za aug 01, 2015 1:38 pm

DolfBeDolf schreef:
JongGeleerd schreef:Je zou er eens bij moeten zijn, is ronduit vermakelijk hoe ze reageert als ik druk ben

Denk dat het vooral vermakelijk is als je doorgesnoven 3 dagen wakker bent.

Neuh, all day err'day
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Loosie Goosie » vr aug 14, 2015 11:35 pm

Erg interessant en duidelijk uitgelegd.. bedankt!

Uitgaande van de genoemde punten denk ik dat ik al jaren in de 2e fase zit.. Denk dat ik ook wel eens een tijd in mijn leven in fase 3 heb gezeten..
Avatar gebruiker
Loosie Goosie
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: vr aug 14, 2015 11:15 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Dr Pepper » di nov 03, 2015 11:39 am

Pepgoeie topic!!
Gebruik nu al 6 jaar aaneen dagelijks pep (pepperoni, superman) laten we zeggen een grammetje per dag. Daarbij eet en slaap ik normaal en moet zeggen dat ik het elke dag gewoon veels te leuk vind en ondervind totaal geen merkbare negatieve effecten.
Ik zit 6 jaar tussen fase 2 en 3. Opmerkelijk zeg!!!
"SPIRITU LIBERUM"
Dr Pepper
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: ma nov 02, 2015 9:23 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor FRESH » di nov 03, 2015 12:12 pm

Uiteraard slaap en eet je normaal...als je het zo verschrikkelijk misbruikt, want dat is het gewoon, dan merk je dingen als niet kunnen slapen en eten niet, want het hoort gewoon in je systeem. Had je hier in het begin toen je ermee startte ook geen "last" van?
Vraag me wel af hoe je bent als je een paar dagen niet hebt gebruikt, of heb je dat nog nooit dus?

P.s. die negatieve effecten komen vanzelf wel hoor..wees gerust. Al duurt het bij jou al wel echt lang..of je denkt ze niet te hebben, dat kan ook, het sluipt er namelijk gewoon in.
FRESH
Offline
 

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Hassan » di nov 03, 2015 4:46 pm

6 jaar lang dagelijks cafeïne
Hassan
Offline
 

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Perry » di nov 03, 2015 6:16 pm

Ik zit in Fasectomie
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Dr Pepper » di nov 03, 2015 11:01 pm

FRESH schreef:Uiteraard slaap en eet je normaal...als je het zo verschrikkelijk misbruikt, want dat is het gewoon, dan merk je dingen als niet kunnen slapen en eten niet, want het hoort gewoon in je systeem. Had je hier in het begin toen je ermee startte ook geen "last" van?
Vraag me wel af hoe je bent als je een paar dagen niet hebt gebruikt, of heb je dat nog nooit dus?

P.s. die negatieve effecten komen vanzelf wel hoor..wees gerust. Al duurt het bij jou al wel echt lang..of je denkt ze niet te hebben, dat kan ook, het sluipt er namelijk gewoon in.


Met normaal / gezond eten en slapen wil ik zeggen dat ik constante gebruiker ben dus elke dag me gram en elke dag eten en slapen ipv bv 5 gram in 5 dagen weg snuiven niet eten en slapen dus zo logisch is dat niet om elke dag te eten en te slapen maar voor mij dus wel. Dit doe ik al zo vanaf mijn eerste lijntje.
"SPIRITU LIBERUM"
Dr Pepper
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: ma nov 02, 2015 9:23 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Dr Pepper » di nov 03, 2015 11:06 pm

dasfalco schreef:
Dr Pepper schreef:Pepgoeie topic!!
Gebruik nu al 6 jaar aaneen dagelijks pep (pepperoni, superman) laten we zeggen een grammetje per dag. Daarbij eet en slaap ik normaal en moet zeggen dat ik het elke dag gewoon veels te leuk vind en ondervind totaal geen merkbare negatieve effecten.
Ik zit 6 jaar tussen fase 2 en 3. Opmerkelijk zeg!!!

Sorry ,dit kan k niet serieus nemen ,ofwel lult ie een eind weg ofwel is het dubbel


Beetje jammer van je sceptische houding. Wat bedoel je 'dubbel'
"SPIRITU LIBERUM"
Dr Pepper
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: ma nov 02, 2015 9:23 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Prototype » di nov 03, 2015 11:14 pm

Dubbelaccount.
Maar dat ben je niet.

Deel je ervaring met speed trouwens, toen ik nog dagelijks snoof ( zeker geen gram, 250mg/ dag ofzo ) at en sliep ik ook gewoon en ondervond, behalve speedverslaving, ook verder weinig problemen.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor nummerbijpakker » vr nov 06, 2015 3:05 am

nummerbijpakker
Experimenterende Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 33
Geregistreerd: wo apr 23, 2014 1:20 am
Woonplaats: utrecht

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Fool » vr nov 06, 2015 3:51 pm

dasfalco schreef:Kleine opmerking terzijde,bluelight is een internationale site en globaal gezien is speed een synoniem vr methamfetamine ipv het amfetaminesulfaat dat we hier allen liefhebben.
Nu vraag k me af of deze fases niet gebaseerd zijn op een methverslaving?

http://www.bluelight.org/vb/threads/461 ... rn-to-Hate

Nop
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Poseidon » vr nov 06, 2015 4:15 pm

Idd. Dat heavy spul noemen ze in de States over het algemeen gewoon meth als ze het afkorten.
Overigens is 'gewone' amfitamine in de USA vrij moeilijk te verkrijgen. Een gram kost daar rond de $50.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Perry » vr nov 06, 2015 4:31 pm

Fool schreef:
dasfalco schreef:Kleine opmerking terzijde,bluelight is een internationale site en globaal gezien is speed een synoniem vr methamfetamine ipv het amfetaminesulfaat dat we hier allen liefhebben.
Nu vraag k me af of deze fases niet gebaseerd zijn op een methverslaving?

http://www.bluelight.org/vb/threads/461 ... rn-to-Hate

Nop

Ook, als ik t goed begrijp. Wordt op amfetamine in general gericht, maar zal ook een gelijkend schade patroon zijn, al gaat t sneller bij meth
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Spacer » di nov 24, 2015 9:55 pm

Ik ben op me 13e begonnen met speed, in het begin pakte ik redelijk weinig 1 tot 2 sleutel puntjes op een avond was al gegarandeerd goed om een hele fijne geweldige nacht te hebben, dit deed ik meestal ook in het weekend en maar 1 avond. Rond me 16e gebruikte ik dagelijks en sloeg vaak nachten over meestal 3 achter elkaar, toen ben ik snel achter uit gegaan kreeg last van paranoia gedachten en heb een paar keer een psychose gehad, zo heftig zelfs dat ik me ouders aanviel en dat agenten met getrokken wapens naar binnen moesten komen, heb toen spoed opname detox gehad. Nadat ik uit de kliniek kwam gelijk weer begonnen werd weer als snel para enz. er kwam nog GHB bij op me 17e was ik een keer zo psychotisch dat ik een fles GHB achter over goot omdat ik het allemaal niet meer aan kon, werd wakker op de IC daarna paar maanden behandeld geweest bij Iriszorg. Ben toen paar maanden clean geweest maar daarna toch weer terug gevallen in gebruik. Op me 18e heb ik een overval gepleegd en heb toen 3jaar en een paar maanden vast gezeten, toen ik vrij kwam ging het in het begin erg goed heb in de gevangenis me diploma vmb-tl alsnog gehaald en ben van daaruit ook begonnen met een MBO4 opleiding maar ben sinds kort weer terug aan het gebruiken na een paar tegenslagen: afgelopen donderdag begon met ghb, toen een dikke lijn natuurlijk heel de nacht niet geslapen zelfs niet na 2 buisjes g, vrijdag dus maar door aan de g en toen 's middags nieuwe nak gehaald lekker door getapt van de g en toen wou ik 's morgens wou ik wel is slapen dus buisje g en 2 diatjes 10mg gepakt, nog steeds de slaap niet kunnen vatten dus toen maar niet meer verder genakt en zaterdag 's avonds nog 2 diatjes genomen heeeerlijk geslapen. Zondag niks gedaan. En maandag 2 kleine nakkies op 20-30mg per stuk, maandag avond ook gewoon redelijk geslapen. Vandaag had ik een examen voor rekenen op school was kei zenuwachtig ervoor dus om 09.00 opgestaan ff wat gegeten en toen 09.30 100mg genakt, toen ik op school was 10.20 nog weer 100mg genakt rond 2uur ging ik me wat slecht voelen erg trillen en merkte dat ik slechte doorbloeding had (blauwe handen) :p Dus rond 15.uur een buisje g naar binnen ging het weer lekker. Nu kreeg ik ineesn weer zo koud en trillen dus net nog een buisje g erin gegooid. Denk dat k vannacht niet ga kunnen slapen en ik voel me redelijk zwakjes/grieperig...

#Speedfreak #Peplam
Spacer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 32
Geregistreerd: di maart 03, 2015 11:46 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Spacer » di nov 24, 2015 10:08 pm

Ik ben telkens vrij snel in fase 4, zo had ik na die 3 jaar vast gezeten te hebben niets gebruikt na 1 of 2 lijntjes al last van die negatieve body load zelfs nog tijdens de werking.... :(
Spacer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 32
Geregistreerd: di maart 03, 2015 11:46 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Perry » di nov 24, 2015 10:15 pm

Ik denk dat ik uren naar jou verhalen zou kunnen luisteren. Niet omdat ik de inhoud zou waarderen, maar om je denkwijzen te analyseren, aangezien je compleet anders denkt dan ik. (Niet naar het gebruik kijkende)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Spacer » di nov 24, 2015 11:49 pm

JongGeleerd schreef:Ik denk dat ik uren naar jou verhalen zou kunnen luisteren. Niet omdat ik de inhoud zou waarderen, maar om je denkwijzen te analyseren, aangezien je compleet anders denkt dan ik. (Niet naar het gebruik kijkende)


Doel je op mijn post?
Spacer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 32
Geregistreerd: di maart 03, 2015 11:46 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor djeemen » wo nov 25, 2015 1:08 am

@Spacer je lost je problemen met drugs op met meer drugs, en problemen in je leven los je ook op met dope... Dat kan niet goed gaan natuurlijk he.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Prototype » do nov 26, 2015 10:22 pm

djeemen schreef:@Spacer je lost je problemen met drugs op met meer drugs, en problemen in je leven los je ook op met dope... Dat kan niet goed gaan natuurlijk he.

En toch denkt iedereen dat ze zelf de uitzondering zijn om er vervolgens op de moeilijke manier achter te komen dat dat nooit goed gaat.
Mijzelf incluis. :para:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Perry » vr nov 27, 2015 2:19 am

Fase JG: Niet op tijd nieuwe halen en in slaap vallen voor tiny :smokin:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor spikeycloud » zo mei 01, 2016 11:56 am

Geldt dit eigenlijk ook voor de fluor amfetamines? 4-FA, 2-fa, 2-FMA etc?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Prototype » zo mei 01, 2016 12:36 pm

4 :s
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor fredrik » zo mei 08, 2016 1:46 am

Op het moment denk ik dat ik in 4 zit, maar regelmatig kan ik me ook in 6 vinden.
Avatar gebruiker
fredrik
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 435
Geregistreerd: za nov 14, 2015 5:44 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor fredrik » zo mei 08, 2016 2:31 am

Druks schreef:Regelmatig in 6? Al een psychose te pakken gehad dan? Vertel eens wat meer over de katers in 4 en 6?


Ik durfde een hele poos de deur niet meer uit en doe dat nog steeds alleen strikt noodzakelijk, zowat elke pas om me heen kijkend of ik niet gevolgd word en het eerst wat ik doe wanneer ik in een nieuwe omgeving kom is kijken op welke manieren ik daar wel zou kunnen. Ook heb ik vaak last van rare gedachtes, bijvoorbeeld wanneer ik iemand zie bedenk ik dat ik hem wel eens neer zou kunnen slaan, en dan lukt het ooit maar net om zoiets niet te doen.

Op mijn dieptepunt zat ik 24/7 in huis, alle gordijnen dicht, zover mogelijk van ramen en deuren weg blijven en zonder licht. Toen mijn eten op was heb ik bijna een week niet gegeten omdat ik niet naar de winkel durfde.

Ik ontken stellig dat ik een psychose heb gehad, maar psychisch ben ik alles behalve in orde.
Avatar gebruiker
fredrik
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 435
Geregistreerd: za nov 14, 2015 5:44 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor spikeycloud » zo mei 08, 2016 2:09 pm

Ik wil ook voor een tijdje gaan stoppen (fluor amphs). De laatste keer was koningsdag en ik heb daar maarliefst bijna een week negatieve effecten gehad. En zelfs nu voel ik me niet top. Dit zal natuurlijk niet alleen door de stims komen maar dan nog.

Schat wel dat ik nog in fase 2-3 zit.

fredrik schreef:
Druks schreef:Regelmatig in 6? Al een psychose te pakken gehad dan? Vertel eens wat meer over de katers in 4 en 6?


Ik durfde een hele poos de deur niet meer uit en doe dat nog steeds alleen strikt noodzakelijk, zowat elke pas om me heen kijkend of ik niet gevolgd word en het eerst wat ik doe wanneer ik in een nieuwe omgeving kom is kijken op welke manieren ik daar wel zou kunnen. Ook heb ik vaak last van rare gedachtes, bijvoorbeeld wanneer ik iemand zie bedenk ik dat ik hem wel eens neer zou kunnen slaan, en dan lukt het ooit maar net om zoiets niet te doen.

Op mijn dieptepunt zat ik 24/7 in huis, alle gordijnen dicht, zover mogelijk van ramen en deuren weg blijven en zonder licht. Toen mijn eten op was heb ik bijna een week niet gegeten omdat ik niet naar de winkel durfde.

Ik ontken stellig dat ik een psychose heb gehad, maar psychisch ben ik alles behalve in orde
.


Holy shit, dat klinkt erg extreem. Dat het zon negatieve effecten kan hebben. Men zegt dat alcohol slechter voor je is. Maar bij die kater ben je hoogstens een dag je ziek en daarna ben je weer gewoon de oude..dat is hierbij wel anders..
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor spikeycloud » zo mei 08, 2016 4:02 pm

Wormenkrabber schreef:na 6 weken elke dag snuiven en slikken (amfetamine) en soms een beetje crystal meth...ik kan gewoon geen mens meer verdragen. durf geen contact meer te maken. aankijken doe ik niet meer, praten al helemaal niet meer...eten bestel ik via internet. als ik echt echt echt iets moet doen met mensen dan slik ik hoge dosis benzo's. en dan durf ik het wel weer een beetje maar liever niet zeg maar, hihihihihihihihi


En onder invloed?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Frissa » di mei 10, 2016 9:30 pm

ik zit in de frissa fase
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor Knabbel » wo mei 11, 2016 11:50 pm

Frissa schreef:ik zit in de frissa fase


De nasale fase zou Freud het noemen
''hou je bek ik moet ook herstellen van je kanker knabbelkut stinkhoer'' ~ Frissa

Avatar gebruiker
Knabbel
Aspergeplukker
Donateur
Offline
 
Posts: 582
Geregistreerd: vr feb 28, 2014 4:28 pm

Re: De verschillende fases bij speedgebruik

Berichtdoor djeemen » zo mei 15, 2016 9:09 am

Knabbel schreef:
Frissa schreef:ik zit in de frissa fase


De nasale fase zou Freud het noemen


Freud was meer van de coca ipv amf :snort:
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron