618157 schreef:Drugslover43 schreef:@618157 Wat is eigenlijk je probleem? En wat is vervolgens je probleem met mijn mening? Want ik ventileer slechts mijn mening en ik weet best dat t geen wetenschappelijk in the lancet is.
Wat maakt t uit of mijn speed al dan niet is getest? Ik wilde alleen duidelijk maken dat je na een tijd gebruiken best weer in fase 1 kan komen! En ik weet toch zeker zelf t beste wat ik voel. Bovendien slaat je vijandige toon nergens op. Jij hebt vast geen goeie shit op omdat je zo vreemd reageert, maar maak dat niet mijn probleem. Volgens mij is t probleem dat je of niet goed kunt lezen of dat je geen verstand van drugs hebt!
Verreweg mijn meeste amfetamine is dexamfetamine en dat is sowieso altijd zuiver want wordt ergens vlakbij Rotterdam door een centrale apotheek legaal gefabriceerd! Welk bewijs heb je nog meer nodig dat ik eerste klas speed consumeer! En die enkele keer dat ik gewoon illegale speed gebruik weet ik ook na 1 bommetje of t goed is of niet. Als je van 250mg zeker 8 uur strak staat en je een enorm euforisch gevoel dan weten de kenners wel dat ze goed spul hebben, heb je toch zeker geen testcentrum voor nodig. Paar weken geleden had ik op een ander adres speed gehaalt en daarvan viel ik bijna in slaap, dan weet je dus dat je shit hebt gescoord, heeft ook geen enkele kenner een testcentrum voor nodig. Xtc pillen heb ik overigens wel graag getest omdat daar een enkele keer vergif in gestopt word. Maar speed is een heel ander verhaal dat wordt hooguit met cafeïne versneden das vervelend maar vrij onschuldig in verhouding tot sommige xtc in t verleden. Bovendien kun je heel gemakkelijk je speed wassen met aceton zo verwijder je alle cafeïne en heb je daar sowieso geen last meer van.
Maar nogmaals daar ging de strekking van mijn verhaal helemaal niet over, dat heb jij er slechts van gemaakt!
Ik wou slechts aantonen dat je met een beetje geluk en een beetje boerenslimheid gemakkelijk een paar fases kunt zakken na enige tijd maar bovenal wilde ik aantonen dat fase 1 vrij makkelijk weer haalbaar is als je in fase 2 of zelfs fase 3 zit. Heb dit uitgebreid besproken met een aantal andere speedfreaks en die bevestigden mijn stelling. Zullen op t forum ook genoeg mensen zijn die speed gebruiken en zich in mijn stelling herkennen. Mensen die t niet met me eens zijn ook graag reageren maar dan wel met onderbouwing als t ff kan
Je hele stijl van schrijven is zo dubbel Hoezo is nou mijn hele stijl van schrijven weer dubbel, net of ik hier de moeite zou doen er een dubbele agenda op na te houden. Voor de rest schrijf k heel redelijk Nederlands met een vrij normale zinsopbouw, hooguit zou je me langdradig kunnen noemen, maar ik lul nou eenmaal graag das de aard van t beestje.
Maar je had me niets meer te melden dus houden we t hier gewoon bij, is ook prima hoor.
.....
Vanaf de eerste zin die je typte had ik je door, en ik ga nie meer happe nie.....
toedels als t ff kan
JongGeleerd schreef:@Drugslover43 Je ziet de reacties op jouw posts hier als een persoonlijke aanval, maar geloof me: Men zal echt niet zo uitgebreid moeite steken in het typen van een bericht dat als doel heeft jou de grond in te trappen.
Men reageert met zo'n stellende en dwingende toon, omdat de dingen die jij post betreffende je gebruik zo ontzettend ver staat van wat het gros hier als nog enigszins verantwoord acht. De toon komt voort uit bezorgdheid omtrent jouw fysiek & psychisch welzijn. Ik schat in dat anderen evenals ik de gedachte hebben dat, wanneer je niet zo snel mogelijk inziet hoe roekeloos je met drugs omgaat, het nooit lang kan duren voordat je er kapot aan gaat.
Doordat het voor ons allemaal absurd klinkt, vind ik het iig lastig om zorgen te uiten en advies te geven vanuit mijn waarheid zonder dit denigrerend te doen overkomen. Misschien is echter de aanpak gewoon fout en geeft je manier van posten een foutief beeld weer. Bij deze dus een alternatieve benadering.
Allereerst: Persoonlijk ben ik van mening dat je keuzes helemaal aan jezelf zijn, maar ben ik bang dat je overschat hoeveel kennis je beheerst over de middelen die je naar binnen werkt of over het belang van die kennis om je gebruik niet desastreuze gevolgen te doen hebben.
Dat gezegd hebbende:
-Hoeveel informatie heeft iemand naar jouw mening grofweg nodig om verantwoord te kunnen gebruiken?
-Welke eventuele consequenties van je gebruik zie jij als 'foutmarge' en ben je op voorhand al bereid voor in te staan, mocht iets niet naar verwachting verlopen?
-Waar heb je het genoemde percentage, 73%, vandaan?
-Hoe heb je jezelf geïnformeerd betreffende drugs?
-Hoe sta je tegenover de genoemde 'angst'?
Ik hoop dat deze benadering de communicatie soepeler doet verlopen
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
psychedelic23 schreef:Het is niet omdat ik nu en dan een kanarie uitwring, dat ik de mogelijkheden van een dweil onderschat !
Ivo schreef:Ik denk dat een aantal reacties ook zijn omdat je dingen als onzin gaat afschilderen waar de meeste mensen in grote lijnen mee akkoord gaan...
Ik zeg niet dat alles wat in die fases zomaar waar is, maar na "amper" 2 maanden en geen enkele nacht doorhalen gaan de meeste mensen inderdaad nog veel effect hebben van hun dex. Toen ik het zoals in fase 3 gebruikte, had ik ook nog euforie. Als je goed eet, slaapt en jezelf verzorgt kan dat perfect.
Het is geen precieze wetenschap, iedereen is anders. Het is eerder een waarschuwing dat je moet gaan uitkijken als je speed begint te gebruiken om dingen gedaan te krijgen, euforie of niet. En het is al helemaal een waarschuwing als je dingen uit de latere fases begint te herkennen, ook al ervaar je dan nog steeds euforie. Als je ziet wat speed op lange termijn kan doen met mensen is dit zeker geen onnodige waarschuwing en hopelijk een trigger voor mensen om eens kritisch naar hun gebruik te kijken.
Perry schreef:Met "die mensen luisteren gewoon niet." wek je bij mij de indruk dat je deze persoon niet erg tactisch benadert. Je probeert hem te overtuigen van jouw waarheid en staat niet open voor zijn perspectief. Je hebt bij voorbaat al besloten dat zijn visie onzin is en neemt hiermee een superioriteitspositie in. Jij weet hoe het zit en zal het hem wel even vertellen.
Bovendien klinkt het voor mij alsof je aanneemt dat hij vanuit dezelfde waarden beoordeelt wat de juiste keuzes zijn, wat pittig arrogant zou zijn. Iedereen heeft zijn/haar individuele criteria, niet iedereen heeft jouw doelstellingen.
Perry schreef:Met "die mensen luisteren gewoon niet." wek je bij mij de indruk dat je deze persoon niet erg tactisch benadert. Je probeert hem te overtuigen van jouw waarheid en staat niet open voor zijn perspectief. Je hebt bij voorbaat al besloten dat zijn visie onzin is en neemt hiermee een superioriteitspositie in. Jij weet hoe het zit en zal het hem wel even vertellen.
Bovendien klinkt het voor mij alsof je aanneemt dat hij vanuit dezelfde waarden beoordeelt wat de juiste keuzes zijn, wat pittig arrogant zou zijn. Iedereen heeft zijn/haar individuele criteria, niet iedereen heeft jouw doelstellingen.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Perry schreef:Je probeert hem te overtuigen van jouw waarheid en staat niet open voor zijn perspectief. Je hebt bij voorbaat al besloten dat zijn visie onzin is en neemt hiermee een superioriteitspositie in. Jij weet hoe het zit en zal het hem wel even vertellen.
Druks schreef:Dat klinkt als een depressie.
Perry schreef:Ik snap niet precies wat je bedoelt, maar het klinkt alsof je zegt dat het voelt alsof je leven geleefd wordt, ipv dat je zelf leeft?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten