Moonlight Fanatic schreef:Hihi 618157,
Ben je al eens para gaan winkelen?
Moonlight Fanatic schreef:Hihi 618157,
618157 schreef:Moonlight Fanatic schreef:Hihi 618157,
Zo leuk is dat niet
en ben soms van mezelf al "para" /angstig genoeg.
Maar heb toch een keer of 3 a 4 inmiddels een half vol boodschappen karretje of mandje laten staan in de winkel omdat ik dacht ik moet hier weg ik moet hier weg ik krijg geen lucht....
spikeycloud schreef:618157 schreef:Moonlight Fanatic schreef:Hihi 618157,
Zo leuk is dat niet
en ben soms van mezelf al "para" /angstig genoeg.
Maar heb toch een keer of 3 a 4 inmiddels een half vol boodschappen karretje of mandje laten staan in de winkel omdat ik dacht ik moet hier weg ik moet hier weg ik krijg geen lucht....
Die para dingen zijn natuurlijk alleen maar gedachtes in je hoofd. Maar het moment dat je erin zit dan beleef je het ook echt zo.
spikeycloud schreef:Maare 618157 zal dal dat niet door de stimulanten kunnen komen? Stimulant veroorzaakte delusies die nuchter blijven hangen?
Van die delusies waarvan bewijs is dat het onzin is maar je het toch de heletijd blijft denken?
618157 schreef:spikeycloud schreef:Maare 618157 zal dal dat niet door de stimulanten kunnen komen? Stimulant veroorzaakte delusies die nuchter blijven hangen?
Van die delusies waarvan bewijs is dat het onzin is maar je het toch de heletijd blijft denken?
Nee had daarvoor ook al wel eens betrekking ideeën.
Je moet gewoon echt effe kappen met drug maat, das beter voor je.
spikeycloud schreef:618157 schreef:spikeycloud schreef:Maare 618157 zal dal dat niet door de stimulanten kunnen komen? Stimulant veroorzaakte delusies die nuchter blijven hangen?
Nee had daarvoor ook al wel eens betrekking ideeën.
Je moet gewoon echt effe kappen met drug maat, das beter voor je.
Ja ik weet het helaas is dat vaak easier said than done. Maar ik schijn tegenwoordig zelfs niet eens meer iets van a-pvp te voelen. Dus heb waarschijnlijk een tolerantie van hier tot tokio. Maar het gekke is dat je toch blijft hopen. Omdat de buurman wel wat blijft voelen met relatief een lichte kater.
Maar ik merk de laatste tijd wel dat het leven of de zelf extreem genadeloos is als het gaat om stimgebruik van mij. Groot probleem is dat ik fatsoenlijke sex ook onbewust koppel met stims. En dat maakt het enorm lastig om ze niet te pakken aangezien dat soort dingen enorm belangrijk voor me zijn, maar niet lijken te vervullen sober. Dat is in de tegenwoordige tijd zon sterk patroon geworden dat ik bij voorbaat het hele moment al de grond in boor. Dat is ook als je een vrouw ziet die je leuk vind, dan komt meteen dat klote gevoel naar boven dat je er niet van genieten kan.
Maarja op stims wordt ik er ook niet meer koud of warm van dus heb geen andere keuze dan een tijdje te kappen met die ongein.
verneukeratief schreef:Vind dit best krom gesteld frog. Je gebruikt toch juist dope om rust in je kop te krijgen?
verneukeratief schreef:Vind dit best krom gesteld frog. Je gebruikt toch juist dope om rust in je kop te krijgen?
R1992 schreef:Mijn ervaring is bij welke drug dan ook je bepaalde fases doorgaat.. helaas word het altijd minder. Ben je te ver gegaan in t verleden zoals ik, maakt een lange clean tijd geen verandering.. je eindigd waar je gestopt was. Zowel niet direkt dan in hele korte tijd
spikeycloud schreef:verneukeratief schreef:Vind dit best krom gesteld frog. Je gebruikt toch juist dope om rust in je kop te krijgen?
Dat is met mijn hoofd onbegonnen werk
Toch blijf ik het raar vinden hoe groot het contrast tussen een low en high is. Je bent letterlijk een totaal ander persoon. Toch gek hoeveel invloed neurotransmitters hebben. Bij mij is het verschil tussen een high en low zo groot dat het een andere realiteit lijkt.
Perry schreef:spikeycloud schreef:verneukeratief schreef:Vind dit best krom gesteld frog. Je gebruikt toch juist dope om rust in je kop te krijgen?
Dat is met mijn hoofd onbegonnen werk
Toch blijf ik het raar vinden hoe groot het contrast tussen een low en high is. Je bent letterlijk een totaal ander persoon. Toch gek hoeveel invloed neurotransmitters hebben. Bij mij is het verschil tussen een high en low zo groot dat het een andere realiteit lijkt.
Gek? Ik vind het alles behalve gek, maar okee...
@Frissa same met benzooi. Dissos zijn helaas wat hardnekkiger
R1992 schreef:Mijn ervaring is bij welke drug dan ook je bepaalde fases doorgaat.. helaas word het altijd minder. Ben je te ver gegaan in t verleden zoals ik, maakt een lange clean tijd geen verandering.. je eindigd waar je gestopt was. Zowel niet direkt dan in hele korte tijd
618157 schreef:verneukeratief schreef:Vind dit best krom gesteld frog. Je gebruikt toch juist dope om rust in je kop te krijgen?
Diazepam ja-geen stims- gaat trouwens erg goed met mijn dia gebruik weet je, maar goed en al zou ik ik dope gebruiken om rust in mijn kop te krijgen mag ik dan niet een ander iets zeggen of een advies geven iets toewensen op het gebied van afbouwen?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maus schreef:618157 schreef:verneukeratief schreef:Vind dit best krom gesteld frog. Je gebruikt toch juist dope om rust in je kop te krijgen?
Diazepam ja-geen stims- gaat trouwens erg goed met mijn dia gebruik weet je, maar goed en al zou ik ik dope gebruiken om rust in mijn kop te krijgen mag ik dan niet een ander iets zeggen of een advies geven iets toewensen op het gebied van afbouwen?
Mijn lieve psychiater vindt dat ik rust in mijn hoofd krijg van Dex én benzo’s.
Ik vind dat ook wel
OT: sterkte met minder stims gebruiken spikeycloud
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten