missPanda schreef:Heisenburger schreef:Speedy's nemen hier genoeg ruimte in hoor :') Als je 'n nieuw topic besluit te maken kan je er wel naar linken vanaf hier. En ik wil 't wel uittypen als verhaal als je punten stuurt die ik erin moet stoppen, maar heb weinig ervaring met coke, omdat 't voor mij gewoon absoluut z'n geld niet waard is. Nooit geweest. Slechts 1 keer echt leuke effecten mee gehad (toen ik kanker zat was), maar een half uur later, toen ik zou bijpakken, was ik 't kwijt, dus die ervaring all-together is ook al niet positief.
Die ervaring had ik in t begin ook. Maar ik heb verschillende vrienden/vriendjes gehad waar het gewoon wekenlang elke dag op de spiegel lag.. en dan gaat het steeds beter smaken. Vergelijk het met een vage kennis in je vriendenkring waar je in eerste instantie geen klik mee hebt, maar als je die eenmaal beter leert kennen dan word je uiteindelijk toch beste maatjes. Want diegene is er altijd voor je als je hem nodig hebt, en hij heeft overal een geniale oplossing voor, en smaakt uiteindelijk toch best lekker
Als ik moet kiezen tussen een uitje met m'n jeugdvriend, die er altijd voor mij is geweest en er waarschijnlijk ook altijd voor mij zal zijn, of een vage kennis, waar ik niet echt een beeld van heb kunnen schetsen, maar die mogelijk zal groeien tot mijn nieuwe beste vriend, is mijn keuze al snel gemaakt... Waarom zou ik voor een kans op een leuke ervaring gaan als ik die ook gegarandeerd kan krijgen? En dan heb ik nog niet eens genoemd dat het uitje met de kennis 5x zo duur is en 10x zo kort duurt.