Fristiboi7 schreef:Dat klinkt niet best jongen, sterkte!
Ano schreef:Fristiboi7 schreef:Dat klinkt niet best jongen, sterkte!
ik functioneer nog goed genoeg, geen reden voor paniek
Ano schreef:Fristiboi7 schreef:Dat klinkt niet best jongen, sterkte!
FalBeFal schreef:JongGeleerd schreef:Falco 2016: ✞
correctie,2021.Ik wil bij de 27 club horen
JongGeleerd schreef:Gast, ik ben 3 dagen wakker, verwacht niets van me
JongGeleerd schreef:Ik word liever niet psychotisch als m'n moeder nog thuis is en bijna op vakantie gaat...
DolfBeDolf schreef:JongGeleerd schreef:Ik word liever niet psychotisch als m'n moeder nog thuis is en bijna op vakantie gaat...
Wel als je moeder weg is dus?
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Aebi schreef:Fase 1
Gele Banaan schreef:Ano schreef:Fristiboi7 schreef:Dat klinkt niet best jongen, sterkte!
Het niet willen zien is inderdaad een kenmerk in die fase.
DolfBeDolf schreef:JongGeleerd schreef:Ik word liever niet psychotisch als m'n moeder nog thuis is en bijna op vakantie gaat...
JongGeleerd schreef:DolfBeDolf schreef:JongGeleerd schreef:Ik word liever niet psychotisch als m'n moeder nog thuis is en bijna op vakantie gaat...
Nouja, dan kan 't over zijn voordat ze terugkomt
JongGeleerd schreef:Ze kan me nu al nauwelijks tolereren Ze vindt me ronduit vermoeiend als ik thuis ben en maakt zich enkel zorgen als ik weg ben
JongGeleerd schreef:Ze kan me nu al nauwelijks tolereren Ze vindt me ronduit vermoeiend als ik thuis ben en maakt zich enkel zorgen als ik weg ben
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten