Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Ik zit in mijn levensfase
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
SpeedY schreef:ik zit nog steeds in fase 2, denk ik,
want ik heb niet het gevoel dat ik pep MOET gebruiken om uberhaupt iets te doen.
maar, waar ik vroeger bij gebruik echt van alles wilde gaan doen en ik het hele huis verbouwde,
heb ik dat nu wel veel minder..
dus, misschien dat ik op het randje zit?
Prototype schreef:SpeedY schreef:ik zit nog steeds in fase 2, denk ik,
want ik heb niet het gevoel dat ik pep MOET gebruiken om uberhaupt iets te doen.
maar, waar ik vroeger bij gebruik echt van alles wilde gaan doen en ik het hele huis verbouwde,
heb ik dat nu wel veel minder..
dus, misschien dat ik op het randje zit?
Maak dat de kat wijs.
missPanda schreef:Is er ook zo'n fase-indeling voor cocaïnegebruik?
Poseidon schreef:missPanda schreef:Is er ook zo'n fase-indeling voor cocaïnegebruik?
Moeilijk en zeker geen eentje die overeenkomsten met amfetamine vertoont. Vooral omdat coca weinig tot geen tollerantie met zich meebrengt. Het blijft i.t.t. speed jaar in jaar uit zijn werk doen. Er valt wel dikwijls bij zwaar, chronisch gebruik na verloop van tijd een groeiende paranoïa te signaleren. Des te langer je het gebruikt, des te meer gaan de verdovende aspecten van sosa overheersen.
De krachtige aanwezigheid daarvan maakt het m.i. discutabel om van een echte upper te spreken.
Een opvallend kenmerk is dat circa 89% van de cocaïne-gebruikers na 8 tot 10 jaar spontaan stopt met het consumeren ervan.
Moeilijk en zeker geen eentje die overeenkomsten met amfetamine vertoont
Een opvallend kenmerk is dat circa 89% van de cocaïne-gebruikers na 8 tot 10 jaar spontaan stopt met het consumeren ervan.
Als het te offtopic is, mag een groene dit verplaatsen hoor.
Heisenburger schreef:Speedy's nemen hier genoeg ruimte in hoor :') Als je 'n nieuw topic besluit te maken kan je er wel naar linken vanaf hier. En ik wil 't wel uittypen als verhaal als je punten stuurt die ik erin moet stoppen, maar heb weinig ervaring met coke, omdat 't voor mij gewoon absoluut z'n geld niet waard is. Nooit geweest. Slechts 1 keer echt leuke effecten mee gehad (toen ik kanker zat was), maar een half uur later, toen ik zou bijpakken, was ik 't kwijt, dus die ervaring all-together is ook al niet positief.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten