Frerball schreef:Ik ben een stuk langer dan hij, kan het daarmee te maken hebben?
Hoeveel kan ik er volgens jullie nemen?
Prototype schreef:Piotr schreef:Mijn arts en de apotheker vertelde mij dat dex pas werkt na enkele dagen gebruikt te hebben, maar dat is toch bullshit? Ben er niet tegenin gegaan omdat ik niet wou laten blijken dat ik er toch wel wat verstand van had, maar ik vind het maar een vreemde logica.
Jup dat kreeg ik ook te horen bij ritalin.
Klopt echter niks van.
Frerball schreef:Hallo allemaal,
Ik heb van een goede vriend van mij 5mg Dexamfetamine pilletjes gekregen (hij krijgt ze van de apotheker op recept) om te helpen bij het leren voor de tentamens. Hij gaf mij dit mee:
- 1 pilletje per keer,
- niet na 18.00u (geen nachtrust)
- niet teveel achter elkaar
Echter heeft het bij mij denk niet het effect als dat het bij hem heeft..
Ik ben een stuk langer dan hij, kan het daarmee te maken hebben?
Hoeveel kan ik er volgens jullie nemen?
Ik merk wel dat het werkt, maar dat gevoel gaat binnen een kwartier eigenlijk weer weg..
Heb er om 18.00u 2 genomen, maar heb nu geen bijwerkingen meer die ik in het begin wel even voel..
Graag uw hulp
P.S. ik ben een absolute leek als het op dexamfetamine aan komt!
FRESH schreef:Prototype schreef:Piotr schreef:Mijn arts en de apotheker vertelde mij dat dex pas werkt na enkele dagen gebruikt te hebben, maar dat is toch bullshit? Ben er niet tegenin gegaan omdat ik niet wou laten blijken dat ik er toch wel wat verstand van had, maar ik vind het maar een vreemde logica.
Jup dat kreeg ik ook te horen bij ritalin.
Klopt echter niks van.
Ah, ik weet niet wat hun verstaan onder "werken"? In feite MERK je na 20min al dat je dex ingenomen hebt, de effecten zijn gewoon erg snel aanwezig, maar ze doelen vast op iets van medicatie opbouwen in je lichaam ofzo..
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
PyraPhenidate schreef:Ja deze soort amfetamine lijkt mij zeer interessant.
Na jaren speed gebruik was ik het "verdrugste" gevoel na een dag of feestje wel zat.
Ritalin gaf me een soort van gevoel om de eerste high ervan te chasen, uiteindelijk te veel te nemen. Die is dus niks voor mij.
Moet eens wat mensen met ADHD in mijn vriendenkring gaan vragen of zij dit middeltje hebben mijn interesse is groots!
Lijkt me leuk om deze ooit van mijn lijst af te strepen en te beoordelen.
Frog schreef:ik zal ook wel wat lusten
PyraPhenidate schreef:Frog schreef:ik zal ook wel wat lusten
Wat een gelijkgestemdheid! Alleen het vinden ervan zal nog een hele klus wezen
Frog schreef:Ik heb gisteren 50 mg Dexamfetamine genomen, nu wil ik vanavond er weer aan.
Is er al veel tolerantie opgetreden, en zo ja wat is dan een dosis die aan te raden is volgens jullie zodat ik het goed voel?
Frog schreef:Frog schreef:Ik heb gisteren 50 mg Dexamfetamine genomen, nu wil ik vanavond er weer aan.
Is er al veel tolerantie opgetreden, en zo ja wat is dan een dosis die aan te raden is volgens jullie zodat ik het goed voel?
Niemand, een antwoord zou zeer welkom zijn dan kan ik wat bijpakken, ondertussen struin ik googel af ook etc.
Prototype schreef:Frog schreef:Frog schreef:Ik heb gisteren 50 mg Dexamfetamine genomen, nu wil ik vanavond er weer aan.
Niemand, een antwoord zou zeer welkom zijn dan kan ik wat bijpakken, ondertussen struin ik googel af ook etc.
Mg of 60 zul je wel even zoet mee zijn.
Fristiboi7 schreef:Pas wel een beetje op jezelf hoor Frog!
Frog schreef:ik leef nog en thnx ik doe voorzichtig ^_^
Eurus schreef:Ik was altijd zo'n brave jongen, maar toen de doc me dit 5 jaar geleden voorschreef vond ik het iets te leuk. Toen is mijn interesse in drugs ontstaan. Bedankt doc.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Albert Einstein schreef: