No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
BOOBS schreef:kan iemand me wat meer over dex vertellen(dosis werking e.d)? Ik heb geen topic kunnen vinden?
Snoeper schreef:Ben hier erg benieuwd naar geworden. Waarschijnlijk krijg ik deze week een gram binnen en binnenkort eens testen.
Krijg je van deze ook een strak gezicht en grote ogen zoals met pep of kan ik me hiermee gewoon normaal tussen bekenden mengen?
Snoeper schreef:Tnx voor de snelle reactie. Ben heel benieuwd. Hopelijk volgend weekend eens testen.
35 mg in een cappie en eens zien wat er gebeurt.....
Saikedellik schreef:Ik ben fan. Al dagen heb ik het huis niet opgeruimd, afwas laten staan, geen was gedraaid... Heb het 3 kwartier terug genomen, 35mg, en heb meteen al zin om dingen te doen! Heb gedouched, een wasje gedraaid, ga zo es lekker afwassen, en daarna hopelijk nog wat aan mn scriptie werken!
Euforie heb ik ook niet ofzo, het is gewoon lekker energie hebben om dingen te doen, vooral nuttige dingen voelen erg goed
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten