Saikedellik schreef:Pfff wat een autistendrug zeg.
endymion schreef:40 mg dex retard en 15 mg dex sulfas per dag op recept.
Ik vind het echt goed werken, ik had eerst ritalin en daar had ik veel meer bijwerkingen van.
Dex werkt veel rustiger, komt rustiger op en behoudt langer dezelfde werking. Bij ritalin was het op het laatst een kwartier tot een half uur goed gevoel en daarna onrustig, gespannen en nog meer craving naar verdovende shit.
Met dex kan ik m'n werk goed doen, goed concentreren, geeft motivatie, energieker, zonder dat ik er gespannen van wordt.
Maar vergelijk het niet met echte speed, dat is gewoon zoveel lekkerder.
Ik heb ook wel vaker pep gekocht waarvan werd gezegd dat het dex is maar is toch echt totaal anders dan m'n medicijnen hoor (en gelukkig maar).
En nee, dat ligt niet aan de dosering. Als ik teveel echte dex neem, mn medicijnen dus, dan voelt dat niet echt prettig aan.
Epicurus90 schreef:maar 1 gram pep kreeg ik wel weg wat 2 gram is over het algemeen ook maar 15-30% puur ook maar zou het in me leven niet proberen 1000mg van dex te nemen dan ga je dood iig dat denk ik ziekenhuis bezoekje word het zeker na 200 pillen dan dus over potentie gesproken is het wel baas volgens mij wou ik nog toevoegen
Petrovic schreef:Gebruik please interpunctie. Zonder is het nauwelijks te lezen!
Epicurus90 schreef:zal een puntje gebruiken lol ben visueel ingesteld, text is niet mijn besten ding en nee ik zit niet hard aan de bezos. behoorlijk duidelijk wat ik slick en hoeveel. snap je punt maar als je een punt mist en daar door de text die vrij duidelijk is niet meer lezen kunt beetje extreem. on topic is nu kut ik wil slaapen maar ben klaar wakker iemand tips?
Einstein schreef:Kan gewoon met een kleine hoeveelheid (demi)water als het goed is
Einstein schreef:Weet ik niet uit mijn hoofd Moet wel op de interwebs te vinden zijn en ik ga je verder ook niet helpen, anders overtreed ik straks de forumregels
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten