pillenvreter schreef:Epicurus90 schreef:zal een puntje gebruiken lol ben visueel ingesteld, text is niet mijn besten ding en nee ik zit niet hard aan de bezos. behoorlijk duidelijk wat ik slick en hoeveel. snap je punt maar als je een punt mist en daar door de text die vrij duidelijk is niet meer lezen kunt beetje extreem. on topic is nu kut ik wil slaapen maar ben klaar wakker iemand tips?
heb jij ooit op school gezeten?
Drugskonijntje schreef:Wat is een gemiddelde dosis?
Epicurus90 schreef:pillenvreter schreef:Epicurus90 schreef:zal een puntje gebruiken lol ben visueel ingesteld, text is niet mijn besten ding en nee ik zit niet hard aan de bezos. behoorlijk duidelijk wat ik slick en hoeveel. snap je punt maar als je een punt mist en daar door de text die vrij duidelijk is niet meer lezen kunt beetje extreem. on topic is nu kut ik wil slaapen maar ben klaar wakker iemand tips?
heb jij ooit op school gezeten?
Hoe bedoel je? wat is dat nou voor vraag! Weet niet wat jij doet maar ik vreet geen pillen voor me lol iig. En nee met mijn opleiding is niks mis en ik heb ook geen ding uitgezocht waar ik voor typen moet gelukig iig niks wat niet na te kijken valt! dus ik snap je beredeiring niet helemaal al had je ook gewoon een tip kunen geven, daar vroeg ik om! hoe te kunnen slaapen maar dat is gelukt en nu heb ik er geen last meer van. En niet om komentaar over mijn afgemaakte opleiding mbo4 vormgeven!
pillenvreter schreef:Epicurus90 schreef:pillenvreter schreef:heb jij ooit op school gezeten?
Hoe bedoel je? wat is dat nou voor vraag! Weet niet wat jij doet maar ik vreet geen pillen voor me lol iig. En nee met mijn opleiding is niks mis en ik heb ook geen ding uitgezocht waar ik voor typen moet gelukig iig niks wat niet na te kijken valt! dus ik snap je beredeiring niet helemaal al had je ook gewoon een tip kunen geven, daar vroeg ik om! hoe te kunnen slaapen maar dat is gelukt en nu heb ik er geen last meer van. En niet om komentaar over mijn afgemaakte opleiding mbo4 vormgeven!
Doe er maar gelijk een cursus nederlandse taal achteraan, kan van jou post geen chocola maken.
zonder tolerantie zou je van 5x 5mg zeker wat moeten voelen. Heb er zelf een keer 20 op en zonder tolerantie zou ik dat zeker niet doen.deman13 schreef:Een vriend van me heeft een strip met dexamfetamine sulfaat (5mg) gekregen.
Nu ga ik dat echt niet snuiven met bindmiddel en al. Maar hoeveel mg is een voelbare dosering voor een beetje boost op een feestje? Wil echt geen 20 pillen wegslikken voordat ik iets voel. Ik heb geen amfetamine-tolerantie.
Einstein schreef:Dat is nu juist de charme (en het gevaar) van (dex)amfetamine, dat je er niet zo'n over-the-top wause mongool van wordt als van bijvoorbeeld MDMA
Matheson schreef:Ik vind Dexamfetamine een van de betere drugs om met een vrij lage dosis de nacht door te komen. Ik kan me wel voorstellen dat mensen even het effect moeten herkennen, maar voor mij is de subtiele stimulatie, helderheid plus het sociale aspect fantastisch. Gebruik dit dan ook veel liever dan MDMA.
Matheson schreef:Yup. Heil de subtiele stimulatie.
Daderf schreef:Haha Dex fantopic? Count me in. Alleen men Dex is bijna op maar fan blijf ik toch haha
Petrozolam schreef:Zoveel duurder dan pep is het niet. Het blijft een goedkope drugs vind ik.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
FranX schreef:Als de goden het willen mogen we binnenkort kennis maken met Dex (dank alvast)
We zijn zeer benieuwd.
Popel, popel.
Ivo schreef:Petrozolam schreef:Zoveel duurder dan pep is het niet. Het blijft een goedkope drugs vind ik.
Zonder tolerantie moet je echt bijna niks nemen en kost het bijna niks. Dat maak het nog gevaarlijker
Petrozolam schreef:Zoveel duurder dan pep is het niet. Het blijft een goedkope drugs vind ik.
FranX schreef:Als de goden het willen mogen we binnenkort kennis maken met Dex (dank alvast)
We zijn zeer benieuwd.
Popel, popel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten