The-master schreef:Ik heb zelf adhd en gebruik daarom dexamfethamine tabletten van 5 mg per stuk.
Ik heb ook regelmatig speed en coke gebruikt en hoopte van een flinke dosis dex hetzelfde effect te krijgen maar helaas... kijk nu dus regelmatig of ik ergens iets kan fixen, dus stuur maar n pm'etje
Azymuth schreef:Drugs vragen doen we niet aan.
King schreef:Naar wat ik hier heb gelezen zou ik het gewoon oraal innemen. Want de actieve stof/bindmiddel verhouding is erg laag. Verder kun je waarschijnlijk gewoon beter racemische amfetamine nemen op een feestje.
Druks schreef:Dat zal wel met je stevige pep tolerantie te maken hebben. Lijkt me dat je hersenen na zoveel jaar pep gebruik, iets anders zijn gaan functioneren .
JongGeleerd schreef:Druks schreef:Dat zal wel met je stevige pep tolerantie te maken hebben. Lijkt me dat je hersenen na zoveel jaar pep gebruik, iets anders zijn gaan functioneren .
Dit, denk dat methylfenidaat (ritalin) voor jou beter werkt, maar dit lost het grotere probleem niet op, namelijk je uit de handgelopen zelfmedicatie die dit als kleine bijwerking heeft...
Dagelijks pep is een constante aanslag op je spieren, (normaal gesproken je vetreserves, maar die zijn bij jou al lang op) hersenen, hart (ik weet dat dit ook een spier is) en bloedvaten.
Het is uiteraard je eigen leven en jouw keuzes, maar ik wil wel gezegd hebben dat je zo waarschijnlijk niet oud zult worden.
Klimtox schreef:JongGeleerd schreef:Druks schreef:Dat zal wel met je stevige pep tolerantie te maken hebben. Lijkt me dat je hersenen na zoveel jaar pep gebruik, iets anders zijn gaan functioneren .
Dit, denk dat methylfenidaat (ritalin) voor jou beter werkt, maar dit lost het grotere probleem niet op, namelijk je uit de handgelopen zelfmedicatie die dit als kleine bijwerking heeft...
Dagelijks pep is een constante aanslag op je spieren, (normaal gesproken je vetreserves, maar die zijn bij jou al lang op) hersenen, hart (ik weet dat dit ook een spier is) en bloedvaten.
Het is uiteraard je eigen leven en jouw keuzes, maar ik wil wel gezegd hebben dat je zo waarschijnlijk niet oud zult worden.
Haha, hoezo ooit zou methylfenidaat beter werken
Ritalin werkt wel in op hetzelfde stofje als speed, maar de werking is anders. Het effect van speed zou dus niet afhankelijk moeten zijn van al dan geen gewenning aan Ritalin. Dit is wel het geval wanneer je normaal gesproken wèl Ritalin zou innemen, maar dit niet doet, omdat je al speed inneemt. Dan zou er wel een merkbaar verschil kunnen zijn. Hoewel ik inschat dat één dosis Ritalin in het niet valt bij één dosis speed en het effect van wel of geen Ritalin niet significant merkbaar is.
Druks schreef:Klimtox schreef:Oh wow, je quote ook nog iemand met 5 posts. Das JG 2.0 style.
Dude. Reageer inhoudelijk of ga terug naar het onzin forum.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 28 gasten