someone schreef:De lange termijn ontwenningsverschijnselen van gaba agonisten (en aanverwante middelen) kunnen inderdaad heel vervelend en langdurig zijn, in het Engels wordt dit het Post Acute Withdrawal Syndrome (PAWS) genoemd. Uiteindelijk zullen de receptoren zich herstellen, mits je geen zeer hoge doseringen over een zeer lange periode hebt gebruikt, en daarvan blijkt in jouw geval geen sprake te zijn. Tijd heelt alle wonden zullen we maar zeggen. Het is zeer vervelend voor je dat je dit moet meemaken, maar na regen komt zonneschijn.
Ik vind het sympathiek van je dat je met je topic mensen probeert te waarschuwen, en ik denk dat die boodschap inmiddels wel duidelijk is. Wat ik alleen niet snap is dat je al enkele malen hebt aangegeven dat je dit forum gaat verlaten omdat je er zelf weinig baat (meer) bij hebt, maar van de andere kant blijf je telkens weer terugkomen om verslag te doen van hoe het met je gaat en hoe je je voelt...
Het is zeker niet dat zo dat ik je liever zie vertrekken, maar wat is nu nog je motivatie om dit draadje in stand te houden?
djeemen schreef:Gebruikt je vriend nog wel eens downers? Zo ja hoe ga je daar mee om?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Wormenkrabber schreef:Amvitamientje schreef:Ze controleren toch niet op phenibut bij een drugtest, of ze zijn op zoek naar dat.
Op de test stond ook niet dat ze testen op Flubromazepam, maar toch scoorde ik positief op benzogebruik. Als ik phenibut slik en ik scoor positief op een illegale drug. Dan ben ik zwaar de sjaak. Dus ik overleg dit eerst met mijn psychiater.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24259203 schreef:Additionally, a study was carried out, in which one of the authors consumed 4 mg of flubromazepam to gain preliminary data on the pharmacokinetic properties and the metabolism of this compound. For this purpose, serum as well as urine samples were collected for up to 31 days post-ingestion and analyzed applying LC-MS/MS and LC-Q-ToF-MS techniques. On the basis of this study, flubromazepam appears to have an extremely long elimination half-life of more than 100 h. One monohydroxylated compound and the debrominated compound could be identified as the predominant metabolites, the first allowing a detection of a consumption for up to 28 days post-ingestion when analyzing urine samples in our case
Jcutter schreef:Als je phenibut gebruikt, scoor je dan positief op benzo gebruik? Weet iemand dat?
PussyLounge schreef:Voor wie er wellicht geïnteresseerd in is; ik ben Inmiddels al heel lang nuchter, hoe lang weet ik niet eens meer precies. Dat zou ik terug moeten lezen.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:PussyLounge schreef:Voor wie er wellicht geïnteresseerd in is; ik ben Inmiddels al heel lang nuchter, hoe lang weet ik niet eens meer precies. Dat zou ik terug moeten lezen.
Nice! Goed om te horen
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Nicealtijd goed om te horen dat geen nieuws goed nieuws is
Keer terug naar Verslaving - Downers
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten