Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Phenibut verslaving

Voor alle verslavingsverhalen over wiet, alcohol, heroïne, GHB, benzo's ,...

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor Perry » za okt 31, 2015 12:03 am

Wat zijn je hobby's? Bijnamen? Interesses? Persoonsgebonden eigenschappen?
I'll scramble it to a kanker nice nickname.
Of noem jezelf: KankerNice.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor Poseidon » za okt 31, 2015 2:23 pm

Ik vind Moonflower of Stargeezer beter bij je passen. :)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor Rudolph » za okt 31, 2015 2:48 pm

Nee, niet nog een Moon!
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor PussyLounge » za okt 31, 2015 5:30 pm

Rudolph schreef:Nee, niet nog een Moon!


Zal ik je maar niet vertellen wat mijn echte naam een bijnaam is..

Is PussyLounge al bezet? Anders kies is die!
PussyLounge
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 150
Geregistreerd: do aug 20, 2015 10:34 pm

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor Caine » za okt 31, 2015 11:35 pm

PhenibutLover schreef:Gebruik niks meer. Gaat relatief goed! Vanaf nu alle drugs de deur uit en me aanmelden voor een nazorg traject. Ik heb het gedaan!!


Fantastisch! Proficiat! Knap gedaan! :woeh:
Alles verandert, niets blijft (Heraclitos)
Avatar gebruiker
Caine
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 55
Geregistreerd: vr jul 10, 2015 9:15 pm
Woonplaats: Niemandsland

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor Prototype » zo nov 01, 2015 2:01 pm

PussyLounge schreef:
Rudolph schreef:Nee, niet nog een Moon!


Zal ik je maar niet vertellen wat mijn echte naam een bijnaam is..

Is PussyLounge al bezet? Anders kies is die!

PussyLounge it is!
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor Savage » zo nov 01, 2015 2:06 pm

Respect hoe je dit voor elkaar gekregen hebt!

Enneh, goeie smaak (Pussylounge :hulde:)
Avatar gebruiker
Savage
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: vr aug 09, 2013 10:52 am

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor PussyLounge » zo nov 01, 2015 8:46 pm

Prototype schreef:
PussyLounge schreef:
Rudolph schreef:Nee, niet nog een Moon!


Zal ik je maar niet vertellen wat mijn echte naam een bijnaam is..

Is PussyLounge al bezet? Anders kies is die!

PussyLounge it is!


Ik net lichtelijk in paniek, want ik kon natuurlijk niet inloggen, me niet realiserende dat ik natuurlijk een nieuwe inlog naam had.

Een kleine toelichtingen; hardere stijlen is naast mijn lieve vriend de liefde van mijn leven en voornamelijk Freestyle ben ik al jaren van. Ben naar zo'n 15 edities geweest van Pussy Lounge geweest. Echter zijn feestjes wel de reden geweest dat ik drugs ben gaan gebruiken en uiteindelijk verslaafd ben geraakt Phenibut.

Komende maanden even geen feestjes meer voor mij. Ik ga me richten op het weer gelukkig worden zonder verslaving en hopelijk ga ik wat hebben aan de gesprekken met verslavingsartsen. Want ik was dan wel verslaafd aan Phenibut, maar had en heb ook een flinke zwak voor GHB, maar ook voor uppers. Ik was dan ook elk weekend op een feest op festival te vinden, je kent het wel.

Vorig jaar oktober mentaal een flinke klap gehad, gebruikte recreatief wel eens phenibut en het lifte mijn emotie altijd op en sliep ook nog eens goed. Vandaar dat ik dat toen wel eens nam en daar verslaafd aan ben geraakt.

Ik ga de komende maanden lekker opknappen en dan ga ik denk ik als eerste feestje weer naar Hard Bass en anders wordt Pussy Lounge wintercircus weer mijn eerste feestje.

Het belangrijkste momenteel is, is dat ik de plezier in mijn leven terug ga krijgen en heel veel andere leuke dingen ga doen en dan af en toe een feestje pak. Verder ga ik van phenibut afblijven. Deze ga ik een dezer dagen. Op een dag dat ik er klaar voor ben door de wc spoelen. Ook van GHB ga ik proberen de rest van mijn leven af te blijven. En mocht iemand verslaafd zijn aan phenibut. Ik kan je vertellen dat het denk ik de minst pijnloze manier is om van phenibut af te komen door elke dag 100mg van je dosis af te halen. Toen ik helemaal gestopt was, klaar ermee was, kreeg ik toch ontwenning. Ik heb van de dokter hiervoor diazepam gekregen en geen last meer gehad van ontwenning. Slapen is nog altijd lastig, maar hier ga ik alles aan doen om dit weer te krijgen zoals het vroeger was.

Het is nu wachten op nazorg, morgen ga ik elke kliniek in de buurt afbellen! Het kan me niet schelen of ik het zelf moet betalen, want ik wil gewoon graag geholpen worden.

En voor iedereen die verslaafd is, er niet voor uit durft te komen en geen raad meer weet. Ik denk dat ik aardig onder de knie heb hoe phenibut werkt. Dus ik voorzie je graag van tips en advies!

Thanks allen voor de goede steun die ik heb gehad in dit topic.

ps. Ik zeg wel dat ik clean ben, maar de diaz van begin van de week zal nog in me bloed zitten evenals de 2 wijn die ik net op heb.. Maar ik ben de verslaving in elk geval af!
PussyLounge
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 150
Geregistreerd: do aug 20, 2015 10:34 pm

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor HieronymusIV » ma nov 02, 2015 4:16 pm

haha topper..

Everythings gonna be allright :blowkiss:

Ook al lijkt dat nu misschien even niet zo.

Dat slapen, probeer dat echt even los te laten want het wordt echt heel erg psychisch merk ik aan je. En dat herken ik.

Ga eerst gewoon de rust pakken die je nodig hebt (dus ook als je overdag even in slaap valt voor 1,5 uur :sweet: ) Je ritme kan je altijd aanpassen maar nu moet je uitrusten, je bent extreem oververmoeid door de G en Pheni die je gebruikt hebt.

Ga gewoon in bed liggen omdat het lekker ligt en als je na een uur nog niet slaapt ga je er gewoon lekker uit, kopje thee. Nagels lakken ofzo en probeer t opnieuw. En anders slaap je niet. BOEIEE. Zo denk ik altijd en het helpt. Je bent 1 jaar verslaafd geweest dus je hoeft echt niet bang te zijn dat je nog maanden dit soort nachten meemaakt. Je bent er echt PAS NET VAN AF HE! Wees niet zo ongeduldig en probeer niet te piekeren over de slaap, dat komt echt vanzelf ECHT. Over een week weet ik zeker dat er al duidelijke verbeter is. (Dit typt beter dan over de app trouwens :woeh: )

Oja,, ga echt sporten!!! Damn sporten is zo fucking goed voor alles. En ik heb ook echt nooit zin en doe het ook nooit maar toen ik het deed voelde ik me zo goed na mijn afkick.
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor PussyLounge » di nov 03, 2015 1:22 am

HieronymusIV schreef:haha topper..

Everythings gonna be allright :blowkiss:

Ook al lijkt dat nu misschien even niet zo.

Dat slapen, probeer dat echt even los te laten want het wordt echt heel erg psychisch merk ik aan je. En dat herken ik.

Ga eerst gewoon de rust pakken die je nodig hebt (dus ook als je overdag even in slaap valt voor 1,5 uur :sweet: ) Je ritme kan je altijd aanpassen maar nu moet je uitrusten, je bent extreem oververmoeid door de G en Pheni die je gebruikt hebt.

Ga gewoon in bed liggen omdat het lekker ligt en als je na een uur nog niet slaapt ga je er gewoon lekker uit, kopje thee. Nagels lakken ofzo en probeer t opnieuw. En anders slaap je niet. BOEIEE. Zo denk ik altijd en het helpt. Je bent 1 jaar verslaafd geweest dus je hoeft echt niet bang te zijn dat je nog maanden dit soort nachten meemaakt. Je bent er echt PAS NET VAN AF HE! Wees niet zo ongeduldig en probeer niet te piekeren over de slaap, dat komt echt vanzelf ECHT. Over een week weet ik zeker dat er al duidelijke verbeter is. (Dit typt beter dan over de app trouwens :woeh: )

Oja,, ga echt sporten!!! Damn sporten is zo fucking goed voor alles. En ik heb ook echt nooit zin en doe het ook nooit maar toen ik het deed voelde ik me zo goed na mijn afkick.


Nagels lakken? Ik denk dat jij eerder je nagels lakt dan ik. :blowkiss: ben niet zo'n meisje meisje, al zou ik na deze tijd, waarin in slecht voor mezelf gezorgd heb wel wat meer aandacht aan mijn uiterlijk kunnen besteden, wellicht dat ik zo dan toch mijn nagels lak, wel in jou lievelingskleur, fell roze. Ik app je morgen een foto.

Ik slaap dus nog altijd slecht, probeer laat naar bed te gaan en vroeg op te staan. Dit werkt voor mij momenteel het beste. Ik hoop vandaag op een goede dag. Nacht ervoor was een ramp, maar heb vanmiddag vanmiddag wel veel geslapen, wat natuurlijk niet de bedoeling is.

Verder gaat het goed met me, phenibut is nog niet door de plee. Vriendlief moet het ook nog een keer nemen. Hij heeft het echt wel verstopt, maar dat is niet erg (en andere koop ik toch gewoon nieuwe, neeee grapje. Ben door een flinke hell gegaan. En ik je vertellen dat afkicken van phenibut heftiger is dat afkicken van GHB. Vooral voor cold turkey. Wat voor mij het stukje van 7-8 naar 5,7 gram is geweest. Je bent echt 1,5 week niet jezelf, vooral de eerste dagen zijn heel heftig en je slaapt niet. Het enige verschil is dat is je er niet dood aan gaat. Cold turkey GHB is hier bij een eitje. Hier voel je je na 3 dagen echt al een stuk beter en is de ergste afkick voorbij. Wat alleen bij beide kut is, is slaap, maar ik hoor net dat dat wel weer beter wordt. Vroeger sliep ik 10 uur op een nacht, dit hoop ik toch wel terug te krijgen! Dit heb ik sinds ik ben begonnen met afkicken zonder me te drogeren met slaappillen namelijk niet meer gedaan. Het komt vast allemaal goed. Komende maanden ga ik goed voor mezelf zorgen, vooral veel leuke dingen doen en dan krijgt mijn lieve vriendje zijn 'oude' vriendinnetje weer terug.

Overigens 15 kilo aangekomen in de verslavings tijd, veel gaba zorgt voor insuline pieken zoals wel bekend is. Heb momenteel 0,0 eetlust. Dus ik ga proberen nu op een gezonde manier zo snel mogelijk die kilo's er weer af te krijgen. Ik ga in januari een lange reis maken, dus hoop dat ik dan weer afgetraind in me bikini kan, ook ga ik het sporten weer oppakken. Ik deed fanatiek aan krachttraing 5x per week. Sinds ik verslaafd was heb ik denk ik 5x gedwongen door vriendlief een stap in de sportschool gezet. Ook dit ga ik weer oppakken, hopelijk rat mijn neurotransmitters dan niet meer gevoed hoeven worden door verslavende middelen, maar dat ze juist overmatig goed voorzien zijn door mijn gezonde levensstijl.

Nogmaals, voor iedereen die verslaafd is aan phenibut. Schaam je niet, ik ben er ondertussen achter dat er erg veel mensen zijn die verslaafd zijn aan dit goed. Bouw het af met 100mg per dag. Koop een goede miligram weegschaal en ga het in poedervorm halen. Je komt er pijnloos vanaf. Ik had alleen na mijn laatste misstap een afkick, ik heb toch diazepam van de dokter gekregen, en was toen direct afkick verschijnsel vrij. Ondertussen is het laat. Ben moe te worden.

Een uur geen tv of telefoon, dus dan maar de was opvouwen, douchen en lekker me bed in!

Welterusten

Oh sh*t, ik vergeet de Melatonine en Magensium, die tik ik elke avond nog wel even weg, zeker de komende tijd.
PussyLounge
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 150
Geregistreerd: do aug 20, 2015 10:34 pm

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor PussyLounge » do nov 05, 2015 1:59 am

Mijn leven zonder phenibut, clean maar zonder maar 1 nacht te hebben geslapen sindsdiens, het is nu 1,5 2"week.slaap singles als niet, denk aan 8diaz voor1 avons. Ik sliep niet.Hulp is nou harste nodig, als clean bent, ik zou bijna weer terugvallen in wat is weet en dit dit niet wil doormakenz vrijdagnacht eigenlijke een intake en de hoop ik dat z me kunnen hempen
PussyLounge
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 150
Geregistreerd: do aug 20, 2015 10:34 pm

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor Prototype » do nov 05, 2015 8:03 am

Ik hoop het ook voor je, sterkte!
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor Italiano » do nov 05, 2015 4:29 pm

Ik kwam deze week wat interessante informatie tegen over phenibut waar ik eerder nog niet van op de hoogte was. Ik weet niet in hoeverre het direct relevant is voor dit topic, maar dacht...ik deel het toch maar even.

Uit recent onderzoek (zie hieronder) is gebleken dat een groot gedeelte van het effect van phenibut niet wordt veroorzaakt doordat het een GABA-B agonist is, maar doordat het bindt aan de α2-δ subunit van voltage-dependent calcium channels in het CNS. Phenibut is daardoor qua werking veel meer vergelijkbaar met de werking van pregabaline (Lyrica), namelijk niet (in)direct op GABA.

"R-phenibut is responsible for the pharmacological activity of racemic phenibut, and this activity correlates with its binding affinity for GABAB receptors. In contrast, S-phenibut does not bind to GABAB receptors. In this study, we assessed the binding affinities of R-phenibut, S-phenibut, baclofen and gabapentin (GBP) for the α2-δ subunit of the voltage-dependent calcium channel (VDCC)"

"Our data suggest that the binding affinity of R-phenibut for the α2-δ subunit of the VDCC is 4 times higher than its affinity for the GABAB receptor"

bron: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26234470

"Neither pregabalin nor gabapentin appears to mimic GABA or enhance the action of GABA pharmacologically, suggesting that direct or indirect effects on GABA receptors do not contribute significantly to their pharmacological actions"

bron: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17126531

Bij de bijwerkingen van Lyrica staan de volgende ontwenningsverschijnselen opgenoemd:

"Withdrawal symptoms
After discontinuation of short-term and long-term treatment with pregabalin, withdrawal symptoms have been observed in some patients. The following events have been mentioned: insomnia, headache, nausea, anxiety, diarrhoea, flu syndrome, nervousness, depression, pain, convulsion, hyperhidrosis and dizziness, suggestive of physical dependence."

bron: http://www.medicines.org.uk/EMC/medicin ... +Capsules/
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor Jmths » do nov 05, 2015 6:32 pm

PussyLounge schreef:Mijn leven zonder phenibut, clean maar zonder maar 1 nacht te hebben geslapen sindsdiens, het is nu 1,5 2"week.slaap singles als niet, denk aan 8diaz voor1 avons. Ik sliep niet.Hulp is nou harste nodig, als clean bent, ik zou bijna weer terugvallen in wat is weet en dit dit niet wil doormakenz vrijdagnacht eigenlijke een intake en de hoop ik dat z me kunnen hempen


Weet niet of het bij jou in dit geval ook het geval was maar ik maak ongeveer dezelfde typfouten als hierboven gequote zodra ik een benzo op heb. :P

Maar dat je 'volledig' hebt afgebouwd is inderdaad nog niet de eindstreep jammer genoeg, mijn grootste motivator in barre tijden is woede geweest, klinkt misschien een beetje droog maar je mag wel eens goed pissig op jezelf worden dat je het zover hebt laten komen, zou voor mij persoonlijk het beste werken.

Ik hoef het je niet te vertellen maar je bent er bijna, de lichamelijke afkick, hoe hels deze ook is is slechts tijdelijk. 3,5maand geleden zat je nog aan een dosis van dik 7gram phenibut per dag, je bent echt verbazingwekkend ver gekomen in korte tijd. Wees niet te streng voor jezelf maar probeer uiteindelijk die continue afbouw in je achterhoofd te houden.
Beetje wreed om dit te zeggen maar uiteindelijk duurt het zo lang als dat jij het laat duren.

Alleen maar respect en hulde voor je doorzettingsvermogen tot nu toe, sterkte bij de laatste stapjes. <3
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor djeemen » do nov 05, 2015 9:04 pm

Jmths schreef:Weet niet of het bij jou in dit geval ook het geval was maar ik maak ongeveer dezelfde typfouten als hierboven gequote zodra ik een benzo op heb. :P


Dat dacht ik ook! Of lachgas.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor HieronymusIV » do nov 05, 2015 9:15 pm

djeemen schreef:
Jmths schreef:Weet niet of het bij jou in dit geval ook het geval was maar ik maak ongeveer dezelfde typfouten als hierboven gequote zodra ik een benzo op heb. :P


Dat dacht ik ook! Of lachgas.
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor Poseidon » vr nov 06, 2015 3:59 pm

HieronymusIV schreef:
djeemen schreef:
Jmths schreef:Weet niet of het bij jou in dit geval ook het geval was maar ik maak ongeveer dezelfde typfouten als hierboven gequote zodra ik een benzo op heb. :P


Dat dacht ik ook! Of lachgas.


Benzo's en typvouten zijn 2 handen op 1 buik. 8-)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor HieronymusIV » vr nov 06, 2015 8:27 pm

2 buiken op 1 hand... benzooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooos
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor PussyLounge » vr nov 06, 2015 11:16 pm

:woeh:
Italiano schreef:Ik kwam deze week wat interessante informatie tegen over phenibut waar ik eerder nog niet van op de hoogte was. Ik weet niet in hoeverre het direct relevant is voor dit topic, maar dacht...ik deel het toch maar even.

Uit recent onderzoek (zie hieronder) is gebleken dat een groot gedeelte van het effect van phenibut niet wordt veroorzaakt doordat het een GABA-B agonist is, maar doordat het bindt aan de α2-δ subunit van voltage-dependent calcium channels in het CNS. Phenibut is daardoor qua werking veel meer vergelijkbaar met de werking van pregabaline (Lyrica), namelijk niet (in)direct op GABA.

"R-phenibut is responsible for the pharmacological activity of racemic phenibut, and this activity correlates with its binding affinity for GABAB receptors. In contrast, S-phenibut does not bind to GABAB receptors. In this study, we assessed the binding affinities of R-phenibut, S-phenibut, baclofen and gabapentin (GBP) for the α2-δ subunit of the voltage-dependent calcium channel (VDCC)"

"Our data suggest that the binding affinity of R-phenibut for the α2-δ subunit of the VDCC is 4 times higher than its affinity for the GABAB receptor"

bron: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26234470

"Neither pregabalin nor gabapentin appears to mimic GABA or enhance the action of GABA pharmacologically, suggesting that direct or indirect effects on GABA receptors do not contribute significantly to their pharmacological actions"

bron: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17126531

Bij de bijwerkingen van Lyrica staan de volgende ontwenningsverschijnselen opgenoemd:

"Withdrawal symptoms
After discontinuation of short-term and long-term treatment with pregabalin, withdrawal symptoms have been observed in some patients. The following events have been mentioned: insomnia, headache, nausea, anxiety, diarrhoea, flu syndrome, nervousness, depression, pain, convulsion, hyperhidrosis and dizziness, suggestive of physical dependence."

bron: http://www.medicines.org.uk/EMC/medicin ... +Capsules/


Ik denk dat het waar is, heb vaak ghb genomen om de afkick te onderdrukken, maar dit hielp totaal niet. Ik denk dat ik wel eens waar kan zijn!
PussyLounge
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 150
Geregistreerd: do aug 20, 2015 10:34 pm

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor PussyLounge » vr nov 06, 2015 11:21 pm

Jmths schreef:
PussyLounge schreef:Mijn leven zonder phenibut, clean maar zonder maar 1 nacht te hebben geslapen sindsdiens, het is nu 1,5 2"week.slaap singles als niet, denk aan 8diaz voor1 avons. Ik sliep niet.Hulp is nou harste nodig, als clean bent, ik zou bijna weer terugvallen in wat is weet en dit dit niet wil doormakenz vrijdagnacht eigenlijke een intake en de hoop ik dat z me kunnen hempen


Weet niet of het bij jou in dit geval ook het geval was maar ik maak ongeveer dezelfde typfouten als hierboven gequote zodra ik een benzo op heb. :P

Maar dat je 'volledig' hebt afgebouwd is inderdaad nog niet de eindstreep jammer genoeg, mijn grootste motivator in barre tijden is woede geweest, klinkt misschien een beetje droog maar je mag wel eens goed pissig op jezelf worden dat je het zover hebt laten komen, zou voor mij persoonlijk het beste werken.

Ik hoef het je niet te vertellen maar je bent er bijna, de lichamelijke afkick, hoe hels deze ook is is slechts tijdelijk. 3,5maand geleden zat je nog aan een dosis van dik 7gram phenibut per dag, je bent echt verbazingwekkend ver gekomen in korte tijd. Wees niet te streng voor jezelf maar probeer uiteindelijk die continue afbouw in je achterhoofd te houden.
Beetje wreed om dit te zeggen maar uiteindelijk duurt het zo lang als dat jij het laat duren.

Alleen maar respect en hulde voor je doorzettingsvermogen tot nu toe, sterkte bij de laatste stapjes. <3


En ja, na een paar diaz heb ik dit getyped.. En diaz bevallen me totaal niet. Heb nog steeds geheugenverlies. Ben er wel mee gekapt.

Ik heb eindelijk een intake gehad met het advies om met een knock out dosis ghb te slapen. Dan slaat ik in elk geval 2x 4 uur. Zodra de ambulante zorg er is gaan ze me helpen die ghb nacht dosissen op wat manier te tackelen en mij mijn slaap terug te geven..

Wellicht voor jullie raar, voor mij ook. Maar gaba a werkt helemaal niet, tot op heden niet in de juiste dosesering. Of ik slaap niet of ik doe de raarste dingen op een nacht. Vanacht slaap ik op een combi van beide, die me hopelijk doen slapen als test, werkt dit niet, zal ik toch weer aan de slaap dosis moeten, dit is momenteel het enige wat helpt.

Ik hou jullie op de hoogte!
Laatst bijgewerkt door PussyLounge op ma nov 16, 2015 7:03 am, in totaal 1 keer bewerkt.
PussyLounge
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 150
Geregistreerd: do aug 20, 2015 10:34 pm

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor Perry » vr nov 06, 2015 11:38 pm

I said wut wut, phenibut.
Succes gast, klinkt nog vrij kut, maar je hebt t wel gigantisch snel afgebouwd, props! :hulde:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor PussyLounge » zo nov 08, 2015 3:29 pm

Van de nacht dossissen ghb krijg ik dus afkick, zweten, trillen. Dus daar ga ik ook mee kappen. Ik denk dat ik maar moet zorgen dat ik een heel actief leven krijg. Zodat ik hoop ik weer ga slapen. Nog 1 nacht ghb en dan ga ik stoppen met die rotzooi.

Gaba is een bitch!
PussyLounge
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 150
Geregistreerd: do aug 20, 2015 10:34 pm

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor Italiano » di nov 10, 2015 4:38 am

GABA is eigenlijk heel lief, het is de afkick die kut is. Lastig wanneer zoveel verbindingen in je brein te maken hebben met GABA, ik meen tussen een vierde en een derde (dus aanzienlijk).

Nogmaals zoveel sterkte. Heel veel liefs en knuffels voor de doorzetter die je bent!
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor HieronymusIV » di nov 10, 2015 7:51 am

Een doorzetter is ze zeker, daar kan ik nog wat van leren.
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor Italiano » di nov 10, 2015 6:31 pm

Je bent je brein al hebben we meestal de illusie dat we daarboven staan oid

Alles wat je denkt, doet of niet doet wordt bepaald door stofjes.

Dat iemands brein tijdens belangrijke fases van de hersenontwikkeling op een andere (voor sommige situaties gunstigere) manier is gevormd is iets wat je maar tot op zekere hoogte kan beinvloeden/veranderen.

Misschien een geruststellend idee. Don't be too hard on yourself :)
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor djeemen » wo nov 11, 2015 8:30 am

Italiano schreef:Je bent je brein al hebben we meestal de illusie dat we daarboven staan oid

Alles wat je denkt, doet of niet doet wordt bepaald door stofjes.



Daar is niet iedereen het over eens.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor PussyLounge » wo nov 11, 2015 12:19 pm

Gestopt met alles, zonder gaba slaap ik niet. Laatst 5 nachten op rij wakker. Met 40mg temazepam slaap ik 2 uurtjes en dan met nog 20mg slaap ik nog 2 uurtjes. Daarna ben ik wakker. Zonder slaap ik niet.

Diazepam ook gehad van de huisarts. Hiermee slaap ik niet maar ga ik allemaal rare dingen doen, die ik de volgende ochtend niet meer weet en ik wordt er super vergeetachtig van.

Ja ik kijk uit. Nu 2 nachten gedaan en ga het niet langer dan een week doen. Gebruik het dan ook niet elke nacht.

Ik moet natuurlijk accepteren dat ik gewoon niet tot weinig slaap, maar het normale leven gaat ook door, en slaap toch wel graag.

Ik zie wel wat de tijd brengt. Op wat slaapmiddelen af en toe van de dokter dus af van alle andere drugs. YEAH!
PussyLounge
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 150
Geregistreerd: do aug 20, 2015 10:34 pm

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor djeemen » wo nov 11, 2015 1:30 pm

Ik vind het wel bizar hoe erg de nasleep nog is terwijl je wel hebt afgebouwd. Sterkte.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor PussyLounge » do nov 12, 2015 1:47 am

Raak nooit verslaafd aan gaba middelen. Mocht het tenminste werken op gaba. 4 uur slaap ik nu zo'n beetje per nacht. Ben dood op. Voor mijn verslaving sliep ik er makkelijk 12. Was altijd binnen 30 seconde in slaap en werd pas wakker als de wekker ging. Ging hij niet, dan sliep ik zo 12 uur. in elk geval nu nog steeds wakker terwijl ik toch 20mg tema op heb en 10mg diaz. Wordt er gek van. Anders maar een nachtje overslaan. Wellicht helpt dat om morgen wel te slapen. Ben er wel zo'n beetje klaar mee.
PussyLounge
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 150
Geregistreerd: do aug 20, 2015 10:34 pm

Re: Phenibut verslaving

Berichtdoor djeemen » do nov 12, 2015 5:55 am

Dat slapen kan zich wel redelijk goed herstellen, althans na een flinke g verslaving is dat zo. De eerste weken na mn verslaving sliep ik kut, de maanden erna redelijk. Inmiddels ben ik 3 jaar verder en slaap ik soms inderdaad ook het klokje rond. Moraal van het verhaal? Het slapen wordt spoedig een stuk beter maar voor het echte herstel zul je wel nog een tijd moeten wachten.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving - Downers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner