wo sep 30, 2015 6:37 pm
HieronymusIV schreef:Jeetje dat is wel heftig dat je zoveel last hebt inderdaad van een afbouw van 150mg.
Doe je het wel volgens een schema of ga je nu echt op je lichaam en gevoel letten?
En als je wel bijvoorbeeld 200 mg zou afbouwen he, even voor mijn plaatje. Hoeveel dagen duurt het dan voordat je lichaam daar dan weer op is ingesteld zonder dat je al te veel klachten hebt?
Of is 200 mg echt extreem ondraaglijk?
Zelf gebruik ik af en toe phenibut. Als het niet zo extreem verslavend zou zijn zou het een enorme hulp voor mij zijn voor studie en werk in plaats van mijn adhd medicatie waar ik slecht tegen kan.
Ik bestel potjes van 90 x 250 mg en ik neem meestal 3.5 gram per dag en dat bouw ik dan super snel op tot 4-5 gram per dag. En merk dat ik na 1 dag phenibut al lichamelijke onttrekking heb (vooral trillen).
Daarom houd ik altijd 10 mg diazepam achter de hand om dan na een paar dagen pheni weer even te 'herstellen'.
Gelukkig kan ik dan na 1 x 10 mg diazepam gewoon meteen stoppen met phenibut en diazepam.
Ik zou het jezelf echt niet te moeilijk maken Phenibutlover, als een etizolam je kan helpen zou ik het inderdaad wel af en toe nemen, alleen maar tijdens je afbouw dag. Maar diep respect hoor hoe jij dit doet want ik had het echt anders aangepakt![]()
Heftig spul
wo sep 30, 2015 7:32 pm
wo sep 30, 2015 7:44 pm
wo sep 30, 2015 7:57 pm
wo sep 30, 2015 8:24 pm
PhenibutLover schreef:Fool schreef:Je kunt gaan sporten met een drinkzak op je rug! Hierin kun je dan een ORS-oplossing doen (18 gram suiker en 6 gram zout (3 eetlepel suiker, 1 eetlepel zout) op één liter water) en tijdens het sporten blijven drinken. Hierdoor verlies je niet echt veel water tijdens het sporten! Die zakken zijn gewoon te koop bij een hardloopwinkel en je hebt er nauwelijks last van.
Enige wat ik graag nog wil is sporten. Alleen heb ik het probleem dat ik onwijs veel zweet tijdens het sporten. En zodra ik zoveel water verloren heb, begin in te trillen, voel me angstig. Vaak eet ik erna snel een gezonde groene smoothie en drink ik tijdens en na het sporten veel water. Echter duurt het toch een uur of 3 voor ik terug de oude ben. En aanzien ik alleen tijd heb om 's avonds te sporten, en ik zodra ik angstig ben, niet slaap, probeer ik dit in het weekend wel te doen, maar doordeweeks niet.
do okt 01, 2015 10:27 am
do okt 01, 2015 3:05 pm
Italiano schreef:Mochten mensen zelf zo'n ORS oplossing willen maken, let wel, het gaat hier om een oplossing van natrium én kaliumzouten, samen met suiker
do okt 01, 2015 8:34 pm
Fool schreef:Je kunt gaan sporten met een drinkzak op je rug! Hierin kun je dan een ORS-oplossing doen (18 gram suiker en 6 gram zout (3 eetlepel suiker, 1 eetlepel zout) op één liter water) en tijdens het sporten blijven drinken. Hierdoor verlies je niet echt veel water tijdens het sporten! Die zakken zijn gewoon te koop bij een hardloopwinkel en je hebt er nauwelijks last van.
HieronymusIV schreef:Jeetje dat is wel heftig dat je zoveel last hebt inderdaad van een afbouw van 150mg.
Doe je het wel volgens een schema of ga je nu echt op je lichaam en gevoel letten?
HieronymusIV schreef: En als je wel bijvoorbeeld 200 mg zou afbouwen he, even voor mijn plaatje. Hoeveel dagen duurt het dan voordat je lichaam daar dan weer op is ingesteld zonder dat je al te veel klachten hebt?
Of is 200 mg echt extreem ondraaglijk?
HieronymusIV schreef:Daarom houd ik altijd 10 mg diazepam achter de hand om dan na een paar dagen pheni weer even te 'herstellen'.
Gelukkig kan ik dan na 1 x 10 mg diazepam gewoon meteen stoppen met phenibut en diazepam.
Ik zou het jezelf echt niet te moeilijk maken Phenibutlover, als een etizolam je kan helpen zou ik het inderdaad wel af en toe nemen, alleen maar tijdens je afbouw dag. Maar diep respect hoor hoe jij dit doet want ik had het echt anders aangepakt![]()
Heftig spul
HieronymusIV schreef:Dus het verbaasd me dat zij elke dag naar beneden gaat en daarom ook eigenlijk de vraag;
Waarom niet een hogere dosis afbouwen en dan een paar dagen op die dosis blijven?
Is dat niet veel dragelijker én gezonder?
do okt 01, 2015 11:23 pm
vr okt 02, 2015 12:07 am
Italiano schreef:Ik heb helaas geen verstand voor wat betreft afbouwschema's, maar je doorzettingsvermogen is in je te prijzen! Respect en succes met de laatste loodjes!
vr okt 02, 2015 11:21 am
vr okt 02, 2015 11:42 am
zo okt 04, 2015 1:57 am
zo okt 04, 2015 4:56 am
zo okt 04, 2015 7:26 am
zo okt 04, 2015 12:38 pm
zo okt 04, 2015 11:39 pm
ma okt 05, 2015 8:53 pm
ma okt 05, 2015 9:02 pm
ma okt 05, 2015 9:04 pm
di okt 06, 2015 7:55 am
Unoo schreef:Ik heb vanaf het begin je topic meegelezen, wat heb ik respect voor je doorzettingsvermogen!![]()
Ik vroeg mij af of jij je bewust bezig houdt met wat je doet voordat je gaat slapen? Ik merk bij mezelf wanneer ik zo min mogelijk bezig ben met alles wat een beeldscherm heeft en puur focus op rust (wat rekken en strekken, yoga, wierrook aan, klassieke muziek op, warm douchen, goed boek lezen) ik veel prettiger in slaap val en ook door slaap.
di okt 06, 2015 7:12 pm
wo okt 07, 2015 7:43 am
wo okt 07, 2015 11:00 am
wo okt 07, 2015 12:51 pm
PhenibutLover schreef:Blijf het een kwalijke zaak vinden dat er zo weinig over bekend is en dat er niet echt een alternatief is, behalve een afbouw. Baclofen kunnen als alternatief dienen, maar zijn net zo verslavend. Het mooiste zou zijn dat je er net als bijvoorbeeld met een ghb verslaving er met een paar dagen diazepam vanaf bent, echter heb ik behalve afbouwen nog niet veel succes verhalen gelezen.
vr okt 09, 2015 12:17 am
HieronymusIV schreef:PhenibutLover schreef:Blijf het een kwalijke zaak vinden dat er zo weinig over bekend is en dat er niet echt een alternatief is, behalve een afbouw. Baclofen kunnen als alternatief dienen, maar zijn net zo verslavend. Het mooiste zou zijn dat je er net als bijvoorbeeld met een ghb verslaving er met een paar dagen diazepam vanaf bent, echter heb ik behalve afbouwen nog niet veel succes verhalen gelezen.
Ik ben het met je eens dat het een kwalijke zaak is.
Zelfs verslavingsartsen weten vaak niet wat het is.
Maar over het algemeen is het logisch dat afbouwen het beste is.
Dit geldt ook voor GHB. In de klinieken krijg je ook gewoon een afbouwschema voor GHB en daar krijg je dan als verlichting diazepam bij.
En alternatieven zijn er dus wel zoals je zelf al noemt, maar je zegt tegelijkertijd ook dat je niet wilt dat je daar dan weer aan verslaafd raakt. Dus wat wil je dan? Een medicijn wat je helpt af te bouwen maar waar je niet aan verslaafd raakt?
vr okt 09, 2015 12:33 am
PhenibutLover schreef:Zoals geen auto durven te rijden. 7 jaar geleden mijn rijbewijs in 1 keer in 24 lessen gehaald, je zou dus denken dat ik wel kan autorijden. Echter had ik er toen als geen plezier in en had altijd altijd het idee dat ik de auto niet onder controle heb. In het begin uitte zich vooral ik agressie, tegenwoordig in angst. Kleine stukjes rijden gaan nog, op bekende plekken, maar zodra het langere stukken in het donker zijn sta ik doodsangst uit.
vr okt 09, 2015 8:23 am
zo okt 11, 2015 11:07 pm
zo okt 11, 2015 11:19 pm