Maurits schreef:Lekker je oude schema volgen en dus doorgaan met je afbouw. Er is door dat 'foutje' totaal geen man overboord...
En bij eventuele aanhoudende twijfel gewoon 4000 Mg pakken. Maak het jezelf niet al te moeilijk, is mijn advies

3,85gr dan maar morgen. Net van 10 tot 3 als een blok geslapen. Nu helaas wakker. Slapen we hopelijk morgen destebeter. Of misschien nu nog 2 uur. Over slapeloze nachten kom ik tegenwoordig wel heen.
Ik ga overigens een paar keer een afstap van 200 maken. Ik zou op 10 oktober de laatste 100mg van het schema moeten nemen. Echter is 10 oktober voor mij een bijzondere dag en zou ik liever op de 9e klaar zijn, zodat ik de 10e extra hard feest kan vieren.
Jmths schreef:Phenibut staat er juist bekend om dat het bij de meer extreme hoeveelheden mensen wakker houdt, ik gok dat het je nachtrust het wel eens beter zou kunnen doen naarmate je mindert. Ook ervaren de meeste mensen een meer versuffend effect boven ongeveer de 3,5gram dus vanaf de positieve kant bekeken zou een iets lagere dosering je energiepeil weer kunnen doen opkrikken.
Het einde lijkt in zicht te komen ik kan toch wel zeggen dat ik vooral de laatste dagen redelijk pijnloos de dagen door kom. Morgen onder de 4 gram, en vrijdag nader ik alweer de 3,5 gram. Hopelijk slaap ik dan iets beter, al ging het de laatste dagen ook niet heel slecht.