PhenibutLover schreef:Helaas ben ik ondertussen alweer sinds oktober 2014 verslaafd aan Phenibut. Ik ben 25 jaar oud en een vrouw. Ik neem momenteel dosissen van 6-7 gram elke avond om 20.00uur. Helaas beginnen de nadelen al een geruime tijd op te wegen tegen de voordelen. Weinig tot geen libido, totaal niet actief, nergens zin in. Mentaal heb ik oktober 2014 een goede klap gehad en ben toen begonnen met het nemen van dosissen van rond de 3 gram per nacht. Ik heb sommige tijden een heel stuk meer, maar ook een stuk minder gebruikt. Ik heb het mijn vriend maar vertelt en die reageerde er redelijk positief op. Hij wil dit samen met mij voor elkaar krijgen. Het plan is om te gaan afbouwen met ongeveer 10% van de dosis en vervolgens na deze dosis 3 dagen stabiel te houden. Dus morgen neem ik om 8 uur 6500 mg en dit neem ik dan in totaal 4 dagen, vervolgens ga ik deze dosis verlagen met 10% wat inhoud dat ik nu 4 dagen 5850 mg ga nemen. Vervolgens ga ik 5265 nemen. Wellicht heeft er iemand een tip voor afbouwen van phenibut. Op deze manier schijn je er het minst van te voelen. Ik heb ook gepland om morgen te bellen voor een afspraak bij de huisarts. Wellicht dat ik het zou kunnen afbouwen met baclofen om een ander middel wat veel minder recreatief is. Om dit vervolgens onder toezicht van de dokter weer af te bouwen. Is er iemand die ervaring heeft met een van beide mothodes? Wellicht hebben jullie ook nog tips voor het niet kunnen slapen. Daar zal ik ongetwijfeld last van gaan krijgen, aangezien ik nu al dagen niet tot bijna niet slaap. Wellicht is er iemand die dit voorheen al heeft mee gemaakt en zijn of haar ervaring zou willen delen. Daarnaast ben ik erg geïnteresseerd in suplementen die zouden kunnen helpen om te slapen en de afkick verzachten. Graag niks verslavend, maar natuurlijke suplementen.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Albert Einstein schreef:
Maurits schreef:Phoe, heftig om te horen dat je zo slecht slaapt.
Zou -als ik jou was- overwegen af te kicken onder leiding van een arts. Hij/zij kan je verdere lichamelijke en psychische gezondheid misschien beter monitoren dan je dat zelf kunt. Door te weinig slaap kunnen sommige mensen psychisch flink ontregeld raken.
Veel succes en sterkte!
PhenibutLover schreef:Maurits schreef:Phoe, heftig om te horen dat je zo slecht slaapt.
Zou -als ik jou was- overwegen af te kicken onder leiding van een arts. Hij/zij kan je verdere lichamelijke en psychische gezondheid misschien beter monitoren dan je dat zelf kunt. Door te weinig slaap kunnen sommige mensen psychisch flink ontregeld raken.
Veel succes en sterkte!
Klopt helemaal, er krijg er momenteel psychisch een flinke klap van, ben ik 4 weken tijd al 4 keer ziek geweest. Ik neem zo een hoge dosis, dat ik het ook niet wil vervangen door baclofen of benzo's. Ik heb namelijk een zwak voor alles wat er op lijkt; ghb, etizolam. Ik vind dat ik hier mijn uitvlucht niet in moet zoeken. Ik wil gewoon zo snel mogelijk van dit goedje af. Op deze manier gaat het zeker nog 2 maanden duren. Ik zit ook ziek thuis, omdat ik het echt niet trek om te gaan werken. Alles is zo heftig, licht, geluid, alles voelt onrealistisch. Een afspraak met de dokter heb ik nog niet gemaakt, al zou dit wel het beste zijn. Wellicht moet ik na het weekend toch de stap wagen en naar een dokter gaan, aangezien ik het zo niet langer trek.
Albert Einstein schreef:
Ik denk dat ik al last heb van een angststoornis, deze heb ik geprobeerd te onderdrukken met Phenibut, maar die komt nu gewoon weer naar boven.
De stap naar de huisarts is moeilijk, vandaar dat ik het nog niet gedaan hebt. Ik twijfel inderdaad ook om cold turkey te gaan, zodat ik in elk geval binnen een week van dit rotspul af ben. Ik ben gewoon ten einde raad.
Wellicht moet ik na het weekend toch de stap wagen en naar een dokter gaan, aangezien ik het zo niet langer trek.
JongGeleerd schreef:Wat mij opvalt is dat je naam PhenibutLover is en je praat over willen stoppen met Phenibut, want verslaving bla bla bla.
Ik vind dat op z'n zachts gezegd merkwaardig... Als je van een verslaving af wilt houdt je toch niet meer van het middel? Jij houdt blijkbaar van iets wat je tegen je forceerd het met regelmaat te nemen(?)
JongGeleerd schreef:Wat mij opvalt is dat je naam PhenibutLover is en je praat over willen stoppen met Phenibut, want verslaving bla bla bla.
Ik vind dat op z'n zachts gezegd merkwaardig... Als je van een verslaving af wilt houdt je toch niet meer van het middel? Jij houdt blijkbaar van iets wat je tegen je forceerd het met regelmaat te nemen(?)
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Albert Einstein schreef:
Maurits schreef:Beweeg en sport je veel?
Zo nee, sporten zal je angsten waarschijnlijk dempen en je een beter gevoel geven
Jmths schreef:Maurits schreef:Beweeg en sport je veel?
Zo nee, sporten zal je angsten waarschijnlijk dempen en je een beter gevoel geven
Je moet bij deze hoeveelheden denken aan afkickverschijnselen die qua ervaring vergelijkbaar zijn aan heroïne afkick. Sporten zou leuk zijn maar waarschijnlijk zit er voor haar op het moment niet veel meer in op dan vasthouden totdat de shitstorm voorbij is.
Albert Einstein schreef:
Albert Einstein schreef:
Albert Einstein schreef:
Maurits schreef:Nog beter eet je in het wild gevangen vette vis (haring, zalm, makreel enzo).
Albert Einstein schreef:
Jmths schreef:Ik snap dat je jezelf niet wilt opdringen maar volgens mij had je er wel bij mogen vermelden dat dit een spoedgeval is, deze afkickverschijnselen zijn geen grapje, je mag denk ik wel iets beter voor jezelf opkomen.
Zou zelfs overwegen om nogmaals te bellen vandaag.
Je vraag was moeilijk te interpreteren maar ik denk dat ik hem heb ontcijferd.
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat de dokter je gaat vragen waar je gelukkig van wordt qua 'middeltjes' aangezien er duidelijk sprake is van verslavings- /misbruik gevoeligheid is in jou geval. Dit is echter slechts speculatie, kan het helemaal mis hebben.
Wij hebben weinig inzicht in je situatie en kunnen alleen maar gissen.
PhenibutLover schreef:Jmths schreef:Ik snap dat je jezelf niet wilt opdringen maar volgens mij had je er wel bij mogen vermelden dat dit een spoedgeval is, deze afkickverschijnselen zijn geen grapje, je mag denk ik wel iets beter voor jezelf opkomen.
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat de dokter je gaat vragen waar je gelukkig van wordt qua 'middeltjes' aangezien er duidelijk sprake is van verslavings- /misbruik gevoeligheid is in jou geval. Dit is echter slechts speculatie, kan het helemaal mis hebben.
Ik heb net nog een keer gebeld, maar er is nergens eerder plek dan woensdag om half 9, dus ik ben bang dat ik nog 1,5 dag moet uitzitten.
Het rare is dat ik er nooit zo mee bezig was, maar nu ik bezig ben met minderen, dat dit me helemaal tot waanzin drijft. Wat een troep is dit middel. Ergens heb ik gelezen dat afkicken van ghb zelf minder heftig is dan dit. Nu baal ik zo dat ik verslaafd ben aan dit (dacht ik) oh zo onschuldige middel. Ik hoop dat dit snel verboden wordt!
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:PhenibutLover schreef:Jmths schreef:Ik snap dat je jezelf niet wilt opdringen maar volgens mij had je er wel bij mogen vermelden dat dit een spoedgeval is, deze afkickverschijnselen zijn geen grapje, je mag denk ik wel iets beter voor jezelf opkomen.
Ik heb net nog een keer gebeld, maar er is nergens eerder plek dan woensdag om half 9, dus ik ben bang dat ik nog 1,5 dag moet uitzitten.
Het rare is dat ik er nooit zo mee bezig was, maar nu ik bezig ben met minderen, dat dit me helemaal tot waanzin drijft. Wat een troep is dit middel. Ergens heb ik gelezen dat afkicken van ghb zelf minder heftig is dan dit. Nu baal ik zo dat ik verslaafd ben aan dit (dacht ik) oh zo onschuldige middel. Ik hoop dat dit snel verboden wordt!
Hoop het niet, een hoop GHB verslaafden kicken succesvol af met dit spul.
Jb_ schreef:Ik las in een van je posts dat je overwoog cold turkey af te kicken. Dit wil ik je uit eigen ervaring ten strengste afraden. De ontwenning is erger dan van ghb. Neem de tijd er voor en probeer niks te haasten. Ik snap dat nu je de stap gezet hebt je er zo snel mogelijk vanaf wilt maar de kans op een terugval is ook groter omdat je bijna een jaar 24/7 onder invloed bent geweest.
Verder heeft dit goedje een extreem lange halfwaarde tijd, vooral als je het langere tijd in hoge dosissen gebruikt. Ik zou daarom om de 4 dagen 100/200 mg omlaag gaan. Probeer niks anders te nemen om het slaapprobleem mee op te lossen, de ene verslaving inruilen voor de andere is ook niet de bedoeling. Wat bij mij hielp was asmr of meditatie video's luisteren op youtube, dit maakte me rustiger waardoor ik iets makkelijker in slaap kon komen.
Verder wil ik je veel sterkte toewensen en succes met het afbouwen Ga er voor meid, het zal een tijd lastig zijn maar het resultaat is het meer dan waard!
Keer terug naar Verslaving - Downers
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten