Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Lizard King schreef: Je gaat minder snel dood,
sensei schreef:Ben sinds vorige week dinsdag gestopt met roken! Heb me vrijdag een oog uitgedronken dus dan kon ik het niet laten om een kankerstokje te nuttigen maar daar bleef het bij. Heb 2 jaar gerookt en ben het beu dat ik al m'n drugsgeld de deur uit zie vliegen. Daarom ga ik nu dus gezonder leven in de hoop geld te besparen en meer drugs te kunnen kopen. Wish me luck.
sensei schreef:ben het beu dat ik al m'n drugsgeld de deur uit zie vliegen.
sensei schreef:Ben sinds vorige week dinsdag gestopt met roken! Heb me vrijdag een oog uitgedronken dus dan kon ik het niet laten om een kankerstokje te nuttigen maar daar bleef het bij. Heb 2 jaar gerookt en ben het beu dat ik al m'n drugsgeld de deur uit zie vliegen. Daarom ga ik nu dus gezonder leven in de hoop geld te besparen en meer drugs te kunnen kopen. Wish me luck.
ik rook gewoon elke avond een kleine hoeveelheid wiet uit een zelfgemaakt bongetje en dat helpt echt tot donderdag nog smoren en daarna daarmee ook stoppenprototype schreef:Succes! Hopelijk ben jij wél sterker dan nicotinesensei schreef:Ben sinds vorige week dinsdag gestopt met roken! Heb me vrijdag een oog uitgedronken dus dan kon ik het niet laten om een kankerstokje te nuttigen maar daar bleef het bij. Heb 2 jaar gerookt en ben het beu dat ik al m'n drugsgeld de deur uit zie vliegen. Daarom ga ik nu dus gezonder leven in de hoop geld te besparen en meer drugs te kunnen kopen. Wish me luck.
JongGeleerd schreef:Nee, ik stopte omdat ik t vervelend vond dat ze weer ging roken sinds ze wist dat ik rookte (met de afspraak dat zij ook zou stoppen) maar mevrouw ging toch weer roken.
sensei schreef:ik geef op
prototype schreef:Vapen is ook roken.
Lukt het nou niemand hier om te stoppen?
Lizard king? Ben jij nog steeds gestopt?
Gele Banaan schreef:Wel heel typerend dan jij dan weer zonodig wat anders in je mond moet stoppen. Probeer eerst maar eens te kappen met pijpen zou ik zeggen.
prototype schreef:Vapen is ook roken.
Lizard King schreef:prototype schreef:Vapen is ook roken.
Jep, reken maar! Als mn pakje rol op is ga ik ook voor jointjes overschakelen op puur/ blunts. Maar met sigaretten alleen nog steeds gestopt!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten