Aebirauq schreef:Nooit begonnen, telt dat ook?
om eerlijk te zijn wil ik mijn veertigste levensjaar niet spenderen aan een beademingsapparaat.
JongGeleerd schreef:Ik stop nu echt echt echt!
Ben het zat geld te vergooien aan t slopen van keel en longen, omdat het lekker is een mini effect geeft en ik het onprettig vind stil te staan bij t uitgaan met lege handen...
Dat laatste is eigenlijk de meest belachelijke reden ooit...
JongGeleerd schreef:Jahoor, maar ik houd enkel mn eigen wormvormig aanhangsel vast.
voldie schreef:is het eigenlijk gelukt basshoven ?
Basshoven schreef:voldie schreef:is het eigenlijk gelukt basshoven ?
Helaas niet, nee Ik geniet ook echt van mijn peuk, dat is waarschijnlijk nog het ergste van allemaal
voldie schreef:probeer ander elektrische sigaretten voelt bijna hetzelfde maar is veel minder schadelijk
JongGeleerd schreef:Ik stop nu echt echt echt!
Ben het zat geld te vergooien aan t slopen van keel en longen, omdat het lekker is een mini effect geeft en ik het onprettig vind stil te staan bij t uitgaan met lege handen...
Dat laatste is eigenlijk de meest belachelijke reden ooit...
Klimtox schreef:E-smokers schijnen echtuber slecht voor gezondheid te zijn. Vrag maar aan gonzo
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Klimtox schreef:E-smokers schijnen echtuber slecht voor gezondheid te zijn. Vrag maar aan gonzo
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten