Poseidon schreef:Achterlijke pisang~dildo
Poseidon schreef:Achterlijke pisang~dildo
Poseidon schreef:Banaan, ga jij lekker die gedrogeerde sliertjes van je schil roken en het genie Basshoven verder met rust laten
Achterlijke pisang~dildo
Poseidon schreef:Banaan, ga jij lekker die gedrogeerde sliertjes van je schil roken en het genie Basshoven verder met rust laten
Achterlijke pisang~dildo
Lizard King schreef:Basshoven, ik doe mee man!
Ik rook een paar keer in de week, maar vind het een belachelijke gewoonte (weegt niet op tegen de nadelen enzo, en het brengt geen meerwaarde in het leven momenteel).
Dat gaat ons lukken, houdt me up to date
Trouwens: een beetje tabak in de joint mag nog wel, toch? Want puur blowen uit solidariteit gaat wat te ver..
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Achterlijke pisang~dildo
Multitude schreef:
Succes ermee
Basshoven schreef:Gaat nog steeds lekker hier
Bij jou, Lizard?
Basshoven schreef::roll2: ben vannacht bezweken, ondanks dat ik het gevoel had dat ik het echt had genaild.
Op de een of andere nare wijze had ik er niet eens zoveel zin in, en ik had ook niet echt afkickverschijnselen ofzo, maar toch heb ik weer gerookt. Ik begrijp niet hoe het komt. Het is het afleren van de aangeleerde gewoonte wat moeilijker is dan de stof zelf, lijkt wel.
Ik zat naakte vrouwen na te tekenen, helaas niet van model maar dat komt nog wel, lekker relaxt met een theetje, en toen dacht ik echt heel kort van: goh, zou wel lekker zijn, nu, zo'n peuk. Het flitste door mn hoofd uit gewoonte, omdat ik altijd systematisch rook terwijl ik teken en drink. En toen heb ik er uit impuls een opgestoken die ik nog had liggen...
epic fail! ! ! Ik heb niet nagedacht...
Hoe gaat het jou af, Lizard? Ben jij tenminste nog wel geslaagd?
Frog schreef: ....dan ga ik volledig over op Dampen/Vapen, daar stop ik ooit ook wel keer mee.
JongGeleerd schreef:Dit faalde geloof ik voor iedereen XD
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten